уторак, 21. мај 2013.

Dejanov kutak (86)


7 коментара:

N. Petkovski је рекао...

NAMA PIŠU MAHERI

Dejan Minić је рекао...

Žeco, 'ajde sad lepo izbroji koji je 'kutak'po redu:)

Dejan Minić је рекао...

Saopštavam da je ovo moj poslednji rad u ovoj rubrici. Ako gazda blog slučajno ne može da nasluti razlog za to, može pogledati jedan moj komentar na drugom blogu.
Hvala na pažnji.

ENIGMOTEKA је рекао...

Ako ja slučajno naslućujem da je razlog za to moja greška u broju "kutka" onda mogu samo reći, alal ti vera.
Tvoji komentari po drugim blogovima me ne interesuju.
U svakom slučaju poštujem svačiju odluku i zahvaljujem se autoru na dosadašnjem trudu i radu.

N. Petkovski је рекао...

Uopšte ne vidim razloga da prestaneš sa saradnjom na ovom blogu.

Анониман је рекао...

Verovatno je Zeca jedan od "onih" urednika.

Синдикат Слога је рекао...

Tako je anonimni pametnjakoviću!
Žeca je upravo jedan od "tih" urednika.