четвртак, 23. мај 2013.

Jovanov izazov 8


6 коментара:

Miroslav Cvetković је рекао...

М Р С К О С Т
А У Т О Р К Е
Т Р А К Т О Р
Р И Н Т А Т И
И С К Р Ц А Н
С Т О Л И Ц А

ENIGMOTEKA је рекао...

6 reč bi trebalo da je ISKECAN.

Inače nije loša struktura.

Miroslav Cvetković је рекао...

Greška u kucanju.

Belirac је рекао...

U Rečniku SANU, pod odrednicom iskecati se, postoje potvrde za oblik ISKECAN.

SKOTAC je zabilježen u ER6, MATRIS i TERINA potvrđeni su na engleskoj Vikipediji.

Mogao sam staviti i TARINA (ima u ER6), ali i kao prisvojni pridjev od ženskog imena Tara. Kad već postoji antički grad, izabrao sam njega.

Belirac је рекао...

Na Googleu se, istina uglavnom u slovenskom kontekstu, može pronaći i riječ RINTAČ pa bi onda SKOTAC bio zamijenjen boljom riječju: SKOČAC. Stvarno, kako bismo mi rekli za čovjeka koji rinta?

Анониман је рекао...

Zanimljivo pitanje. U Matičinom rečniku postoji samo ženski oblik RINTUŠA i RINTARUŠA i to u pežorativnom smislu, a po meni reč RINTAČ mogla bi da prođe i kod nas. Jednom, davno sam upotrebio reč RINTALO, računajući da postoji, no kada sam hteo da je opišem navedenu reč nisam mogao pronaći. Tu mi je kombinaciju spasao finski kinjiževnik Pavo RINTALA, pošto se sa slovom O ukrštala neka kraća reč.
Lozničanin