петак, 18. децембар 2009.

ОД ПОНОЋИ БЕЗ ВИЗА У (Ј) ЕВРОПУ

Грађани Србије, који имају биометријске пасоше, од поноћи ће моћи да путују без виза у земље шенгенског простора. Тачно у поноћ стартује 2. коло "Насловних анаграма". Искористите преостало време за последње припреме. "Газда Жеца" је кренуо са слављем које ће трајати до недеље, а ви остали који не славите или не идете у госте заоштрите оловке и навалите на "насловњаке". Добио сам јуче понуду од власника агенције "Ивонтравел" за одржавање 12. Енигмоколоније у Врњачкој Бањи од 09. до 11. априла 2010. године. Смештај би био у одличном хотелу "Фонтана", а цена два пуна пансиона је свега 34 евра. Интересује ме Ваше мишљење о термину одржавања Енигматске колоније и о цени. Ову варијанту за "измештање" ове манифестације из Сомбора сам наговестио још на Сусретима енигмата у Вршцу. Мислим да је локација добра, близу свим учесницима из уже Србије, није далеко ни Београђанима, а ни Војвођанима. Што се тиче учесника из Хрватске, Босне и Македоније свима је на подједнакој раздаљини.

17 коментара:

Жеца је рекао...

Нисам навео да постоји могућност да Колонија траје и 4 дана од 08.-11. априла, онда би цена била 51 евро за 3 пуна пансиона.

ero је рекао...

Sad moramo da požurimo sa trećim i četvrtim kolom pa da na Koloniji dodijelimo nagrade :)

ero је рекао...

Dobro si povezao ovo ukidanje viza sa početkom drugog kola. Našim takmičarima ni do sada nisu trebale vize. Ja sam imao nekoliko prepiski u kojima "između redova" čitam da se pojedini anagramisti-amateri ustručavaju da pošalju svoje naslovne anagrame. Nema nikakvog ustručavanja - kvalitetni anagrami će dobiti bodove, a oni manje kvalitetni (bilo ko da ih sastavi) utopiće se u "sivilu prosiječnosti" (kako sam ovo nadahnutopjesnički kazao). Važno je samo da se svi dobro zabavljamo.

Nikola је рекао...

Ideja za odrzavanje 12 Enigmokolonije u Vrnjackoj Banji je super i to onaj produzeni termin od 08-11 aprila, za svega 51 euro. Ja sigurno dolazim, jos odsad rezervisem mesto.

Nestrpljivi Slavko је рекао...

Kad će više to 00.00?

Nikola је рекао...

A, Slavko zeli po svaku cenu da bude prvi koji ce starovati u novo kolo. Ne zuri prijatelju, zar ne znas da se prvi "kucici" bacaju u vodu?

Nikola је рекао...

Iz pouzdanih izvora sam saznao da ce u Kikindi i okolini biti restrikcija struje od 23,55 veceras do 07,55 sutra ujutru!!! A struja ce se pustati ponovo reon po reon na svaki sat vremena do podne (ne znam u kom reonu stanuje Slavko, nije valjda takav baksuz da mu dodje struja tek na podne).

Nikola је рекао...

Svim Nikolama u svetu enigmatike, pocev od mene, cestitam praznik Sveti Nikola. Pa ziveli imenjaci, a i ostali prijatelji sa nama!!!

ero је рекао...

Ne moram ja PRVI krenuti s takmičarskim radovima, ali više je vrijeme da počnemo sa takmičenjem. Dosta je bilo luftiranja.

ero је рекао...

Svima koji danas slave, želim srećnu slavu. Njima i svima ostalima želim srećan početak drugog kola ove, sve popularnije igrarije slovima iz novinskih naslova. Poziv onima koji se nisu s nama igrali u prvom kolu da nam se priključe i doprinesu da ova naša zabava bude još zabavnija. Novi takmičari su poželjni u što većem broju, a poželjni su svi (dobronamjerni= komentari.
Neka igre počnu!

ero је рекао...

Uh, pogodio sam 00.00

ero је рекао...

"Murinjo na Čelsi"
ON SUMNJIČI REAL
(Večernje novosti, 19.12., sutra ćemo saznati koja je strana)

Nikola је рекао...

Ha-ha,
ne izdrza Slavko. Hvala na cestitkama povodom slave, a ja se pridruzujem cestitkama ne samo onima koji slave, nego i svima koji ce ici u Evropu bez viza. Pao je i sengenski zid (ovde u Skopju cujem kako pucaju vatrometi), a cestitam i ja start novog kola anagrama. Srecno i uspesno svima!!!
Ja cu brate lepo da idem na spavanje, ostavljam Slavka (a mozda i nekog drugog) neka se ispucaju veceras (i nocas) premetajuci naslove, a od sutra startujem i ja. Cuvajte me se.
P.S. Slavko, da znas da sam energicno urgirao da ti ne iskluce struju i bog'me poslusali su me!

Nikola је рекао...

Ero, da ti se pridruzim pre spavanja. Od "tvog" naslova (posto jos nemam "svoj", sam satavio sledece: SRAM! "EL NINJO" UCI. (nije bogzna sto, ali da probijem i ja led i kao sto rekoh: prvi se kucici bacaju u vodu).

cryptoman је рекао...

a gdje su pravila? :)

ero је рекао...

Pravila su jedan post niže

cryptoman је рекао...

tj. 2
ok tnx