четвртак, 17. децембар 2009.

ПОЧИЊЕ ЗАГРЕВАЊЕ

Колико су озбиљно сви схватили Славков позив за учешће у другом колу "Насловних анаграма" показује ова слика. Од нашег дежурног папараца добили смо фото извештај са једног групног "загревања". Пошто је остало нешто више од 24 часа до почетка новог кола то и Вама препоручујемо. Искористите сутрашњи дан за тренинг, па да од суботе кренемо са затрпавањем блога насловним анаграмима. Пошто доста људи прекосутра слави или иде у госте, праву навалу очекујем тек у недељу у послеподневним сатима, наравно после "трежњења".

23 коментара:

ero је рекао...

Koliko se da naslutiti iz priložene fotografije, u drugom kolu biće žestoka konkurencija!!

ero је рекао...

Ja se svojevremeno žalio na jednu sliku koja je odvraćala pažnju i dekoncentrisala anagramiste.
Nadam se da ova slika neće dekoncentrisati uvaženog kolegu koji je nedavno proslavio rođendan :)

Nikola је рекао...

Ha-ha-ha Slavko, bas si luckast. A zasto bi ova slika SAMO MENE dekoncentrisala?

Nikola је рекао...

Drzte se ljudi JER BAKUTANERI ... (BAKE TRENIRAJU)

Nikola је рекао...

Au, svi se uplasili ovih baka, pa svi cutke treniraju i ne javljaju se. A? Cvik, cvik !!! Ajde junaci i junakinje ! Sofi otisla na drugi sprat na visinske pripreme, acibuLJ ne moze da se naraduje internetu, Slavko se neprimetno mudro povukao, nema ni Zdenka, izgleda da budno viri iz prikrajka, Luka meditira (na Mediteranu), Zeca cuti i vreba priliku, a Nikola Zivanovic nestrpljivo trlja ruke i ceka pocetak. A ja? Ja vas jedini zabavljam i boli me uvce za sve. Videcete vi mene kad dodje vreme, uskoro !!!

Nikola је рекао...

A sad mili moji mirno spavajte. Laku noc. Nina-nana nina-nan.

Анониман је рекао...

Ova s laptopom pljunuta ja !
acibuLJ

Анониман је рекао...

"Počinje zagrevanje"

NJEGOVA REČ ZAPINJE!

Zdenko

Анониман је рекао...

Tri gracije su inspirirale mnoge umjetnike, a našeg dežurnog paparaca inspirirale su
"Četiri gracije"

GERIJATRI CIČE!

Zdenko

Slavko је рекао...

Osvanuo i 18. Dakle večerao od 00.00 krećemo. Vi u velikim gradovima imate priliku da nabavite ‚prva izdanja novina...Mi provincijalci čekamo jutro.

Nikola је рекао...

Joj Ero, kakav hendikep! A mi iz Makedonije treba da cekamo da vi sastavite anagram iz vasih novina, pa da vam prepisujemo naslove negde uvece :)

Nikola је рекао...

Nasa acibuLJ kaze da je ona sa laptopom pljunuta ona. Pa ja nisam znao da je ona tako lepa !!!:o)

Анониман је рекао...

Nikola, dobio si ekopandana.

Z.C. - EKOPANDAN

Zdenko

Nikola је рекао...

Bas mi je drago sto imam takvog EKOpandana, pandan onom mom EKO SPLAV-KONTIKI ili TI KV EKOPOSLANIK !

Анониман је рекао...

I ja sam hendikepirana :), Zivim na rubu velikog grada, zavejana sam i ne mogu ni do pekare po hljeb a kamoli po novine.
acibuLJ

ero је рекао...

A da zadužimo nekoga da uzme sve novine i povadi naslove sa imenima i da nam spisak na uvid.

Slavko је рекао...

Srecna nam 3000. posjeta.

Анониман је рекао...

Pa ne moras nikoga specijalno da zaduzis, ali bi mogli svi dobrovoljno nabaciti poneki naslov za nas hendikepirane :)). Bicemo im neizmjerno zahvalni !!
acibuLJ

Жеца је рекао...

Поздрав свима. Ево и ја сам кренуо са загревањем за сутра. Кум и ја пијуцкамо босанску шљивовицу. Клопа се припрема, пиће хлади. Сви сте позвани на славље (макар ово интернетско)!

Nikola је рекао...

Pa nije losa ta ideja da neko povadi sve naslove (prikladne za takmicenje) i metne na blog, ali bi to bilo "ubistveno" za nekoga da to radi svaki dan do kraja kola. Ja bih mogao da vam saljem naslove od par makedonskih novina koje ja kupujem svaki dan (naslovi prevedeni na srpski), pa ko zeli neka ih koristi.

Nikola је рекао...

Zeljko, zemljace
cestitam ti danasnji dan, dan pre Svetog Nikole, kod nas u Makedoniji se taj dan zove Zaslug (pa valjda i kod vas, nisam toliko upucen), pa nek ti budem prvi koji ti cestita predstojecu slavu. Nije sala bre, to sam Sveti JA (Sveti Nikola Petkovski ha-ha-ha-ha). I nemoj neki drugi Nikola da se hvali da je i on Sveti On (moje je ime vezano za nedavni rodjendan i po tome sam jedini samo ja Sveti JA).

Slavko је рекао...

Žeco, ne pretjeruj s rakijum. Treba večeras u 00,00 krenuti sa drugim kolom (trijezan, ako je ikako izvodljivo)
Nemoj da opet dobijamo ONAKVE fotografije raznih pjevačica mičiguza!

Slavko је рекао...

U svrhu podstreka evo ponovo poretka (trenutnog). Da li će se nešto promijeniti nakon drugog kola?
1. Мирко Ранчић 12
2. Славко Бован 9
3. Лука Павичић 7
4. Дијана Билаловић 6
5. Никола Живановић 5
6. Љубица Билаловић 3
7. Ненад Савић 2

А један бод имају:
Динко Кнежевић, Милош Милићевић, Милосав Марјановић, Софија Нецин, Јован Недић, Жељко Димовић, Никола Петковски, Аднан Спахић, Воја Додевски, Милорад Живанић, Новица Лукић, Жељко Прванов, Иван Андонов, Никола Пешић, Ацо Јанковић, Зденко Цапан, Милутин Тепшић, Мира Ранчић, Данило Секулић, Милутин Мрдак, Борис Назански, Радомир Мићуновић, Мирослав Цветковић, Јован Новаковић, Сретен Перић, Борис Панић, Гордана Јовановић-Шарић и Владимир Шарић.