среда, 16. децембар 2009.

ОДБРОЈАВАЊЕ ТРИ, ДВА, ЈЕДАН, КРЕНИ

За три дана почиње друго коло па није лоше подсетити на систем бодовања:
1. Свако коло се самостално оцењује и СВИ приспели анаграми су у конкуренцији
2. За свако коло прави се поредак првих десет анаграма који се вреднују оценама 12, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3 и 2 бода, док сви остали анаграми који испуњавају услове конкурса добијају 1 бод.
3. Анаграме оцењује стручни жири, али је дозвољено и пожељно јавно коментарисање приспелих анаграма од свих посетилаца блога. Жири има права да се приликом доношења одлуке позове на аргументовано коментарисање квалитета анаграма у конкуренцији.
4. За коначан поредак узима се најбољи пласман анаграмисте у сваком колу. Дакле, боље је послати више одличних анаграма, јер се тако "одузимају" бодови конкурентима
5. Анаграми се шаљу мејлом enigmoteka@nadlanu.com, СМС поруком на 063 554 037 или писмом на адресу ЕД "Натошевић", 25000 Сомбор, Београдска 12. Радови се одмах објављују на блогу и одмах ће бити подложни похвалама и критикама.
6. Последњег дана објављује се листа свих анаграма за то коло, а у наредних 15 дана објављују се резултати.
7. Пожељно је анаграме слати истог, или наредног дана кад се наслов појави у новинама.
Друго коло траје од СВЕТОГ НИКОЛЕ (19.12.2009.) до СВЕТОГ ЈОВАНА (20.01.2010) а задатак је да се наслова који садржи најмање једно ЛИЧНО ИМЕ, ПРЕЗИМЕ ИЛИ НАДИМАК (из било ког листа из Србије , БиХ, Хрватске, Црне Горе или Македоније, са било које стране) направи анаграм.

Очекује се учешће још већег броја анаграмиста него у првом колу. Колеге се још једном моле да анаграме и коментаре ПОТПУСУЈУ именом и презименом или познатим псеудонимом. Исто тако, очекујемо озбиљност приликом пријављивања анаграма (дакле, наведите наслов, назив листа и страницу у листу).

24 коментара:

Жеца је рекао...

ГОТОВО СВАКОДНЕВНО ГЛЕДАЈ, ОСЕТИ!
(од Светог Николе до Светог Јована)

Жеца је рекао...

А МОРАЛАН ДУХ ГЛАСНОГОВОРНИКА!!
(друго коло насловних анаграма)

Анониман је рекао...

GOTOVO SVAKODNEVNO TI SE OGLEDAJ! :)

acibuLJ

Жеца је рекао...

Одлична поправка Љубице, таман сам и ја то видео, ал` си ме предухитрила. Заједно смо бољи!

Анониман је рекао...

A proradio mi i mozak i racunar, prije tri dana mi nije radilo ni jedno, cim stane racunar ja se raspametim :)

acibuLJ

Nenad је рекао...

Dinko mi je poslao pre neki dan svoju seriju 44-45, pa evo ovde programa za dopunu baze anagrama:

Dopuna baze 6
http://www.box.net/shared/tg3zkelqnl

Potrebno je iskopirati i pokrenuti fajl "NSAnagram2Dopuna6.exe" tamo gde vam se nalazi baza "NSAnagram2.mdb". Klikom na dugme "Dopuni bazu", dobićete još 993 nova anagrama. Nakon urađene dopune, pisaće vam "Baza je dopunjena". Sve uradite dok vam NS Anagram 2.0 nije uključen. (Ova akcija ne remeti vaše lokalne rečnike niti vaše lične anagrame koje ste snimali.)

Nakon dopune, imaćete 45249 anagrama u bazi, pod uslovom da ste je redovno dopunjavali.


Putanja do programa gde je baza već ažurirana je ista kao i do sada:
NS Anagram 2.0
http://www.box.net/shared/4pklgms8af

Nikola је рекао...

Jeste li primetili da se danas uopste nisam javio? E, pa drustvo, odmarao sam se od jucerasnjeg slavlja, ali sam vise puta zavirivao u blog i pratio dogadjaje. Pa i nije ih bilo puno, sem sto je novo da nam se "probudila" acibuLJ.
Spremni smo za "borbu" jel' da?
Naravno!!!

Анониман је рекао...

"Od Svetog Nikole do Svetog Jovana"

KOJI NASLOV! OD OVOG DEVETNAESTOG!

Zdenko

Анониман је рекао...

I DVADESETOG NAGOVJEST - NOVO KOLO!

Zdenko

slavko је рекао...

Bravo. Zdenko.

Slavko је рекао...

Bravo Zdenko!!!

Анониман је рекао...

Hvala Slavko
Z.

Анониман је рекао...

Nikola, probudila sam sa, ali iz agonije. Bolje bez hljeba neko bez interneta :)) ! A blizila se subota!!
acibuLJ

Анониман је рекао...

"Drugo kolo naslovnih anagrama"

OSVRNUH OKOLO - GLADNI ANAGRAMA!

Zdenko

Анониман је рекао...

Ovaj baš nije dobar. Toliko sam se zanio da nisam primjetio da se riječ anagram nalazi u postavu.

Zdenko

Nikola је рекао...

Zdenko
cak i pored te "greske" anagram ti je super. Pa ne brini, moze konkurisati za "fenjer" !!!

Nikola Petkovski

Nikola је рекао...

Sad sam primetio da mi je na proslom obrascu za komenatre acibuLJ cestitala rodjendan. E, pa Ljubice puno ti hvala i potrudicu se da ispunim sve one zelje koje si nabrojala. Mogu ja to! A Slavku savet da se ne muci da "resava" anagram-cestitku, jer je Ljubica lepo rekla da je bila u agoniji.

Инес је рекао...

Хај друштво! Код мене права лавина обавеза- све пошандрцало пред крај године, као да првог следи смак света, а не излежавање уз "Пицикато полку"...
И тако сам заборавила да пошаљем своје предлоге анаграма од имена колега. Ево их:

МНОГОСТРАНА ОДЛИКА! (Д. Толоманоски)
ПОЕТСКИ КОВАН ЛИК! (Н.Петковски)
СИФОН НАЦИЈЕ! (С.Нецин)
КО МИ ВЕЋ ВРТИ СЛОВЦА? (М.Цветковић)
ИЗВРЋИ, НАРОД СЕ ВАЉА! (З.Радисављевић)

Одох сад на други спрат, на висинске припреме пред 2. коло. Читамо се!

ero је рекао...

Ja već premećem naslove sa imenima...pa se nadam da će se isti naslov ponoviti u onom VAŽNOM periodu :)

ero је рекао...

Tako se nadam da će osvanuti naslov o Milki Canić - "MILKINO DOBRO VEČE" da ja prijavim anagram OBIČNO VELIM KREDO

Анониман је рекао...

КО МИ ВЕЋ ВРТИ СЛОВЦА (Мирослав Цветковић)
POETSKI KOVAN LIK (Nikola Petkovski)
KUVAM RIJEČI (Emir Vučijak)
ЕВО МАЛИ, ТВРДИ КУРАЦ! (Владимир Кутеровац)
ИЗВРЋИ, НАРОД СЕ ВАЉА (Зоран Радисављевић)

Zdenko

Анониман је рекао...

можда
ВИЧЕ БРОДОЛОМНИКЕ
мој Еро!
?!?

Slavko је рекао...

OBIČNO VELI DREKOM

ero је рекао...

Pošto na ovaj blog povremeno navrate i slučajni posjetioci, nije loše, s vremena na vrijeme ponoviti poziv da nam se u ovoj našoj igrariji pridruže svi koji uživaju u premetanju slova (makar i čisto amaterski, odnosno "za po kući")