субота, 19. децембар 2009.

ИКОНА СВЕТЛИ – заштитник деце и путника

Свети Никола или Никољдан се празнује у целом хришћанском свету и најчешћа је слава код Срба. Иако не постоји статистика о томе колико људи заиста слави Светог Николу, у народу је уобичајено да се каже да половина слави, а друга половина иде на славу. Никола је био син јединац знаменитих и богатих родитеља, Теофана и Ноне, житеља приморског града Патаре у Малоазијској области Ликији.
Ово је посна слава јер „пада“ на божићни пост. Пошто многи мрсе на данашњи дан, требало би ипак да им се на трпези нађе и нешто посно.

Данас је још један разлог за славље, можемо у Европу људи.
Тачно у поноћ почело је 2. коло „Насловних анаграма“, које траје до „Светог Јована“.
Они који данас не славе или не иду на славље нека анаграмирају.
Драги домаћини, блогери. Ви који ћете ипак завирити овде. Срећна Вам слава, Свети Никола. Да славите мноооооого година у здрављу и весељу! Живели!
Посебне честитке онима за које знам да славе, нашем великом пријатељу Милошу Милићевићу и нашем члану Друштва Душану Јањићу.

18 коментара:

ero је рекао...

Još jednom strećna slava svima koji danas slave.

ero је рекао...

Za nas ostali, koji ne slavimo ili nismo na slavi, zadatak da (na vrijeme) krenemo sa premetanjem.

ero је рекао...

"Šojić sastavlja novu vladu" (nastavak tv serije "Bela lađa" u kojoj je bezobzirni političar Šoojić glavni lik)
DA, STAVIĆU JOŠ VALJAN USLOV
("Blic", 19.12., str. 24)

ero је рекао...

"Krava šutnula Saru" (Saru Džesiku Parker)
UŠLA USRANA KURVA
NARUŠAVALA STRUKU
("Blic", 19.12., str. 24)

ero је рекао...

"Sofija Kopola trudna"
KO POTAJNO DIRA FALUS?
("Blic", 19.12., str. 24)
E, ovaj je anagram dobar i inspirativan!!

ero је рекао...

"Sofija Kopola trudna"
FUJ, I TO PARADOKSALNO
("Blic", 19.12., str. 24)
Vidi se razlika u odnosu na gornji anagram.

ero је рекао...

"Pantelić i Sulejmani ruše 'staru damu'" (Ajaks se sastaje sa Juventusom
U PLANU- ŠUTIRAĆE S LINIJE U AMSTERDAMU
("Blic", 19.12., str. 31)

ero је рекао...

"Pepeu pet miliona evra" (ugovor za igrača reala)
OVI U IME PAPRENE PLATE
("Blic", 19.12., str. 32)

ero је рекао...

Ja sam požurio da dam priliku anagramistima iz "zabačenih krajeva" da premeću ove naslove i nadmaše me.
Evo još nekih naslova iz današnjeg "Blica"
- TADIĆ KRITIKOVAO MESIĆA ZBOG OPROŠTAJNE POSETE KOSOVU (STR.3)
- ZIMA ZADRŽALA RASMUNSENA U MOSKVI (STR 7)
- PETRAČ OSTAJE U ZATVORU (STR 7)
- REBRAČA IZGRADIO TRŽNI CENTAR (STR V-10)
- IVICA DAČIĆ IMA SPOSOBNOST VOĐE (STR 26)
Pa izvolite! Anagramirajte.

Nikola је рекао...

Evo i moje pomoci, koju sam juce obecao:

Skopski dnevni list "VREME" (dvobroj 19-29.12.2009):

I NATO IMA KRIVICU ZA SMRT TRAJKOVSKOG? (O pogibiji u avionskoj nesreci bivseg makedonskog predsednika Borisa Trajkovskog) - str. 4

POVRATAK SANADERA RASTURICE VLADINU KOALICIJU - str. 20

VRATI NOBELOVU NAGRADU! (poruka Caveza amer. pretsed. Obami) - str.21

"CELSI" SE OKRECE SVAJNSTAJGERU - str.30

TERI I FERDINAND SU BOLJI OD NENE (izjava fudbalera Dzejmija Karagera) - str. 31.

Skopski dnevni list "SPIC"
(dvobroj 19-20.12.2009)

DRAGICA PROLAZI KROZ PAKAO (zbivanja na realnom souu "Veliki brat" - str. 15

RONALDO NE PLACA ALIMENTACIJU MILENI - str. 23

Nadam ne sa cu nekome pomoci da mu bude sarenolik izbor.

Nikola Petkovski

Slavko је рекао...

Izgleda, ipak da su danas svi ili svečari ili su u gostima :)

Nikola је рекао...

Pa, izgleda da si u pravu Slavko. Ja upravo dolazim sa slave na kojoj sam bio gost, a posto je danas (tek!) sneg zavejao Skopje, morao sam da se vratim kuci ranije inace bih morao da prespavam kod slavljenika. Saobracaj se jedva odvija i morao sam tako. Zato nisam ni pipnuo naslove, sad zelim da se odmorim, pa od sutra da se bacim na "posao", mada imam i drugih obaveza. Bice, ima vremena. Pozdrav svima koji slave i gostuju na slavama.
Nikola Petkovski

Slavko је рекао...

Sve mi se čini da sam ja jedini ispunio normu. Posebno sam zadovoljan onim
"Sofija Kopola trudna"
KO POTAJNO DIRA FALUS?

Nikola је рекао...

Pa jedini si radio od ponoci pa nadalje, ali i ja sam makar jednu mrvicu napravio (pogledaj predhodni post), pa za laku noc evo jos jedne mrvice:
"Sofija Kopola trudna"
O, LADNO, KOITUS, PA FRAJ

I tako prvi dan smo radili samo Ero, Ero, Ero, Ero, Ero, Ero, Ero, Ero, Ero i ja i ja.

Nikola је рекао...

Ej, Ero, pokusao sam da napravim anagram od onog: "Krava sutnula Saru", pa sam primetio da ti je falican prvi anagram: USLA USRANA KURVA. Manjka ti jedno "T".

Анониман је рекао...

оно што сам тражио, хвала

Анониман је рекао...

Хвала за занимљив блога

Slavko је рекао...

Reče Nikola;
Ej, Ero, pokusao sam da napravim anagram od onog: "Krava sutnula Saru", pa sam primetio da ti je falican prvi anagram: USLA USRANA KURVA. Manjka ti jedno "T".
Ja rekoh;
Može li
RASNA KURVA U ŠTALU
Pih, i ovo se ja usućujem da zovem popravljanje anagrama :)