недеља, 29. новембар 2009.

У ТОМ СОМБОРУ

Ево и ја дочекао да напишем један пост. Наиме, било је прилично весело, па су појединци мало више попили него што је подношљиво за трезвено писање извештаја. Председник Жеца је у стању да само надгледа писање.Прво ваља показати мањи део пехара које је освојио овај, како кажу објективни посматрачи, најбољи енигматски клуб у Србији.

Следећа важна ствар је упознавање цењене публике са главним куваром, да не кажемо оним који је највише закувавао. Кад је већ Милутин најуспешнији на последњим сусретима енигмата, требало га је испробати и као мајстора за мешање. Кува као Стево Карапанџа!
А било је весело и за шанком. Неки су поклекли брзо, али у друштву имамо и неколико маратонаца. Имате задатак да на слици препознате маратонце.
Споредна делатност био је турнир у суперквизовци. Осам играча је слагало слова водоравно и усправно. Први сам ја (доле потписани), зар сте сумњали (?). Додуше, прву победу сам извојевао пре почетка такмичења јер сам "избацио" Жецу и Милутина из конкуренције. Убедио сам их да им је домаћински задатак да кувају, а не да се замајавају са квизовком. Замислите, на моју велику радост они су то и учинили. На опште задовољство скували су одличан јунећи паприкаш, а моје задовољство лакше сам се докопао првог места. Поредак осталих (кад је конкуренција ослабљена неиграњем двојице мајстора) био је Симић, Живановић, Мирко итд

Жеца користи сваки тренутак да омасови чланство. Нови члан постао је Драган Толоманоски из Сарајева. Потписивање приступнице изазвало је велико интересовање новинара и медијских кућа. На слици се види један познати сомборски новинар како бележи историјски тренутак.
У ове касне сате доста за сада. Наставак следи сутра из Кикинде. Еро.

8 коментара:

Жеца је рекао...

Еро узе ми реч из уста. Много смо јаки!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Анониман је рекао...

Ви сте врх! Поздрав од Љубе!

Анониман је рекао...

Јухуу, и Гиша је ту!!! Добродошао!

Остаје ми пешчани спруд (жал) за пропуштеним дружењем... Поздрав свима!

СФ

Nikola Živanović је рекао...

Još da je mrljava Zvezda pobedila...

Анониман је рекао...

Poštovani.

U enigmoteci vidjeh objavu donjih premetalki, no vidjeh da ste većinu pripisali Zrinki, koja je vrsna logičarka i sudionica na dva turnira Kvizovke, no ovakvo što joj ipak malo teže ide.

Dakle, činjenica je da su iz mog popisa samo slijedeća tri sastavili drugi:

Kokot, Zrinka KROTKI ZAKON (Alfredo Ivankov)

Pavičić, Luka ČUPAVI ALKIĆ (Zrinka Kokot)

Pavičić, Luka PIČKA LAVIĆU (Gordana Novotniček)

dok sam preostale sastavio osobno.

Toliko radi stvarnosti i evidencije, a ukoliko smatrate za bitno, možete objaviti ispravku.

Pozdrav iz Splita.

Luka

ero је рекао...

Stigao sam prije 5 minuta iz Sombora. Čim se malo odmorim (tri-četiri dana) napisaću nekoliko riječi o mojim utiscima.

Анониман је рекао...

Mogao si bar napisati ko je sve prisustvovao cijenjenom skupu!
eroS

Анониман је рекао...

Vidim da je "Restorančić u Somboru" bio poprište "teške bitke". Gledajući slike mogu samo reći:

U, BAĆO! ERO STRUČNO MRSI!

Zdenko