недеља, 29. новембар 2009.

МАЛА ДОПУНА ЕРИНОГ ИЗВЕШТАЈА

Јесте да је Еро јутрос био најтрезвенији, али је у извештају са јучерашњег скупа заборавио, ненамерно, поменути учеснике. Тако да ево користим прилику после поподневног одмора да исправим његову "грешку". Боме смо се јуче веома лепо издружили.

Мира Ранчић. Аница Милошев, Мирко Ранчић, Милутин Мрдак, Никола Живановић, Милан Симић, Душан Јањић, Данило Секулић, Милутин Тепшић, Жељко Димовић, Милорад Живанић, Љубиша Бановић, Милан Милин, Славко Бован и Драган Толоманоски.

23 коментара:

ero је рекао...

Opštepoznata činjenica jeste da ja JESAM UVIJEK najtrezveniji, ali da ni ja nisam bio sasvim "sav svoj" vidi se prostim okom. I površan čitalac jučerašnjeg posta primijećuje ekavicu, koju ne koristim u ovakvim vidovima komunikacije, a i pisanje je bilo sve nekako na preskok, odnosno što bi kazao naš prijatelj iz Skoplja "na cik-cak".
Žeca je već naveo prisutne, pa šta još dodati? Evo ukratko.
1. Dokazali smo, pouzdanim naučnim eksperimentom, da je Milutin Tepšić bolji kuhar (kuvar) nego što je enigmata.
Ma, neeeeeeeee, nije on loš enigmata. Neeeee, naprotiv! Ali, ljudi, što on zna da zaprži čorbu, hm...što zna da napravi juneći paprikaš, to je bilo prste da poližeš. Džaba se tu Žeca trpa da je recept njegov. Ma, jok! Veliku drvenu kašiku za miješanje držao je majstor-Milutin.
2. Turnir u superkvizovci je prvobitno bio zamišljen da se igra u dvije grupe sa po 5 igrača, ali smo na početku zaključili da je praktičniji turnir sa 8 igrača. Tražili smo dva "dobrovoljca" i javili su se Žeca i Milutin. Time je turnir bio znatno oslabljen, ali smo zato barem mogli mirno da igramo. Neeeeeee, ne zbog toga... Neee, već nismo se morali plašiti da će paprikaš da zagori.
3. Turnir je na momente igran u neregularnim uslovima, uz horsko pjevanje koje je pratilo muziku s razglasa, a tu je bilo pristutno stalno pogledivanje ka kotliću. Ja sam se tu najbolje snašao jer sam mogao i da pjevam "Ajjjjjjj, kolika jeeeee Jaaaaahorinaanaaaaa planinaaaaaaaaa", da nadgledam kakvi se začini stavljaju u paprikaš, šta se dešava za šankom (koji nije obustavljao rad) i da slažem slova. Neeeeee, nisu protinici paceri. Neeeee, naprotiv. Nego, ja sam ipak prvak Srbije!(Ovdje ja praskam u gromoglasan smijeh koji osjetite po tome što se drma slika na monitoru).
A sad malo ozbiljnosti. Turnir je bio prilično kvalitetan. Mene je porazio Mirko Rančić, njega Simić i Nikola Živanović, a ja njih dvojicu. Bilo je i nekoliko veoma zanimljivih partija. Nikola je uspio da složi 2 premirane riječi, ali ja sam bolje krenuo, i kako to obično biva u našim partijama, nijanse su odlučile. Na moju radost, ovoga puta je sreća bila na mojoj strani (Uostalom kao i u duelu koji je direktno odlučivao o prvom mjestu, sa Simićem).
NASTAVIĆE SE

ero је рекао...

NASTAVAK
4. Otkrili smo da u našem društvu postoje OZBILJNE podjele. Naime, dalo se primijetiti da prilikom gledanja utakmice "Zvezda" - "Partizan" uzvik "GOOOOOOOLLLLLLL, TOOOOOOO MAJSTORE" pojedini članovi "Natoševića" uzvikuju u različitim trenucima meče. Pošto smo mi tolerantna sredina, podjele su brzo prevaziđene (sa posljednjim sudijinim zviždukom). Doduše, neki su bili utučeni (nekoliko minuta), dok su srugi slavili (nekoliko sekundi!).
Jedino zajedničko "TOOOOOOOOO, MAJSTOREEEE" čulo se kada je kotlić stigao do stola.
5. Uz odlično druženje, obavili smo i neke značajne poslove. Dogovoreno je da DRUGO kolo traje od 19.12 . (SVETI NIKOLA) do 20.01. (SVETI JOVAN) a da (da bi sve bilo u duhu imena) zadatak bio da se koriste naslovi iz bilo kog lista sa bilo koje strane ali koji sadrže najmanje jedno lično IME, PREZIME ILI NADIMAK. Dakle, možete da počnete sa vježbom, ali u konkurenciju ulaze naslovi obljavljeni od 19.12. 2009. do 20.01.2010.
6. Redakcija budućeg enigmatskog lista za decu (ovdje mora ekavica) odr‚žala je radni sastanak i brzo utanačila zadatke. U realizaciju se kreće ODMAH.
NASTAVIĆE SE...

ero је рекао...

Nastavak druženja je nastavljen (nastavak, nastavljen!) kada smo ispratili kolege koji su morali na put, prvo Ljubiša i Milin, pa onda Živanić, a potom i Somborci koji su imali obaveza. Pošto ja živim u zabitom kraju PLANETE ZEMLJE, jedina šansa da dođem na ovo, zaista prijatno druženje, jesto moj cjelodnevni i cjelonoćni boravak u Somboru. Žeca mi je bio (odličan) domaćin i primio me je na konak. Ali, ne lezi vraže... Nisam znao da se u Somboru na spavanje ide tek u 04, i to najranije. Pošto dolazim iz provincije, malo sam bio zatečen tim običajem, koji, ruku na srce, i nije tako rđav. Društvo koje su činili Rančići Mira i Mirko, Žeca, Nikola, Dragan, Danilo i ja, prvo je jedno vrijeme provela u objektu koji se zove "Dalmatinski podrum". Dobra muzika, dobro druženje, dosta smijeha i dobrog raspoloženja, a bogami i dooooobraaa kafa...
Tu smo se ispozdravljali u neka doba (nismo gledali na sat) a onda smo Žeca i ja sreli Milutina i momke iz Sivca (Ma kako ne znate momke iz Sivca!!!!??) pa smo otišli do objekta koji se zove "Stari hrast". Jedino staro što je bilo tamo, BILI smo ja i gazda na vratima objekta, a ostalo je "frcalo" od mladosti i energije. Što današnja omladina može popiti....čudo jedno. Bilo je tu i nekih vrtiguza. Jok! Ja sam porodičan čovjek. Samo sam bacio pokoji pogled, čisto da bi vam mogao dočarati atmosferu. Nisam detaljno pogladao, ali pjevačica je visoka oko 177, ima oooooovooooolike ...hm... oči. Utegla se da sam sa strepnjom gledao da li će sve popucati (moram se brinuti!), a šta je pjevala, pojma nemam. Ah, da, rekoh nisam gladao...
Bilo je veselo pa sam jedva Žecu odvojio od ...hm... flaše.
Potom smo malo pisali na ovom blogu, pa opet pričali. Mislili smo da sastavimo 5-6 ukrštenica, ali smo odustali. Pojedice smo pozvali da idu na spavanje i na kraju smo i mi poklekli...
Nedelja je dan za povratak. Domaćin je skuhao domaćinsku kafu (nije sikteruša!), domaćica je spremila doručak, a sitna djeca su se zabavljala igrajući se na kompjuteru. U Kikikndu sam krenuo preko Novog Sada, a umalo sam zakasnio na autobus za Kikindu (jer se u Novom sadu hvata drugi bus), ali izgleda da sam stigao.
UH, umorih se. Ipak, nije mi žao, ako sam uspio makar malo dočarati djelić atmsfere. "Natošićevci" su VRH !

Жеца је рекао...

Бравооооооооо Ероооооо!
Алал ти перо.
Тако пише најбољи кикиндски новинар.
Шта би дао Ерос да је видео певаљку.
Само ниси баш морао детаљисати.
Искрено се надам да Милијана и Милена неће читати твој коментар?

Nikola је рекао...

E pa drustvo, alal vam vera, bas ste se dobro proveli. Malo vam zavidim jer i ja nisam mogao da prisustvujem tom dogadjaju, ali to je danak 550 km udaljenosti i peh sto Sombor nema aerodrom (ili bolje receno direktnu avionsku vezu sa Skopjem), inace bih sigurno dosao. Ali budite sigurni da se deo mog "prisustva" mogao osetiti jer sam u to vreme ja imao kod kuce rostilj parti i popio sam nekoliko piva vama u cast i zdravlje. Mora da ste to osetili. Jeste li se setili mene i dali je majstor Milutin popio jedno pivce za mene? Koliko sam i ja bio "prisutan" mozete videti iz anagrama kojih sam vam priredio povodom tuluma u "restorancicu".
A tema za sledece takmicenje je interesantna i svakako da ce me biti opet. Kad smo kod toga, dokle je ziriranje prvog kola i kad ce biti rezultati?
Pozdrav svima. EKO SPLAV KON-TIKI

Анониман је рекао...

Победник се зна, једино је питање редоследа од 2-10 места!

Жеца је рекао...

НАКЛОНОСТИ ДРОГАМА!
А ОН ТИ СКЛОН ДРОГАМА!
Драган Толоманоски

Анониман је рекао...

Odgovaram na prethodna dva komentara.
1. Nikola, naravno da smo te se sjetili i pominjali više puta, kao i ostale, opravdano odsutne, članove. A što se tiče piva. Budi siguran da je Milutin popio pivo i za tebe, i za Peru, i za Miku, i za Žiku...
2. Dotakli smo se teme naslovnih anagrama. Zaključili smo da ima DOSTA ODLIČNIH anagrama i da će nijanse odlučivati. Ko će biti pobjednik ne zna se, ali moramo svi biti zadovoljni jer je na površinu "isplivalo" nekoliko zaista bisernih ostvarenja. U razgovoru smo zaključili da svi imamo po nekog favorita, ali interesovaće vas sa saznate da smo svi favorizovali tuđa ostvarenja.
Ero.

Slavko је рекао...

Žeca se u međuvremenu ubacio iza ovih komentara koje sam komentarisao. Ero.

Жеца је рекао...

БОНА БИЋУ ШАЉИВ!
Љубиша Бановић

Жеца је рекао...

МИСЛИМ НАЋИ!?
Милан Симић

Анониман је рекао...

МНОГОСТРАНА ОДЛИКА
МОНГОЛОИДНА КРАСТА
ОРТОДОКСНА МАГЛИНА
КОНТРОЛИСАНА ДОГМА
ГРАДИМО НАЛОКАНОСТ

Жеца је рекао...

ВИНО ЖИЛАВКА И НОЋ
Никола Живановић

Анониман је рекао...

VLAK, NOŽIĆ I AVION

Nikola је рекао...

Vidim da su i slova od imena i prezimena Dragana Tolomanoskog vrlo podatna za pravljenje anagrama, pa evo i jednog mog:
KOMANDANT IGRA SOLO

Анониман је рекао...

Pozdrav za Nikolu Petkovskog!
Nikola ne javljaš se pa ne znam da li si dobio one slike iz Vršca koje sam ti poslao.
Mišo Živanić

Анониман је рекао...

Vidim da je "Restorančić u Somboru" bio poprište "teške bitke". Gledajući slike mogu samo reći:

U, BAĆO! ERO STRUČNO MRSI!

Zdenko

Анониман је рекао...

ERO BONA MORTUS SRČUĆI
SRBI ĆE STRUČNO O AMORU

Анониман је рекао...

Najviše mi se sviđa ona za šankom.

TU SMO! BEĆARI ORNO SRČU!

Zdenko

Slavko је рекао...

Za Zdenka!
Žeca sklonio jednu mnogo dobru šankovsku sliku (kompromitujuća fotografija koju treba staviti ad akta). Tu se pjevalo sve od "Karanfiil se na put sprema i pjevaaaaaaa" do "Na kraj sela čađava mehanaaaaaaa".

Ero је рекао...

Na turniru u kvizovci Milutin Tepšić me optužio da sam Nikoli podvalio riječ "LODŽA". Nikola se nije žalio (jer mu riječ nije smetala). Obavještavam Milutina i ostale da tu riječ mogu naći u Klaićevom rječniku. Ovo je obavještenje u svrhu skidanja ljage sa mog imena :)
Ne podvaljujem ja baš svako riječ. Svaku drugu!

ero је рекао...

Ovaj naš izvještaj je naišao na dobar odjek kod cjenjene publike. Već smo dobili najave sa željama da nam se kolege pridruže na sledećem druženju. Malo strpljenja kolege, u najavi je Enigmatska kolonija (koja samo što nije počela, vrijeme proleti začas).Iz dobro obavještenih izvora saznajem da će kolonija ove godine imati proljećnu varijantu. Spremajte se!!! U međuvremenu očekujemo masovno učešće i u drugom kolu naslovnih anagrama.

Nikola је рекао...

Pozdrav Misi Zivanicu!
Miso, ne znam kad si poslao pismo, ali ga do danas 30.11.2009 nisam dobio. Ovde u Skopju je nekoliko dana maglovito, pa se mozda "izgubilo" u magli (ha-ha). Verovatno ce stici ovih dana. Obicno postanske posiljke iz Beograda do Skopja (i obrnuto) idu za 5-6 dana.
Pozdrav, Nikola Petkovski