понедељак, 30. новембар 2009.

УЗАВРЕЛА АТМОСФЕРА

Морам Вам откривати део по део атмосфере у том Сомбору протеклог викенда. Да се код нас не игра само врхунска квизовка и не дегустирају одлични специјалитети из котлића, показује и ова фотка. Шта ви мислите због чега је Еро остао да конакује у нашој вароши. Или дал` се питате откуд то да Еро запева. Шта је све Еро из Баната доживео у Раванграду чуће се у некој од следећих епизода.
Ево мало за промену наставак списка анаграма од имена и презимена колега енигмата.

НАКЛОНОСТИ ДРОГАМА!
А ОН ТИ СКЛОН ДРОГАМА!
(Драган Толоманоски) - Жеца
БОНА БИЋУ ШАЉИВ! (Љубиша Бановић) - Жеца
МИСЛИМ НАЋИ!? (Милан Симић)
МНОГОСТРАНА ОДЛИКА
МОНГОЛОИДНА КРАСТА
ОРТОДОКСНА МАГЛИНА
КОНТРОЛИСАНА ДОГМА
ГРАДИМО НАЛОКАНОСТ
(Драган Толоманоски) - ?
ВИНО ЖИЛАВКА И НОЋ (Никола Живановић) - Жеца
КОМАНДАНТ ИГРА СОЛО (Драган Толоманоски) - Никола
ЈЕДАН ВОЋНИ (Јован Недић) - Милин

19 коментара:

ero је рекао...

Kad vidi ovo naš drug Nikola, polupaće sopstveni roštilj i ići će pred zgradu Vlade Makedonije da štrajkuje jer nisu uveli direktnu helikoptersku liniji Skoplje - "Stari hrast" u Somboru.

ero је рекао...

A Živanić?
On će da pridavi šofera autobusa Sombor - Beograd jer je krenuo tako rano. Ma kakav red vožnje, treba pokatkad napraviti i presedan.

Анониман је рекао...

zašto si izostavio dva vrlo efektna anagrama:
VLAK, NOŽIĆ I AVION
KOMANDANT SI LOGORA

Анониман је рекао...

a anagram NIJE FOSNICA
objavio Boris P.prije par dana

ero је рекао...

A zašto se ti nisi potpisao? To je vjerovatno odgovor koji će ti proslijediti Žeca. Dva puta odgovor: Zaboravio! Vjerovatno će to ispraviti uskoro.

ero је рекао...

Valja napomenuti da Mirko Rančić ima jedan anagram od imena i prezimena jednog kolege. Mnooooooogoooooooo dobar anagram ali ne smije se nigdje javno objaviti. Prenosi se od tajnim kanalima. To je još jedna prednost sustretanja u Somboru, jer je čovjek tu na izvorištu enigmatskog bisernog stvaralaštrva. Prosto, oplemenjuje dušu. Za oplemenjivanje tijela postoji nešto drugo!
Hm.

Жеца је рекао...

Објашњења анонимном!
"Фосница" грешком поновљена!
Први анонимни бележим чим се аутор потпише, а други потписани изоставњам јер је потписани љути противник свега на овом б(р)логу!!!

Nikola је рекао...

E, Ero
necu polupati sopstveni rostilj, nego sopstvenog zemljaka Zecu, sto nije organizovao za vreme 11 Kolonije takav "izlet" do "Starog hrasta" kad sam i ja bio u Somboru. Drugi put kad organizujete ovakav hepening, napisite detaljni program "rada" i raspored "satova" pa bi onda ja, ako treba dosao i satelitom do Sombora.
Nikola

Анониман је рекао...

Друштво, потписали сте ме грешком уз овај ГРАДИМО НАЛОКАНОСТ, то нисам ја саставила.

Софија

Жеца је рекао...

Јел` ни један од ових није твој?

ero је рекао...

Naslućujem koji post slijedi!!!!

Nikola је рекао...

Tesko, Ero,
slijedi JOVAN NEDIC odnosno NAJVECI DON!!!

ero је рекао...

Za koji minut ekskluziva!!!!

Nikola је рекао...

Al' si zagonetan Bogati, kao da si zagonetac. Da nece mozda da "puknu" rezultati?

ero је рекао...

Čuće se, i ja čekam!!! Žeca nešto zakočio!

Nikola је рекао...

Ajde Zeco, spusti rucnu, ne koci vise, vidis da te svi cekaju. Nego, pade mi na pamet nesto. Ti si predsednik "Natosevicevaca", a ima li ko stariji od mene u klubu (meni je 63)? Pa ako sam najstariji, onda je red da poslusas najstarijeg. Ajde, tabelu na sunce!

ero је рекао...

Ja ne mogu da čekam, odoh ja na spavanje!

Cvele је рекао...

Autor anagrama (da pojasnim ono "?" od pre nedelju dana!) KO MI VEĆ VRTI SLOVCA - Miroslav Cvetković je Nenad Savić iz Beograda.

Анониман је рекао...

прочитајте цео блог прилично добро