среда, 25. новембар 2009.

ДОЂИТЕ НА (НОВО) ГОДИШЊУ ЗАБАВУ ЕНИГМАТА

Место одличне забаве и високоумног стваралаштва "Ресторанчић", позива све истинске заљубљенике енигматике, супер-квизовке, специјалитета из котлића, и пре свега дружења, да нам се придруже у суботу на редовном окупљању "Натошевићеваца". Ово ће бити нека врста завршне приредбе за ову годину, где ће бити прилика да се сумирају енигматска дешавања током године, и да се скују планови за наредни период. Добродошли су сви људи добре воље, а котизација за госте је свега 1 динар. На овој слици се може видети како нам је било летос.

НЕКАК` ВИСОК ПИЛОТ (Никола Петковски) - Зденко
БАЛОНОВ КВАС
КОСОВ БАЛВАН
БАЛАВКОВ НОС
(Славко Бован) - Зденко
ВОДНА НОВИНА (Иван Андонов) - Лука
ВЛАК СНОБОВА (Славко Бован) - Лука
ИМЕ ЋОРКЕ (Омер Екић) - Лука
СТВОР НАВИКА (Крста Иванов) - Лука
КАКО ТИ КРЗНО? (Кокот Зринка) - Лука
КРОТКИ ЗАКОН (Кокот Зринка) - Алфредо Иванков
УВАТИ МИЛОДАР ЦРКВЕ! (Владимир Кутеровац) - Лука
ВЕШАЛО МИНИЦА
МИНИ ШЕВА, ЛАЦО!
(Аница Милошев) - Лука
А, СРБИН ОПЋИ! (Борис Панић) - Лука
ЧУПАВИ АЛКИЋ (Лука Павичић) - Зринка
ПИЧКА ЛАВИЋУ (Лука Павичић) - Гордана Новотничек
ЛИК ЧУВА ПИЋА
ПИЧИЋ - УВЛАКА
ПАУК И ВАЛЧИЋ
(Лука Павичић) - Лука
ПА, ВИ ЛЕКСИКОН! ТКО?
ТИП КОВ ЛЕКСИКОНА
(Никола Петковски) - Лука
О ВИ ВАЖАН ЛИК НОЋИ (Никола Живановић) - Лука
ШТО МИ ГОДИ ЋАР (Миодраг Тошић) - Мирко
ЈЕР ВОЛИМ ВИНА БРАЋО! (Велибор Марјановић) - Мирко
"Сф" ОНАНИЈИЦЕ (Софија Нецин) - Мирко

63 коментара:

Nikola је рекао...

Zeljko,
pogresio sam i polao komentar u prosloj listi komentara od juce. Procitaj ga, vazi za danas.

ero је рекао...

Molim da se pojasni - Da li mene tretirate kao domađina ili gosta, jer tamo stoji da GOSTI plaćaju kotizaciju, a ja bih da uštedim koji dinar :)

Nikola је рекао...

Zeljko,
eh sto niste jedno 550 km blize, pa da i ja skoknem "u tem Somboru" u nas restorancic i da se druzimo. Osim toga mnogo je skupa bre kotizacija, odakle da nadjem taj citav 1 dinar!!! Ajd popijte jedno pivo za mene i jos jedno obavezno od Milutina Tepsica, a i ja cu u to vreme ovde u Skopju da popijem u vase zdravlje. Zeco, ispunio sam svoju obavezu i poslao Bovanu mojih 30 odabranih anagrama.
Pozdrav svima, EKO SPLAV KON-TIKI

ero је рекао...

Stigla već četiri izbora od po 30 anagrama (ako računam i moj izbor). Na prvi pogled ima dosta slaganja oko izbora anagrama između Nikole iz Niša, Nikole iz Skoplja, Ivana iz Beograda i mene odavde.

Nikola је рекао...

Dobro je. To znaci da smo dosta slozni u misljenjima i u kriterijumima i da znamo svoj posao. Nadam se da nece biti velikih razlika i u misljenjima ostalih kolega i da ce takmicenje proci na opste zadovoljstvo.

Анониман је рекао...

Jutros stigla još tri izbora po 30 anagrama i zapažam da već ima nekoliko anagrama za koje svi glasaju. Ero.

ero је рекао...

Stigla, u međuvremenu, još dva kompleta po 30 anagrama i obavještavam vas da se nastavlja tendencija prilične ujednačenosti. Desetak anagrama dobija bodove od svih "sudija".

ero је рекао...

Svi smo se vrlo ozbiljno uhvati u ko[tac sa ovih 800 anagrama i već je stiglo 10x30 anagrama. Za pohvalu je brzina, temeljitost i objekitivnost kojom kolege pristupaju poslu. Prije 5 minuta na nadležno mjesto sam proslijedio još jedno žiriranje.

ero је рекао...

Kakvo je ovo zatišje na blogu? Nit' ko piše nit' se javlja. Mora da trenirate za drugo kolo!!!

Nikola је рекао...

Pre bih rekao da cekamo rezultate "zirija", pa da komenarisemo (grdimo "sudije"), pa tek onda cemo navaliti na posao.

ero је рекао...

Bogami, biće zanimljivo. Nekoliko anagrama se izdvojilo jer su "zapali za oko" skoro svima. Ima dosta dobrih, i dvadesetak odličnih.

Nikola је рекао...

Ero,
od koligo jos kolega se ocekuju rezultati?

ero је рекао...

Ja očekujem od još najmanje desetak, ali ne bih se bunio da u žiriranju učestvuje 50.

Анониман је рекао...

Molim ? Je l' se to neko zali na zatisje? Trazi se komentar? Dobro, sam pao sam se ubio. Evo komentara:
Драге колеге, била сам неизмјерно „сретна“ када сам угледала списак са 800 анаграма које је требало прочитати, а камоли селектовати. Била сам у дилеми да ли да себи исјечем вене, или да се бацим под трамвај, или да почнем штрајк глађу, али на крају сам изабрала најбезболнију погибију, спору али сигурну, и ево сатима премећем 800 анаграма. На измаку сам снага, само да још притиснем „send“.

Анониман је рекао...

acibuLJ

ero је рекао...

Ali kada vidiš rezultat svoga rada, odnosno kada zadovoljno zajednički zaključimo da smo objektivno odabrali najbolje onda ovaj naš mali napor nije ništa nasprav ljepoti odabranih anagrama.

ero је рекао...

naspram ljepoti odabranih anagrama*
Nepristrasnom žiriju ćemo mnogooo olakšati posao.

Жеца је рекао...

АМА БРИГА НАРОДА!?
Одабир анаграма

ero је рекао...

AMA, ORNA BRIGADA!

ero је рекао...

A NAMA DOBRA IGRA

Жеца је рекао...

А БАР И НАМА ДРАГО!

Nikola је рекао...

OBARA MI NAGRADA!

Nikola је рекао...

O BIRAMO! NAGRADA

Nikola је рекао...

NAGRADIMO ARABA

Nikola је рекао...

A NAGRADIMO BAR. A?

Nikola је рекао...

Ono je pogresno: O BIRAMO NAGRADA, treba A BIRAMO NAGRADA

Nikola је рекао...

Ej, acibuLJ.! Treba li ti PODRSKE?

Анониман је рекао...

Treba samo kada u anagramima moram da psujem. A kad citav dan moram da ocjenjujem anagrame, treba mi dobar advokat.
acibuLJ

Nikola је рекао...

A DOBA MARGARINA?

Nikola је рекао...

A DOBRA MARGINA, A?

Nikola је рекао...

A sto ce ti advokat? Pa ne cinis krivicno djelo ako recimo izbacis moje anagrame. Necu te tuziti za to.

Анониман је рекао...

DAMA OBA RANGIRA!
acibuLJ

Анониман је рекао...

A sto citav dan premecem anagrame naustrb bracnih obaveza????
acibuLJ

Nikola је рекао...

ANA, BAR DA IGRAMO!

Nikola је рекао...

E onda treba DAMA OBA GARNIRA!!!

Анониман је рекао...

BONA, DRAMA IGARA !
acibuLJ

Nikola је рекао...

Dosta je bilo. Nemas samo ti bracnih obaveza!!!

Nikola је рекао...

MA ONA BIRA, DRAGA!
I laku noc!

Анониман је рекао...

Dobro, onda svezi kecelju i pravo za sudoper :-)!
acibuLJ

Nikola је рекао...

A, to sam vec uradio, i posto sam dobro obavio posao sad cu da dobijem nagradu!!!!

Анониман је рекао...

Nikola. Kad se vec hvalis, podnesi izvjestaj...
Ero.

Nikola је рекао...

Ero
evo izvestaja.
Dobio sam nagradu i repete!!! Ne hvalim se, to sam zasluzio!!!

ero је рекао...

Svaka čast!

Nikola је рекао...

Hvala, ali nema zasto "svaka cast", to je kod mene normalna i svakodevna pojava.

Анониман је рекао...

Moгу ли послати резултате сутра ујутро? Жирирање ме начисто докусурило, баш би ми легло пићенце са вама!
Радо бих резултате донела у Сомбор, али нажалост, нажалост, нећу стићи од брачних и ванбрачних обавеза.

Поздрав од Џенис фон ЦИА!

Nikola је рекао...

Ah te bracne obaveze!!! Koliko one trpe zbog neceg drugog, a koliko nesto drugo trpi zbog njih!!! Kako sve to izbalansirati? To je enigma, pa enigmaticari moji, ajd' resavajte enigmu!!!

Анониман је рекао...

Ja iskombinovao put. Polazak ujutro u 6.50 za NS a onda u 9.00 za SO. Ero.

Nikola је рекао...

Nakon 4 sata se ponovo ukljucujem na blog i iznenadjen sam da nema nikakvih novih komenatara, niti novih tekstova na blogu.U svakom slucaju zavidim ti Ero sto ces putovati u Sombor i druziti se sa ostalima tamo, ali setite se i mene kada budete nesto grickali i pijuckali. Ako nikako drugacije, ono bar cu u mislima biti s vama, jer u krajnjem slucaju clanovi smo istog kluba (ja sam geografski najudaljeniji od svih vas). Pa lepo se provedite i posle nam ispricajte utiske. Ja vas pozdravljam.

Nikola је рекао...

O, TRUBACI! O, SRECNO U MRS
u RESTORANCIC U SOMBORU

Nikola је рекао...

NOC, URUCI STO SOMBRERA
u "restorancic u Somboru"

Nikola је рекао...

MORE, ISTRCACU "SORBONU"
u "restorancic u SDomboru"

Nikola је рекао...

... u "restorancic u Somboru"

Nikola је рекао...

Vidim da me niko ne druzi, svi otisli u nocni zivot, pa nek' vam je uzdravlje. Laku noc, uzivajte i uzivajmo!

Nikola је рекао...

Posto cete danas vi "zaljubljenici enigmatike, a posebno specijaliteta iz kotlica" biti na "neku vrstu zavrsne priredbe" u restorancicu u Somboru, na koju ja nazalost ne mogu da prisustvujem i da se druzim s vama, meni ostaje da sam sebi priredim rostilj ovde u Skopju, da popijem pivo u vase i moje zdravlje, s nadom da cete i vi tamo popiti po koje za mene (Posebno Tepsic svoje prvo pivo da popije za mene). Pozdrav svima i lepo se provedite.
Vas Nikola (EKO SPLAV KON-TIKI)

Анониман је рекао...

Dođite u "Restorančić u Somboru".

BOS RUS TOČIĆE RANO RUM!

Zdenko

Nikola је рекао...

O, OSMOTRI BRACNU SRECU
(Restorancic u Somboru)

Анониман је рекао...

pa, šta će ti zapeta kad je jednostavnije
OSMOTRIO BRAČNU SREĆU

Nikola је рекао...

Imas pravo, ali to nisam u trenutku zapazio. Koncepcija mi je isla u zapovedni ton da osmotris srecu kad ides u restorancic. Ali zato su tu prijatelji da poboljsaju ideju. Hvala. Nisi se potpisao, ali "sumnjam" da je Zdenko u pitanju.

Анониман је рекао...

vjerujem da bi Zdenko napisao "zarez" a ne zapeta!

Nikola је рекао...

O, neko ili "netko" zeli da se sali samnom,pa da ja sad moram pogadjati anonimca, dali je Zdenko, ili mozda Ero (iako bi on trebao da bude u Somboru u "restorancicu"), mozda neko ko se potpisuje natraske itd. U svakom slucaju taj anonimac govori ijekavski, kaze "sta", a ne "sto", pa ili nije Hrvat, ali moze biti iz BiH, a moze da je i iz Vojvodine, ali je ipak zagonetka. I sad sta da radim? Ako sudim po fontu slova, najvise mi "mirise" na Eru, a moze da bude i Luka (sto ne verujem), a to iskljucuje acibuLJ. Al' necu da razbijam glavu. Ja sam se zahvalio "nepoznatom junaku" na korekciji.

Анониман је рекао...

Zaista velika zagonetka

Nikola је рекао...

Ej, drustvo u "restorancicu". Jeste li trezni ili pravite osmice kad hodate? Jeste li popili koje pivce za mene? Ja sam ovde u Skopju imao privatni rostilj i kao sto sam obecao, popio sam nekoliko piva u vasu cast i zdravlje. Ali nije bilo stimunga kakvog je sigurno bilo u Somboru. Ali se sigurno ni vi niste proveli kao ja ovde.

Pa ajde uzdravlje svima
LJUDI, ZAVESA MRDA, PEVAJ!

Анониман је рекао...

Naravno, nismo trezni.Ero.