петак, 6. новембар 2009.

СОМБОРЦИ СУТРА УВЕЧЕ НА ФОКСУ

У суботу 07.11. од 19 часова на Фокс телевизији у оквиру квиза "Serbian open" наступа екипа Сомбора против Соко Бање. У екипи нашег града су и два члана "Натошевића", Душан Јањић и Данило Секулић. У публици као подршка од "Натошевићеваца" присутни су Аница Милошев, Милан Милин и Жељко Димовић.
Добре вести из Анталије. Наш члан Никола Живановић је првог дана 18. светског првенства одличан четврти. Држимо му палчеве и очекујемо лепе вести из Турске.
Што се тиче свакодневнице прелазимо у другу половину наградног конкурса у састављању "Насловних анаграма". Постаје све занимљивије, очекујемо још новајлија и добрих анаграма.

Милосав Марјановић
"Новости", 05.11.
Чеда вози "еко" Тојоту
О, ДЕЧКИ, ТО ЈЕ ЗОВ АУТО

Жеца
"Сарма од политике"
КОЛАПСИРА И МЕТОД!
КРАДЕМО, ОТПИСАЛИ!
ПРЕОСТАЛИ КОМАДИ
А ЕРО ДИПЛОМАТСКИ!

"Касно Срби по лек иду"
КУПИ! ДАЛ` БЕСКОРИСНО?!

Милош Милићевић
"Политика", 06.11.
"Бели шенген" за Светог Николу
ЕЛЕГАНТНО ИЗГУБИШ СЛОВЕНКЕ
НАГОВЕШТЕНО, БЛИЗУ ЕНГЛЕСКИ!
НАГОВЕШТЕН ЕНГЛЕСКИ У ЗЛОБИ
СКЛОНЕ ВИЗЕ - ЕЛЕГАНТНО ГУБИШ
ГЛЕ, НАКОН БУНЕ СТИГОШЕ`Л ВИЗЕ?
КО БОГ, ЛЕГАЛНЕ ВИЗНЕ СУШТИНЕ
О, БЕЗГЛАВО УНИШТЕН ЕНГЛЕСКИ
НЕЛЕГАЛНО СЕ ЗОВЕШ ГУБИТНИК!


Жељко Прванов
"Никад се незна"
Ен! Заиска н...Ден.

Зденко Цапан
"Вечерњи лист", 06.11.
"Херцеговци мисле да сам издајица и педер"
ЕРЕ ВЕЛЕ ЈА ГАЗИХ ДОМ И ДА ЦИЦА С ПИЦЕ СМРДИ!
"Иде на све или ништа"
СИЛИНА ТИ НЕДА ВИШЕ!

Славко Бован
"Блиц", 06.11.
"Тужилаштво ме прогласило мртвим"
СМРТ ПОГРЕШИЛА, ВОЛИМ ЖИВОТ, ЛУТАМ
"Новости", 06.11.
"Тек ћемо стезати каиш"
СМЕТИ КАЗАТИ ТЕШКОЋЕ
ИСТИ ЗАМЕТАК ТЕШКОЋЕ

16 коментара:

Жеца је рекао...

"Никад се незна"
ИЗНЕНАДАН ЕКС!

Жеца је рекао...

"Иде на све или ништа"
НИСИ ВЕШТ И ИДЕАЛАН!

Жеца је рекао...

Нема квиза вечерас. Вероватно промена у програму.
Пробајте сутра у 19 часова на истој телевизији.

Анониман је рекао...

Ko mi objasni šta ovo znači svaka mu čast:
"Nikad se nezna"
En! Zaiska n...Den.

da čujem!

Анониман је рекао...

"Tek ćemo stezati kaiš"
ATEISTI ŠTEKĆE MOZAK!
Milićević

Жеца је рекао...

Мало сам изменио пост због промене програмске шеме Фокс телевизије. Емитовање квиза је сутра 07.11. у 19 часова.

Милосав Марјановић је рекао...

УЦВИКА И ВАЖНИ
Жива у вакцини?! ("Курир" 6.11.)

ВРТ ОПИЈУМА ДАШ ДОМА
Шумадија под "травом" ("Новости" 6.11.)

Мирко Ранчић је рекао...

"Тек ћемо стезати каиш"
МЕЗИЋЕШ ТИ ТАТА КОСКЕ!

Мира Ранчић је рекао...

"Новости", 06.11.
"Шумадија под травом"
ШТА МОРАВУ? ДАЈ ПО ДИМ!

Поздрав од новајлије

Анониман је рекао...

"Šumadija pod travom"
MOJA VUTRA, DAŠ MI DOP!
Milićević

Жеца је рекао...

"Шумадија под травом"
ШТАМПА: ДОВОДИМ РАЈУ!

Жеца је рекао...

"Ало", 06.11.
"Дрога у школском дворишту!"
КО ОЛОШ ШКОДИМ ДРУГАРСТВУ!

Жеца је рекао...

Црногорски "Дан", 06.11.
"На биралишта догодине"
НАГЛАШЕНО РАДИ ДОБИТИ!

Жеца је рекао...

"Побједа". 06.11.
"Словенија убрзала укидање виза"
УЗАЛУДАН ЈЕСЕЊИ КИЛАВИ ЗАБОРАВ!

ero је рекао...

"Blic"
Vojvodina je dobila maksimum (o Statutu Vojvodine)
OBJAVI DA LIKUJEM NOVIM SADOM!
Odrekla se muzike zbog nas (o Marini Perzić i njenim kćerkama)
I GLAZBA SKROZ ODNESE MUKE
"24 sata"
Majka neće da je hrani
NEKAD JE MAĆEHI JARAN

ero је рекао...

Ko će da od svih ovih odličnih anagrama izabere najodličnije :)
Ja sam do sada zapazio najmanje 20 odličnih ostvarenja!!! (nekima sam i sam "kumovao", što direktno, što indirektno)