четвртак, 5. новембар 2009.

Е ДА СУ ЕНИГМАТЕ НА ФАРМИ...

Данас на фарми општа свађа. Није лако нашим звездама, већ скоро 50 дана сеоског живота. Паде ми на ум нешто занимљиво. Шта би било када би се ми енигмате окупили на једном салашу, па да рецимо месец дана састављамо насловне анаграме. Ал би ту било... свашта...
Јавио се Мишо Живанић, још увек пише извештај са посете сајму, а у међувремену шаље један закаснели анаграм (ероС га затурио негде међ` папире).
Из "Блица"
"За убиство Пуканића добио милион и по евра" (Јоца Амстердам)
БУДИМО ИРЕАЛНИ! ПОЗНАТИ БОС ПОВИКА ИВУ: ЋАО!
Јутрос је први поранио Жељко Прванов са својим анаграмом.
"Вечерње новости"
"Сложно на пахуље"
ПОЖЕЉНА НУЛА - ХОС

Славко Бован
"Вечерње новости", 05.11.
"Сарма од политике"
АМА, ПОДЕЛИ КОРИСТ
Чеда вози "еко" тојоту
ДЕЧКО, ТО ЈЕЗИВО АУТО
ЈА ТИ ОДУЗЕО ТОЧКОВЕ

"Чанак допунио закон"
ОН КАО ПОНИЗАН ЧУДАК

Милош Милићевић
"Глас јавности", 05.11.
"Касно Срби по лек иду"
ПРКОСЕ БУДАЛИ, СИНКО!
"Ало", 05.11.
"Желим да остарим поред Јоване"
ЛАНЕ МОЈЕ СПРЕМА ДОДИР ЖИВОТА!
"Сарма од политике"
ПРЕМАЛО ИДИОТСКА

24 коментара:

Жеца је рекао...

И ја сам се пар пута уверио да се не поклапају наслови из новина и интернет издања. Незнам зашто, ал тако је. Дајте предлоге шта да радимо у том случају. Дал да узмемо у обзир обе варијанте, или само из штампаног издања.

Жеца је рекао...

"Сарма од политике"
КОЛАПСИРА И МЕТОД!
КРАДЕМО, ОТПИСАЛИ!
ПРЕОСТАЛИ КОМАДИ
А ЕРО ДИПЛОМАТСКИ!

Жеца је рекао...

"Касно Срби по лек иду"
ДАЛ` КУПИ БЕСКОРИСНО!

Анониман је рекао...

A)Teško je provjeriti sve štampane naslove pa su internet naslovi u tom pogledu dostupniji provjeri.
B)KOLAPSIRA I METOD bilo bi zgodno da nema jedne nezgode. Naime od imenice kolaps glagol je kolabirati!
?!?

ENIGMOTEKA је рекао...

Ма ја то мало песнички?!?

Анониман је рекао...

Poetis omnia licent!
?!?

Жеца је рекао...

Јел то беше да поетишем из поузданих извора?!?
Кад је био час латинског ја учио како се укршта.

Анониман је рекао...

Pjesnicima je sve dopušteno!
A što se tiče izvora bilo bi dobro da su pouzdani!
?!?

Жеца је рекао...

Па био сам близу?!?

Жеца је рекао...

"Poetis omnia licent"
PESNICIMA OTELI TON!
MENTALNI POSETIOCI
NESMETANO POLITICI

Анониман је рекао...

OCENIM POENTILISTA!
?!?

ero је рекао...

Parlatus srbikus da tebus celus svetus razumedus!!!

Анониман је рекао...

Jel to neki anagram?
?!?

ero је рекао...

Jok, samo pokayujem da sam čitao strip o Asteriksu i da sam obnavljao znanje iz latinskog jezika

Анониман је рекао...

Ovaj Ero je prepametan! Priča esperanto kao da je živio tamo!
eroS

ero је рекао...

A što sastavlja anagrame!! (I sam se pitam kad ih sstavljam kad nikad nemam vremena, evo sad sam već na pola puta do Opštine gdje je nakekava konferencija za štampu...)

Анониман је рекао...

"Politika", 06.11.09.
"Beli šengen" za Svetog Nikolu
ELEGANTNO IZGUBIŠ SLOVENKE
NAGOVEŠTENO, BLIZU ENGLESKI!
NAGOVEŠTEN ENGLESKI U ZLOBI
SKLONE VIZE - ELEGANTNO GUBIŠ
GLE, NAKON BUNE STIGIŠE L VIZE?
KO BOG, LEGALNE VIZNE SUŠTINE
O, BEZGLAVO UNIŠTEN ENGLESKI
NELEGALNO SE ZOVEŠ GUBITNIK!
?!?

Željko Prvanov је рекао...

Naslov iz Večernjih Novosti
Nikad se nezna
Anagram: Zaiska Den n....

Анониман је рекао...

Ž.P.
možda je bolje Zana se dike nn?
?!?

Ž. Prvanov је рекао...

Priznajem progutao sam neka slova
En! Zaiska n.... Den.

Анониман је рекао...

Ma, sad je super!
?!?

Zdenko Capan је рекао...

ovo postaje zarazno! Evo još dva iz Večernjeg lista (06.11.2009)

Naslov:
HERCEGOVCI MISLE DA SAM IZDAJICA I PEDER
Anagram:
ERE VELE JA GAZIH DOM I DA CICA S PICE SMRDI!

Naslov:
IDE NA SVE ILI NIŠTA
Anagram:
SILINA TI NEDA VIŠE!

Анониман је рекао...

Немам анаграм, али имам салаш између Србобрана и Врбаса, без струје и пута. Има само воћа и воде из бунара.
Ако буде расположених, могло би се с пролећа уприличити неко енигматско камповање уз петролејке и шаторе.

То не би била фарма, него више као енигматски "Сурвајвер". :)

Софија

ero је рекао...

Odlična ideja koju valja razraditi. Npr. uvesti igre tipa "ko napravi najbolji anagram ima pravo na vodu i hranu", "ko ne odgonetne rebus, spava pod vedrim nebom"...