понедељак, 10. децембар 2018.

MOJ ALBUM (20)

















6 коментара:

Анониман је рекао...

Попушите Живадину!

Анониман је рекао...

Хоћемо, али тек кад му ти престанеш пушити, ако нам ишта оставиш за пушење, а колико те познајемо, ти пушиш до задње капи.

Живадин ЈОВАНОВИЋ је рекао...

Аман људи, каните се мог имена.
Доста ми је и решио сам да се мало смирим.
Доста ми је претњи убиством из суседне нам,
некада, братске републике
Молим вас, оставите ме на миру.
Хвала вам!
Поздрав од несташног Живадина

Анониман је рекао...

"Domaćin takmičenja Zoran Radisavljević imao je i ranije ubedljivih pobeda na raznim konkursima anagramista, ali ovo mu je možda i najjači rezultat, jer je u veoma kvalitetnoj konkurenciji uspeo da zabeleži četiri pobede i osvoji bodove u svim kategorijama! To je rezultiralo sa prednošću od 17 bodova nad prošlogodišnjim šampionom Kristianom Kneževićem, koji po trenutnom stanju na tabeli ima najviše izgleda za DRUGO mesto."

Анониман је рекао...

Неко ти је претио убиством? УБИСТВОМ? Неко ти је рекао - убићу те? И то озбиљно? Боже, докле смо стигли! Кад бих ја некоме озбиљно рекао - убићу те, значи да је тај неко мени учинио неопростиво ВЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЛИКИ грех! Кукавче, какав ли си то ти неопростиво ВЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЛИКИ грех учинио некоме?

Живадин ЈОВАНОВИЋ је рекао...

Анонимни попуши...