петак, 26. јул 2013.

Premetaljka (45)


Autor: Miroslav Cvetković

7 коментара:

Luka је рекао...

DESANKA BEBA LONČAR!

Unknown је рекао...

Pa riješio si ovo kod Jovana, pusti da ja ovdje poentiram! :)

N. Petkovski је рекао...

A ja od vas ne mogu da dođem na red ni tamo ni ovamo!

Miroslav Cvetković је рекао...

Možda bude još negde!

Unknown је рекао...

Miroslave, teško možeš dostići Luku koji je jadnog Gerarda Martina (novog trenera Barselone), premetnuo desetak puta na svim mogućim blogovima (možda čak i u Crven-banu)! Čovjek treba da mu pošalje 10% od ugovora koliko ga je eksploatisao! :-)

Miroslav Cvetković је рекао...

Ja sam jutros planirao da na tri bloga istovremeno "osvane" Beba Lončar, ali su mi naišli neki nenajavljeni gosti, pa nisam stigao da organizujem sve kako treba. Primetio sam Lukine anagrame sa Herardom Martinom, novim trenerom "Barselone" (svi su dobri), a verovatno ih nije čovek sastavio "samo" desetak!?

Luka је рекао...

Jučer ne navaćah na sajt, pa nisam primjetio prozvanost. Jest Ilija mogao sam prepustiti nekom drugom čast rješavanja Bebe, no neko bi pomislio da ljudi prepisuju, pa ...

A što se tiče uratka za Crven-ban, zašto ne. Svratite kod Jovana.