петак, 19. фебруар 2010.

ДА СЕ НЕ ЗАБОРАВИ

Док се анаграмисти загријавају за трећи круг, ево мало "антике": слажући неку архиву нађем ову фотографију: ја између енигматског генија и великог човјека пок. Др Зорана Зељковића и пок. Милана Јеленковића. Дечко лијево, помало замишљен, као да је забринут за своју енигматску будућност, још је користио чешаљ! Иако је сада "маскиран" протеклим годинама, није тешко погодити ко је тај енигматски манекен! Мислим да је ово било на прослави 5 година излажења "ХУПЕРА". Била су то права времена. Данас смо дочекали да се неки маргиналци питају за нешто што ни сами не знају шта је и мисле да су главни, а у срећна времена их није било нигдје!
(текст и фото: Мишо Живанић).

27 коментара:

Nikola је рекао...

Ja ću u stilu Djordja Balaševića reći: "Al' je neko dobro izgledao, baš!" :) :)

N. Petkovski

Slavko је рекао...

Uuuuuuuuuu, kad je ovo biloooooo.
sad moram da i ja otpjevam:
Nije mene slomolooranje
već po noći, moj moj jarene
slatko milovanje...

Slavko је рекао...

ispravka:
Nije mene slomilo oranje
već po noći, moj moj jarene
slatko milovanje...

Slavko је рекао...

ispravka 2:
Nije mene slomilo oranje
već po noći, moj moj jarene
slatko anagramiranje...

Жеца је рекао...

ЗАБАВАН СЕДИ ЕРО!
"Да се не заборави"

Жеца је рекао...

ЕРОС: ДАНИ ЗАБАВЕ!
"Да се не заборави"

Жеца је рекао...

ОБРИСАНЕ ЗАВАДЕ
"Да се не заборави"

Жеца је рекао...

БОВАН САД ИЗА ЕРЕ!
"Да се не заборави"

Slavko је рекао...

Citat:
БОВАН САД ИЗА ЕРЕ!
"Да се не заборави"
Moj komentar:
Uh, dobro sam prošao. Moga je Željko da ispremeće slova u kombinaciju koja se prosto nameće
DA, I BOVAN ZASERE
Ovo se nekada zvalo samokritika i drugarska kritika.

Slavko је рекао...

* mogao je Željko...

Nikola је рекао...

Niko te nije vukao za jezik. Sam si zasrao. Dakle:
DE, ZASRAO BENAVI! :) :) :)

N. Petkovski

Milos је рекао...

Vidim još jednu dobru kombinaciju slova, ali neću da je kažem :)

Tata Slavko је рекао...

Ups, opet mi je Miloš preuzeo nalog. Ovi tinejdžeri su se oteli kontroli.

Nikola је рекао...

I sad mi treba da te molimo: ma ajde ajde kazi, jeli? Kombinaciju na sunce!!!

Slavko је рекао...

Ni pod najgorim mukama neću da je priznam i objelodanim.

Nikola је рекао...

DA, BENAVI SAZREO

Nikola је рекао...

AO, A BEZVREDAN SI!

ako ne kažeš istinu

Nikola је рекао...

Slavko, evo ti isto na makedonskom:

RODE, SIN ZAEBAVA

Nikola је рекао...

Na kakvim li se mukama pečes kad nećes da priznaš. Misliš da si junak? Ma jok, strah te je.

Nikola је рекао...

- Nije me bilo na blogu skoro dva sata i sad vidim da od Ere ni traga ni glasa. Jadan, šta li mu se dogodilo?

- Ma ništa mu se nije dogodilo, jednostavno nije ni bilo nikakve kombinacije. On se samo sprda sa nama. Gde može on da izdrži a da ne objavi kad mu dodje kakva kombinacija. On je kadaran da načini i desetak grešaka u žurbi, pa po nekoliko puta popravlja napisano na blogu.

- Dakle, bio je fol. Otkrili smo ga!!!

Жеца је рекао...

Најновији број друштвеног "Билтена" можете преузети и са сајта ЕСС.

Nikola је рекао...

Već sam zabrinut što nema Ere još od juče. Ej druže, da mi se možda nisi naljutio što sam te stavio na muke da priznaš i obelodaniš tu tvoju kombinaciju.

N. Petkovski

Slavko је рекао...

Ma jok, ali ne čučim ja stalno na ovom blogu (iako se nekad može steći takav utisak).
Pogotovo vikendom teško dolazim do kompjutera. Ipak su video-igrice okupirale mašinu. Jedino kada Miloš i Ognjen odu da ručaju ja imam pravo pristupa.

Nikola је рекао...

E sad mi je laknulo, već sam svašta pomišljao. A jednom sam ti napisao recept kako se rešava taj problem - kao sa televizijom: dva TV aparata za mir u kući i dva kompjutera za blagostanje u kući!!! :) :)

N. Petkovski

Mesud Malkoč је рекао...

Evo anagrama na komentar iz novina:POSVE! PEČAT AMERIKE.SJAJNO, BA! (Bosna je septička jama Evrope).
Pozdrav od Mesuda.

Анониман је рекао...

"Bosna je septička jama Evrope"

JEBENA, SA PERSPEKTIVOM OČAJA!

Zdenko

Nikola је рекао...

Oće li neko da nas informiše šta se dogadjalo danas na vanrednom sastanku ESS? Na dnevnom redu su bile i neke "pikanterije". Živo me interesuje!

N. Petkovski