среда, 17. фебруар 2010.

НОВИ БРОЈ ДРУШТВЕНОГ БИЛТЕНА

Јуче је завршен нови број (33) Билтена Енигматског друштва "Др Ђорђе Натошевић", који ће бити дистрибуиран електронским путем свим колегама, а у штампаној форми ће бити уручен свим учесницима 12. Енигматске колоније.
Данас ми је мејлом стигла "Анаграмна 2009.", алманах анаграма објављених на српском језику у прошлој години, који је приредио Динко Кнежевић.
По девети пут заредом "Анаграмна" нас враћа уназад и бележи све до чега се могло доћи и што је важно за памћење. У овом алманаху се може сагледати како се радило и шта се постигло. Забележено је укупно 1654 анаграма (објављених), а томе треба додати и око 1500 анаграма са разних конкурса.
Динко заслужује све похвале и бесмислено је понављати колику вредност има ово што ради за српску енигматику и за неке нове генерације.

12 коментара:

Slavko је рекао...

Uz ovaj post valja napomenuti dvije stvari
1. Svi zainteresovani za bilten neka pogledaju da li im je stigla e-mail poruka, pa ako nije neka se obrate na nedležno mjesto (na ovaj blog)
2. Dinko radi veliki posao, ali nije loše na svakom mjestu i u svako vrijeme pohvaliti njegov trud. Svima nama kojima su anagrami zabava (ili posao) njegovi almanasi mnogo pomažu. A osim što pomažu, veoma su informativni. Dakle, opet sve pohvale za Dinka.

Nikola је рекао...

Javljam se na nadležno mesto - na ovaj blog. Nisam dobio meil sa biltenom, a itekako sam zainteresovan (pa i ja sam clan "Djordja Natosevica"). Dakle šta sledi?

N. Petkovski

Giša је рекао...

Ima još zainteresovanih :)))

Анониман је рекао...

"Novi broj društvenog biltena"

REDOVNO ŠTUJ REVAN BITNI BLOG!

Zdenko

Анониман је рекао...

"Novi broj društvenog biltena"

JEBENO TVRDOGLAV TRIBUN, INOŠ!

Nikola Milićević
(sin poznatijeg tate)

Анониман је рекао...

NOBL, VEDAR, VEŠT JUNIOR BITNOG!

Zdenko

Slavko је рекао...

Za slanje biltena Nikoli Petkovskom i Dragana zadužen je Željko. Dakle, stići će bilten, ako još uvijek nije stigao.

Анониман је рекао...

"Novi broj društvenog biltena"

A NEGUJ BREND! VRLO BITNO ŠTIVO!

Zdenko

ENIGMOTEKA је рекао...

Na sajtu ESS možete preuzeti najnoviji, 26. broj GLASNIKA Enigmatskog saveza Srbije.

Slavko је рекао...

I ima zapisnik sa jedne sjednice, a ja na taj zapisnik imam jednu primjedbu...

Slavko је рекао...

Naime, u jednom pasusu se citira samo pola moje "diskusije" a suština je (vjerujem nenamjerno) izostavljenja pa neutralni posmatrač može steći krivu sliku o onome šta sam rekao. Srećom, skupština je u nedelju pa će se te moja zapažanja moći brzo evidentirati.

Branko је рекао...

I ja sam zainteresovan za bilten. Pošaljite mi ga.
Pozdrav svim veseljacima na blogu i
"Natoševićevcima" za trud i ideje.
Branko Milovanović