уторак, 8. август 2017.

PREMETALJKA (644)

Iz Londona
ONA TI Č(A)R KLADIVA

4 коментара:

IlijaO је рекао...

ANITA VLODARČIK ( ovdje je bar jasno)
I, usput, ne moraš ti ispravljati, ja samo skrećem pažnju kako enigmat može doći u nedoumicu ako se ravna po Vikici, a za jedan pojam ( ime ili prezime) dobiješ čak nekoliko ( ne)vjerodostojnih tumačenja. Čak ni sami komentatori nisu ujednačeni pa izgovaraju onako kako im se učini zgodno. A ni to nije zdravo za gotovo....
U više navrata smo na okupljanjima o tom raspravljali. Zaključak je bio da Vikica može biti samo naznaka potvrde( da netko ili nešto stvarno postoji i da je zabilježeno), i smjer traženja ispravne potvrde, ali potvrda je ( po meni) samo u pisanim stručnim i ozbiljnim medijima ( enciklopedije, rječnici, leksikoni, atlasi....)

ENIGMOTEKA је рекао...

Brzopleto sam verovao Vikici :)
Sad sam gledao kako piše na portalu RTS-a, mada i tu znaju grešiti.

ENIGMOTEKA је рекао...

Svaka sugestija je dobrodošla.

Luka је рекао...

Prošle godine mi je na ŠMEKu objavljeno:

KLADIVO - ČIN ARTA!