петак, 27. март 2015.

MITEKOVE ČAROLIJE (50)


8 коментара:

IlijaO је рекао...

ŽIGON
IVANA
.....
.....
..... !

N. Petkovski је рекао...

Da li si ti ovime dao drugima pomoć da reše, ili tebi treba pomoć da rešiš?

Bilo kako bilo, evo rešenja:

ŽIGON
IVANA
GAVAN
ONAKO
NANOS

ENIGMOTEKA је рекао...

Milutin ovih dana pravi malo lakše zagonetke, za mlađe posetioce bloga :)

N. Petkovski је рекао...

Da li ti to želiš da kažeš da smo mi ostali STARI??? Zemljače, 68 godina je upravo drugi pubertet :):):)

IlijaO је рекао...

Nikoli:
Nisam očekivao da ti rješavaš( znao sam da znaš), i, u pravu si. htio sam potaknuti druge posjetitelje bloga.

Milutinu: Nijedna zagonetka nije laka, stoga se ne daj smetati!Samo po svom nahođenju....

Blogogazdi: A ti mlađi su.....? Ja i Nikola!

Poz svima navedenima!

ENIGMOTEKA је рекао...

Svi su se pronašli, to mi je drago :)

N. Petkovski је рекао...

Tako je Ilija. Mi "mališani" vodimo kolo, ali zovemo i ostale da nam se pridruže. Ajde svi u kolo s nama.

I kao što može uvek da se vidi, svi su nam komentari duhoviti, da nam družba bude veselija.

Žeca је рекао...

Bravo za obojicu, raduje me vaša duhovitost...tako treba!