петак, 14. март 2014.

ŽECOLOMKE (70)


9 коментара:

IlijaO је рекао...

PRAVNIK
ANAEROB
MADARAŠ
GABONAC
KROMPIR
OVISOKO
VOĆARKA

ANA DABOVIĆ-KOŠARKA

ENIGMOTEKA је рекао...

Ispravno Ilija!

IlijaO је рекао...

Sad će i Nikola!

ENIGMOTEKA је рекао...

Uspavao se :)

N. Petkovski је рекао...

He-he, nisam se uspavao, nego sam opisivao dve ukrštenice za novine za koje radim enigmatiku. Završio sam, otvorio blog, vidim novi zadatak i čak 4 komentara, pa rekoh sebi: mora da je Ivan požurio da me opet pretekne. Otvorim komentare i nisam se prevario - Ivan stvarno požurio :):):):):)

N. Petkovski је рекао...

Tek sad sam pročitao zadnji komentar dva zadatka niže, da Ivan nije Ivan nego Ilija i da smo se upoznali prošle godine u Osijeku. Milo mi je, samo treba da se setim koji je to bio Ilija u Osijeku (cimer u sobi mi je bio Ilija, ali Đurković). Zaista se ne mogu setiti drugog Ilije. Pa prijatelju, ajde podseti me, stvarno te se ne sećam (bar po imenu).

IlijaO је рекао...

sjećate li se kiše i kafića dok ste čekali autobus? s vama su bili vinkovčani.

IlijaO је рекао...

pogledajte ovo pa se možda sjetite

http://www.oaza-bm.hr/oaza/naslovnica/item/814-susret-odgoneta%C4%8Da-i-zagoneta%C4%8Da-u-vinkovcima

Ilija Đurković је рекао...

Meni je imenjak Ozdanovac baš ostao u sjećanju sa SOZAH-a u Osijeku. Pozdrav njemu i mom cimeru Nikoli!