петак, 21. март 2014.

NOSTALGIJA

II Enigmatska kolonija
Bezdan, 25-29 jul 1990.

17 коментара:

ENIGMOTEKA је рекао...

Stoje:
Budimir Ćosović, Milan Milin, Đuro Knežević, Nenad Skitarelić, Pero Galogaža, Robert Šimanović, Boris Nazansky,_______, Miro Šarić
Čuče:
Dragana Milić, Feriz Kurtaljević, Mladen Pauk, Stevan Miljević, Alfredo Ivankov, Mihajlo Džudžar i mali Žeca

ENIGMOTEKA је рекао...

Ova Kolonija se pamti po mnogo čemu:
- skoro 40 učesnika
- trajanje 5 dana
- jedan od najjačih kvizovkaških turnira ikad odigran
- Velika čarda, Pikec, Zeleni otok, Kamenko Gagrčin...su samo deo onoga što su posetili učesnici
- pregršt radova nastalih tokom manifestacije
- druženje koje će se teško ikada ponoviti

ENIGMOTEKA је рекао...

Bilo bi super da se deo ove ekipe okupi dogodine na istom mestu posle 25 godina.
Ako Dubrović i ja "udružimo snage" možda se ovo i ostvari.

Синдикат Слога је рекао...

Izgleda da nema zainteresovanih za ovakav skup.
Šteta.

Анониман је рекао...

Ima ima. Ja sam se upravo vratio iz Zmajevca (preko puta). I dolazim sigurno. Pero

Анониман је рекао...

Onaj drugi slijeva je Leon Erjavec iz Osijeka. Pero

Миле Јанковић је рекао...

Vidim skinuo si jaknu, stiglo prolece.

ENIGMOTEKA је рекао...

Pero jesi bio u Zmajevcu u nekom vinskom podrumu?
Odlično za sada nas je dvojica...
Mislio sam da je Leon...ali nisam bio siguran.
Pero ti imaš zadatak da animiraš deo ekipe sa slike.

ENIGMOTEKA је рекао...

Mile misliš na moju jaknu?

Анониман је рекао...

Zeza, valjda misli da ti je bilo hladno. Ostali se obukli kao da su na letovanju.:)

ENIGMOTEKA је рекао...

Šta ćeš mlad i zelen :)

Анониман је рекао...

Ja sam fan Mishike Gerstmajera (bijelo) i Damira Josica (crno) a spavao sam kod Kolara. Skoro sam nagovorio ekipu na izlet u Sombor ali prevagnuli su Pecuh i Vilany. Pero

Миле Јанковић је рекао...

Da Žeco mislim na tvoju jaknu, evo opet si je obukao.

ENIGMOTEKA је рекао...

E Pero baš šteta, bio si tako blizu...trebali ste doći do Sombora. No drugi put, biće prilike.

ENIGMOTEKA је рекао...

Mile preko dana sam bez jakne, a uveče je još sveže :)

Анониман је рекао...

Tek sam ovo pročitao nakon objave par dana, pa tek sada reagiram! Ti znaš da, kada sam ja u pitanju organizacije, pogotovo enigmatskih druženja, uvijek "za" i ne vidim razlog zašto ne bi ova kolonija bila na vrhuncu organizacije. samo javi kakvi su ti planovi, i sve ćemo izrealizirati.
Dubrović.

Анониман је рекао...

Samo da se datumi ne poklope, sa nekom drugom enigmatskom manifestacijom.
Dubrović.