четвртак, 18. јул 2013.

Nastavljamo s radom bloga!!!


Poštovane kolege i posetioci ovog bloga, kao što ste i primetili nije me bilo skoro mesec dana na ovom mestu. Razlog je rekreativni odmor u mestu Velika Reka (kompleks "Drinska oaza" dobro poznat učesnicima prošlogodišnje Enigmokolonije) gde sam boravio četiri dana sa 16 koleginica iz Sindikata (mnogi su me pohvalili za hrabrost).
Nakon povratka usledio je porodični odlazaka na letovanje u Dalmaciju (Karin, Vodice, Tribunj, Murter i Biograd n/m) gde smo se lepo proveli i napunili baterije za predstojeći period.
Imao sam po povratku s odmora još 2 jednodnevna putovanja i konačno evo me opet ovde.
Nastavljamo tamo gde smo stali.
Ostajem dužan poslednje kolo "Izazova" i odluku o terminu održavanja ovogodišnje Enigmatske kolonije.
Nešto sam razmišljao da to bude poslednjeg vikenda avgusta ili prvog septembra, ali još ćemo se dogovarati o terminu.

21 коментар:

N. Petkovski је рекао...

Dobrodošao zemljače! Vidi se da si se za vreme odmora odmorio i od enigmatike i ono što je vezano za nju, jer ne znaš da su ovogodišnji Susreti enigmata Srbije zakazani u Vranju upravo od 30. avgusta do 1. septembra, tako da ćeš Koloniju morati da zakažeš za drugi datum. Pazi još i to da se zadnji vikend septembra održava hrvatski SOZAH u Osijeku, pa nemoj i tu da se poklopiš.

Nadam se da si u Drinskoj oazi dogovorio Koloniju za iduću godinu.

Синдикат Слога је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Синдикат Слога је рекао...

Zemljače što se tiče Susreta Živanićevog Saveza to me uopšte ne interesuje, pošto Natošević sigurno neće više biti deo organizacije s takvim čovekom na čelu.
A što se tiče skupa u Osijeku verovatno se neće poklopiti s njim, ali pošto na Koloniju neće doći niko od kolega iz Hrvatske po svemu sudeći, onda je i to nebitno.
Što se tiče Kolonije u Drinskoj oazi o tom potom.

Анониман је рекао...

Na sajtu ESS nema nikakve informacije o Susretima enigmata, tako da je nejasno kada, gde i da li će se uopšte održati.

Анониман је рекао...

Ma naravno, niste valjda poverovali da je Živanić sposoban da organizuje tako nešto.

ENIGMOTEKA је рекао...

Anonimusi stvarno ne znam čega se bojite.
Niko Vam ne brani da iznesete svoje mišljenje i da se lepo potpišete.
Niko neće ostati bez glave zbog toga.
Zato nam je takav i ESS što pojedinci iza leđa pričaju svašta, a kada treba javno nekome nešto da kažu onda ćute kao p....!!!!
Pa dokle ljudi više tako. Umesto da smo jedinstveni i negujemo podmladak u ovoj našoj "igrariji uma" mi se još više razjedinjujemo.
Alal nam tambura!!!

Miroslav Cvetković је рекао...

Primetio sam na blogovima nekoliko likova - ANONIMUSA koji sede na dve stolice: kritikuju ESS, a aktivni su u njegovom radu (i upravi). Nekoliko IP adresa (znam čije su) prednjače.
P.S:
Da ne bude zabune: napisao sam "aktivni su u njegovom (ESS!) radu"... Sad mi to dođe malo smešno!

ENIGMOTEKA је рекао...

Kraj ti je Miroslave ne malo, nego više smešan...haha!!!

Миле Јанковић је рекао...

Ako Natošević izađe iz ESS-a, ESS po zakonu treba da bude ugašen, jer nema TRI osnivača (samo "Nova Zagonetka" i "Vuk Karadžić").

N. Petkovski је рекао...

Opšte je poznata činjenica da se ja družim i prijateljstvujem sa svim enigmatama širom naše eks Juge i da me lično ne tangiraju svi ti odnosi sa ESS i oko njega i relacije pojedinaca ma koliko bile ZA ili PROTIV nekoga. Poznato je i to da ja zadnjih 6-7 godina REDOVNO dolazim na svim Susretima enigmata i na svim Kolonijama, pa želim i ovoga puta da odem na oba sustera. Ako sad obe ove manifestacije budu istovremeno zadnjeg vikenda u avgustu, onda ne samo ja, nego i mnogi drugi enigmatičari koji takođe idu i tamo i tamo, neće moći da idu i tamo i tamo, nego će morati da biraju. Ja, da mi oprostite, u tom slučaju bih svakako odabrao SES i Vranje, jer je po prvi put tamo (u odnosu na stalno Sombor), masovnije je i puno mi je bliže od Skopja. Ali onda se neću moći videti sa onima koji (zbog svega onoga što je više puta pisano na blogovima) neće doći u Vranje. Zato zemljače, zakaži ti Koloniju u terminu koji se neće poklapati ni skim, pa i SOZAH zadnji vikend u septembru, jer ja nameravam da idem i tamo, čak zbog nečega i MORAM da idem tamo. (Eh, što bi bilo dobro da se te dve manifestacije obave odmah jedna za drugom - odeš na prvu, obaviš posao i odmah otputuješ na drugu, pa ti sve dođe za jedan putni trošak, meni bi to itekakao odgovaralo - Sombor i Osijek su ipak dosta bluzu jedan drugome).

Slavko Bovan је рекао...

Koliko ja znam, Skupština "Natoševića" nije razmatrala napuštanje ESS-a.

Što se tiče nastupa ekipe "Natoševića" u Vranju, to je već drugo pitanje. Vrlo lako je moguće da "Natošević" neće imati ekipu. Do sada je uvijek bilo izvjesnih problema za formiranjem ekipe - Obično su dva sigurna učesnika Milutin i Slavko, a trećeg smo "nahvatavali" na licu mjesta. Lično mislim da će ove godine biti problema i oko "nahvatavanja" u ekipu i prvog i drugog.

ENIGMOTEKA је рекао...

U pravu si Skupština "Natoševića" nije razmatrala napuštanje ESS-a, ali će to verovatno uskoro učiniti zbog samovolje novoizabranog rukovodstva u kojem naše Društvo niti ima predstavnika, niti se išta pita, iako imamo veoma zapaženo učešće na dosadašnjim Susretima.
Što se tiče ekipe bilo je kako je bilo i nije baš uvek bilo problema sa formiranjem ekipe. Naravno i pored toga naši članovi su u samom vrhu što se tiče uspeha na SES.
Rukovodstvo ESS izjavljuje da nije bitno koliko će ljudi biti u Vranju što je čista glupost.
Posle onako uspešno organizovanih Susreta u Kikindi gde je bilo 150 ljudi trebalo se nastaviti u tom pravcu, a ne organizovati negde manifestaciju po svaku cenu.
Imali smo predlog Valjevo koje je mnogo bliže svima.
Ali ne vredi trošiti vreme i energiju na ovakve stvari.

Slavko Bovan је рекао...

Kako da nemamo predstavnika? Potpredesnik ESS-a je član "Natoševića".

Složičemo se da je rukovodstvo (svako) smjenjivo!
Javno moram da kažem da nisam ni za kakve ishitrene odluke, a nisam ni u godinama u kojima su ljudi spremni za pučeve, prevrate i ostale avanture. Statut u ruke, i neka se krene u smjenjivanje, ako je to rješenje!

Poznato je za koga sam glasao, i za koga bih opet glasao, te nije do mene!

Slavko Bovan је рекао...

Kako da nemamo predstavnika? Potpredesnik ESS-a je član "Natoševića".

Složićemo se da je rukovodstvo (svako) smjenjivo!
Javno moram da kažem da nisam ni za kakve ishitrene odluke, a nisam ni u godinama u kojima su ljudi spremni za pučeve, prevrate i ostale avanture. Statut u ruke, i neka se krene u smjenjivanje, ako je to rješenje!

Poznato je za koga sam glasao, i za koga bih opet glasao, te nije do mene!

Miroslav Cvetković је рекао...

Intenzivno druženje jednog južnjaka sa dvojicom (od trojice iz predsedništva ESS, a i treći se sa njima solidariše) izgleda da je urodilo plodom: eto vam susreta u Vranju! Objavljeno je da je sve gotovo! Jedino se ne zna koliko će ovo "zadovoljstvo" koštati učesnike - to je nekim ozbiljnim ljudima najvažnije! To što je renoviranje objekta u toku, što u sobama ima kreveta na sprat (čak i da ne koriste gornji krevet, vitalnim 70-ogodišnjacima neće smetati to što kod ustajanja iz kreveta moraju da paze na glavu, kičmu, lomne kukove!?), što desetoro ljudi imaju dva čučavca (zajednički WC) i dve tuš kabine, što karta do Vranja za 95% učesnika košta duplo u odnosu na neke ranije susrete... Nema veze!

ENIGMOTEKA је рекао...

U pravu si, samo što se u ovom slučaju naš predstavnik nije ništa pitao.
On nije imao pojma gde će biti SES i šta radi predsednik ESS-a.

Miroslav Cvetković је рекао...

Hm?
Prečesto su bili zajedno da je teško poverovati da nije ništa znao o Vranju, Vlasotincu i sličnim namerama.

ENIGMOTEKA је рекао...

Možda si i u pravu!?

Анониман је рекао...

Živaniću i svim njegovim saradnicima iz Alo Razbibrige je moral NULA. Najsmešnije od svega je da ESS nije imao novca da plati završni račun pa je morao da pozajmi 5000 dinara od Nove Zagonetke (ja da sam ukrao tezgu ESS-u, imao bih bar toliko morala da platim završni račun iz svog džepa).
Mile Janković.

Миле Јанковић је рекао...

Miroslave, dobar ti je komentar u vezi smeštaja.
Evo sada nađoh na internetu "Hotel Vranje" cena u dvokrevetnoj sobi sa doručkom za dva dana 11.093,41 dinara za dve osobe, znači 2.773 dinara dnevno po osobi.
Cena u tom Dom učenika verovatno neće biti ispod 2.000 dinara, što je mnogo, bolje otići u hotel.

Miroslav Cvetković је рекао...

Ja i tako ne dolazim (već sam planirao Ohrid sa prijateljima iz Bitolja), ali u učeničke domove i slično ne bih ni išao. U ovo vreme kad je otvoreno na stotine, hotelčića, hostela, etno sela, salaša... mogao se za više učesnika naći mnogo bolji smeštaj sa sličnom cenom. Ali... tu je teže ugraditi se!