уторак, 23. јул 2013.

Magični štitovi 7x9


9 коментара:

N. Petkovski је рекао...

SUSTANARI
ISTERANIK
OTEZATI SE
KARAKORUM
ANATOMIST
MANIRISTI
PRISUSTVO

ENIGMOTEKA је рекао...

Od danas na blogu nova rubrika na predlog MC!

ENIGMOTEKA је рекао...

Zemljače brz si kao strela.

N. Petkovski је рекао...

Ja sam rođen u znaku STRELCA!!!

Миле Јанковић је рекао...

Bilo bi dobro da se napiše gde i kada je objavljen svaki magični štit, ili da nije dosad nigde objavljen.

Slavko Bovan је рекао...

Veseli me ponovna živost na ovom blogu. Kada "mreža enigmatskih blogova i sajtova" nudi dovoljno materijala konzumentima, svi su zadovoljni, i čitaoci i blogogazde.

Belirac је рекао...

I ja mislim da bi uz svaku objavu dobro došlo malo dokumentarnosti. Ako se objavljuje nešto što je već ranije negdje objavljeno, trebalo bi napisati kad je i gdje to bilo ili makar samo da je već negdje bilo.

Belirac је рекао...

Evo Miroslavovog odgovora na Miletov i moj komentar. Poslao nam ga je e-mailom, a ovdje se objavljuje uz njegovu saglasnost.
----------------------------------
Magični štitovi koje mi Željko Dimović objavljuje na svom blogu "Enigmoteka" su, naravno, već objavljeni.
Željko me je ovih dana zamolio da i njemu, kao i Slavku i Banetu Nikiću, pošaljem koji prilog. Blogogazdama je najlakše kad im se pošalje "gotova slika" koju samo "zalepe". Jedino što sam mogao da mu ponudim su bili već objavljeni radovi koje lako mogu redizajnirati bez ponovnog ukucavanja opisa i crtanja dijagrama. Napravio sam jednu šaljivu fotomontažu sa svojom (povećom) glavom, promenio font i raspored teksta i dijagrama, i dobio kliše u koji ću nadalje samo menjati tekst, dijagram i broj na štitu. Broj na štitu je važan, ne samo zbog evidencije objavljenih priloga na blogu, već on daje odgovor na ono što vas dvojicu zanima: to je podatak o prvom objavljivanju. Svi štitovi koji će biti objavljeni na ovom blogu (mislim da će ići dva puta nedeljno) objavljeni su u subotnjem dodatku "Politike" ("Ukrštenica") na drugoj stranici, a broj na štitu je i broj "Ukrštenice" u kojoj je taj magični štit objavljen. U kom broju "Politike" je objavljen taj enigmatski dodatak ne vodim evidenciju, a pošto na naslovnoj stranici dodatka nema datuma, ja na primercima koje čuvam ručno upisujem taj podatak. Da to upisujem ispod svakog priloga na ovom blogu - nemam ni vremena ni volje, a pokvarilo bi mi layout & design.
Pozdrav!
-----------------------------------
Zahvaljujem na opširnom odgovoru.

Belirac је рекао...

Miroslav misli da takvi podaci ne
zanimaju 99% čitalaca bloga. Možda je to i istina, no možda će neko nešto pisati ili proučavati pa će mu ti podaci biti važni ili dobrodošli. Dokumentiranost ne može škoditi.