уторак, 5. март 2013.

Reagovanje


8 коментара:

N. Petkovski је рекао...

Ne verujem da je ovo autorovo rešenje, ali ja sam našao ovo: PAR KEMALA (start 6. slovo) = MALA PARKE pa kad se promeni po jedno slovo kod obe reči dobije se: MALO PARČE.

A može i ovako: DVA KEMALA (opet start 6. slovo) = MALA DVAKE i konačno MALE KVAKE (ovo mi više liči na autorovo rešenje).

Luka је рекао...

Da i to mogu biti rješenja, no ja sam ipak zamislio a kako drugo do dalmatinsko, i to uspješnica klape Ragusa iz Dubrovnika.

Анониман је рекао...

Da nije NEMOJ KATE?
Lozničanin

Luka је рекао...

Brooj slova u rješenju je 4,5, a tvoje je 5,4, a uz to ne znam koja bi bila postavka za tvoje rješenje.

Ilija Đurković је рекао...

MALE BARKE

Luka је рекао...

Jest Ilija i to može biti rješenje, no naslov pjesme klape Ragusa je u jednini:
MALA BARKA (par Kemala)

Ilija Đurković је рекао...

Ali onda se mijenja slovo samo u jednoj riječi, je li to onda logogrifni rebus? Zar ne treba mijenjati u svakoj riječi fraze?

Luka је рекао...

Ilija, u prvoj se mijenja P u B, a u drugoj E u A, pa mislim da je sve OK.