уторак, 17. новембар 2009.

СОФИЈА И НИКОЛА ПОНОВО УСПЕШНИ

Чланови "Натошевића" Софија Нецин и Никола Живановић забележили су победе у две категорији у четвртом колу 8. Међународног првенства Србије за анаграмисте. Софија је имала најуспешнији рад у категорији вулгарних анаграма: ПЕНИСНИ ТАЈАЦ (апстиненција), а Никола у категорији анаграмних личности: ПРИЧАЋЕ УВЕК ПО БИБЛИЈИ, СИНКО (епископ бачки Иринеј Буловић). У генералном пласману након 4. кола Никола заузима одлично друго место, са озбиљним и реалним шансама да угрози водећег.
Никола је доказао ове године да је стасао тренутно у једног од најбољих анаграмиста. То говоре и резултати. Два пута заредом је првак Србије у састављању анаграма у организацији ЕСС, затим овогодишњи шампион 9. Анаграмног купа Србије, састављач одличних "Насловних анаграма".
Остало је још веома мало времена, нешто више од 24 сата, до краја 1. кола. Стога још покушајте саставити понешто. И данас је пристигло доста радова, а очекујем другу смену и ноћобдије да се укључе.

Славко Бован
"Сулејамнијева три евро гола"
МАЈСТОР ЈЕ ЛЕВО У ИГРИ НАВАЛЕ
ВРАГОЛАНУ МИСТЕРИЈЕ ВОЛЕЈА

"У десет минута сложила наступ"
МИЛА ЖЕНА СТИСНУ ЗЛАТАСТО ДУПЕ
"Блиц", 17.11.
"Сат и будилник завештао синовцу"
ЗАБАВИ ИСТИЦАНУ ВЕЛИКОДУШНОСТ

Мирко Ранчић
"Грип подмукло чека"
ДАКЛЕ ПУЧКИ ПОГРОМ
"Ужаси промискуитета"
ОПУСТИ СЕ И МУЖ ТИ КАРА!
"Мајка албанка, отац србин, дете дискриминисано"
ДА, МИНИСТАРСКА МАНА! БРИНИТЕ О БАЛКАНСКОЈ ДЕЦИ!
"Преминуо патријарх Павле"
ПРАВИ ПЛЕМЕНИТ ПАРОХ У РАЈ!

Никола Петковски
Пожар у "Застави"
А ЗАПРЖИ ОСТАВУ
"Пораз Србије"
БРЗА СПОРИЈЕ

Зденко Цапан
"Сулејманијева три евро гола"
ТО ГЕНИЈ ВОЛЕЈЕМ РАСУ РИВАЛА!
"У бунди сам отишла у затвор"
СТУДНА ОЛАБАВИ ОШТРУ ЗИМУ
"Међугорје се не боји Рима"
МИРНИЈЕ СЕБЕ ОГРАЂУЈЕМО!
"Промоције су ми драже од писања"
И САЊАР ОДУЖИ ПРОДАЈОМ ПЕСМИЦЕ!
"У десет минута сложила наступ"
Е, СНАЖАН ИСТУП МЛАДОСТИ У ЛЕТУ!
"Ужаси промискуитета"
Е, ПРУЖИ САТИМА КОИТУС!
"Јутарњи лист", 17.11.
"Шеф синдиката добио владин стан"
ОН, СЕДИ ФАЛШ АКТИВИСТ ОДАН БАНДИ!
"Сат и будилник завештао синовцу"
ЗЛОБА! ТУ ВИКЕНДИЦУ ОСТАВИ СНАШИ!
НЕЗАСИТ СЛАВКО БАШТИНИ УДОВИЦУ
ЗАБАВНО! ЛУКИ ОСТАВИ ДЕЦУ, СИТНИШ!
О, КИТ ЗА НАСЛЕДНИЦУ СТАВИО БИВШУ

Милосав Марјановић
"Пресс", 16.11.
"Нолетов танго у Паризу"
Е, ТУ НА ТЛУ ПОРАЗИ НОВОГ

Лука Павичић
"Слободна Далмација", 16.11.
"Предсједнички кандидати"
ДИДАКТ - СПРДАЧИНЕ ЈЕДИНКИ!
"Јутарњи лист", 16.11.
"Након двије утрке остао сам на врху"
ХРВАТ: ОДАВНА МЕ НОСУ СКИЈЕ КА ТРОНУ!
"Пресс"
"Нолетов танго у Паризу"
ПРОГНОЗА: УХВАТИО ЛЕНТУ!
"Пресс", 16.11.
"Красић може да бира"
А, ИЖМИКА ДРЕС, БРАЋО!
"Глас јавности", 16.11.
"Дан младог вина"
ДВОДАН МАЛИГАН

59 коментара:

Жеца је рекао...

"Побједа", 17.11.
"Притисци средине али и неслога"
(Црногорци у Србији)
И РЕЦИ, СЛЕДИО ИСПЛАНИРАНИ ГЕСТ!

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Naslov: KRASIC MOZE DA BIRA
Anagram: KAZI: DOBRA MI SRECA!

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Naslov: NOLETOV TANGO U PARIZU
Anagram: GAEL PRIZNAO: NOVO TU-TU!

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Naslov: KRIVO JE MORE
Anagram: MOKRO IVERJE

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Zeco, popravi anagram Sofije Necin. Nije PENISTI, nego PENISNI.

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Naslov: GRIP PODMUKLO CEKA
Anagram: PREDLOG: PICKA MU
........! OK!

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Dosta sam igrao samo ja, sam sa sobom. Gde ste ostali? Odoh ja da gledam TV, a vi ostali nemojte slucajno da ste se javljali, jel jasno?
Ajd' zdravo!

ero је рекао...

Ja bih ti se odavno pridružio u igri da me nisu okupirali pjesnici i slikari u Kikindi. Svakog dana otvaraju nekakve izložbe i imaju poetske večeri, a ja o tome treba da pišem ya novine. Srećom, među pjesnicima koji su gostovali večeras u kulturnom centru bio je i jedan pjesnik iz Subotice koji piše akrostihove, pa sam ga odmah vrbovao za "enigmatsku stvar".

ero је рекао...

Šta je bilo s onim anagramom
KAD NAMA SIT MINISTAR BRINE O BALKANSKOJ DECI?
a. Nije ispravan?
b. Neće ga Mirko?
v. Neće Mirko da budemo koautori?
g. Nije dobar?
(zaokruži tačan odgovor)

ero је рекао...

Sinoć smo Adnan i ja u prepisci pokušavali da napravimo anagram od naslova iz "Oslobođenja" koji glasi S LIDERIMA U ČETIRI OKA.
Sinoć smo nekako došli do
MA IDU TI REČI K'O LASER.
Večeras, dodatnom analizom napravio sam IAKO TI SILA - MUDRE REČI

ero је рекао...

KAO IDEALIST UMIRI REČI

ero је рекао...

Da nije Miloš prezauzet mnogim obavezama (tako mi je javio) on bi "popravio" gornji anagram u
AKO IDEALIST UMIRI REČI.
Ovako moram ja da popravljam!

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Malo me isprovocirali ili bolje receno inspirisali gornji pokusaji, pa sam sastavio sledece: IDIOTSKE RECI U LIMARA
a i: IDIOT SE UCI, REKLAMIRA

ero је рекао...

Evo Nikole, a ja mislio da mu je gledanje televizije interesantnije od naslovnih anagrama!!

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

He-he prijatelju, zavrsilo je to sto sam gledao, ali ce uskoro poceti epizoda serije "24", pa cu opet da vas napustim. Ja sam burazweru penzioner i uzivam u svemu i svacemu, naravno ponajpre u enigmatici (evo vec 55 godina). Ajd' javi cu se opet oko ponoci.

ero је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Анониман је рекао...

To što ću ja večeras ranije u krevet (prije 12) ne spriječava noćobdije da cijelu noć premeću, ko slova, ko nešto drugo...
Ero.

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI
Evo ispunjavam obecanje da cu se javiti o ponoci.
Naslov: S LIDERIMA U CETRI OKA
Anagram: URA, SLATKE RECI, IDIOMI
A sad laku noc svima, ostavljam nocobdije da rade.

Анониман је рекао...

Naslov: S liderima u četri oka

DELIRIUM ISTAKAO REČI!

Zdenko Capan

Анониман је рекао...

E, EUKLID ISTORIČARIMA!

Zdenko capan

Анониман је рекао...

"Slobodna Dalmacija" 16.11.
Predsjednički kandidati

DEDIJER: PA DINASTIČKI DNK!

Zdenko Capan

Анониман је рекао...

"Preminuo patrijarh Pavle"

PLAMENI PUTI PRVOJERARHA!

Milićević

Анониман је рекао...

"Jutarnji list" 16.11.
Nakon dvije utrke ostao sam na vrhu

URA! NOV HUK IVE DOSTOJAN STENMARKA!

Zdenko Capan

Анониман је рекао...

U, VEROVATNO SKIJA ON, DUH STENMARKA!

Zdenko Capan

Анониман је рекао...

Evo (pret)posljednej pošiljke za ovo kolo:
TAJNA MARIJE:ZARAN VIĐAM POGNUTE VERNIKE!
Vatikan ne namjerava priznati Međugorje
Slobodna Dalmacija 17.11.2009

POZIVI JAVIŠE: NEMORALNI HRVATI!
Revizija povlaštenih mirovina
Slobodna Dalmacija 17.11.2009

PRIPUCAO ZATVORENIKU U RAME!
Prerezao mu vrat u kupaonici
24 sata 17.11.2009

ĆIRO: BEZBRIŽNOST - UVEK VIZIJA SLOGE!
Bilićev stožer je uz svog izbornika
Vjesnik 17.11.2009
VELE: O, OPAKA NAIVNA FORMULA!
Na pomolu nova velika afera?
Danas 18.11.2009

E, ZASTRAŠE NAS ZVERI!
Šansa za rezerviste
Danas 18.11.2009

KARAO I KRIJE OBRAZ!
Karijera kao izbor
Politika 18.11.2009

POHOTNA DAMA NOĆU DELA, VRTI!
Vatrena moda topi hladnoću
Politika 18.11.2009


Pozdrav iz Splita
Luka

Анониман је рекао...

"Glas javnosti" 16.11.
Dan mladog vina

DNO NADVI MAGLA!

Zdenko Capan

ero је рекао...

GLAVA MI NAD DNO
Ovim anagramom uspio sam da uradim ono šta sam zacrtao (a što niko drugi nije uradio). Naime, SVAKOG dana sam prijavio makar jedan anagram. Iako sam prezauzet poslovima, ipak sam uspio!!! Primam čestitke!!!
Naravno, ima tu dosta osrednjih anagrama (kao ovaj gore) ali objektivno gledajući, čini mi se da sam sklopio desetak odličnih ostvarenja. A anagrami su mi poslužili i kao svojevrsna relaksacija i vježba za "provjetravanje" glave. (sad bi neko kazao: "E zato tebi duva u glavi" :)

Анониман је рекао...

Slobodna Dalmacija 17.11.2009
Revizija povlaštenih mirovina

I VAŠI MONTIRALI PENZIJE VRHOVA!

Zdenko Capan

Анониман је рекао...

Slobodna Dalmacija 17.11.2009
Vatikan ne namjerava priznati Međugorje

RIM PAK NAJVEROVATNIJE IZNAĐE ARGUMENAT!

Zdenko Capan

Анониман је рекао...

Slavko, možda je ipak bolja varijanta
I GLAVA NAD DNOM?
popravljač

ero је рекао...

Slažem se!

Анониман је рекао...

DIVNOG MANDALA!

Zdenko

Анониман је рекао...

Ero, ovaj se nadovezuje na onaj sa obdarenim.
Z.

ero је рекао...

DIVAN/GADAN LOM

ero је рекао...

"Politika"
GRESI OBAMINOG OCA
BOS GONIO MAGARICE?
(Nisam odolio a da ovo ne prijavim. sastavio sam prije 10-tak minuta a još se smijem)

Анониман је рекао...

CIGARE BOSONOGIMA
Boris P.

Анониман је рекао...

GO EMIR I GO BOSANAC...
Zdenko

Анониман је рекао...

"24 SATA" 18.11.
Bandić suši meso na balkonu

DAĆE BABO I SLANINU S ŠUNKOM

Zdenko Capan

Анониман је рекао...

Bolje je:
I DAĆE BABO ŠUNKU S SLANINOM

Zdenko

Анониман је рекао...

Tako je to kad se radi na brzinu..
Zadnja verzija:
DAĆE BABO I ŠUNKU S SLANINOM

Zdenko

Анониман је рекао...

"24 SATA" 18.11.
Predsjedničke kobasice

JEBAČKI KOD - SRED PESNICE!

Zdenko Capan

ero је рекао...

"24 SATA" 18.11.
Bandić suši meso na balkonu

BABO, SKINEŠ DOMAĆU SLANINU!

ero је рекао...

Iako je ostalo još malo vremena do zatvaranja prvog kola konkursa nije mnogo živo na blogu. Da li to znači da će druga smjena prebaciti normu?

Анониман је рекао...

"Press" 16.11.
Noletov tango u parizu

TOTOALNI PORAZ U GNEVU!

Zdenko Capan

ero је рекао...

"Dnevnik"
VAKCINA BESPLATNA
CEPNI BANAT, SLAVKA...

Анониман је рекао...

PIKANTAN BLESAVAC
Boris P.

ero је рекао...

"Dnevnik"
PRVA KLIMATIZOVANA PIJACA U GRADU
TV JAVILA: IZ AGRARA PONUDA KUPCIMA

Анониман је рекао...

"Dnevnik"
Prva klimatizovana pijaca u gradu

PA VIKNU: DUPLA MOTIVACIJA ZA AGRAR!

Zdenko Capan

Анониман је рекао...

PA NAJAVIM U RUKAVICI: TOPLA ZGRADA!

Zdenko

Анониман је рекао...

I to bi bilo sve...
Z.

ero је рекао...

Zar nas ostavljaš kad je najzanimljivije?

Анониман је рекао...

Zadnji anagrami od moje malenkosti!

„S liderima u četiri oka“

- MA I U TRI AKO ČILE SREDI !
- KRESALI IDIOTU REČIMA !
- U DEMOKRATI REČI I SILA !
- E KURČI SE IDIOT I LARMA !
- ČIKE U RED I MORALISATI !
- LUDO SITI KAMERA I REČI !
- I REČI IMA U KORIST DELA !
- IDE MATORI ALI SE KURČI !
- E UČI MORAL I IDE KRASTI !
- A I DIREKTORE MUČI SILA !
- UMORILI SE A RADITE KIČ !
- AMATERI USKOČILI I RED !
- E I DIREKTORI SA ČULIMA !
- MISLI A TAKO UREDI REČI !
- A I U TRI AKO SLEDIM REČI !
- I UOČI LARME IDE KRASTI !
- ISTORIČARU EKI DILEMA !
- A ISTORIČARKE U DILEMI !
- TUMAČI A SREDIO I LIKER !
- RASTUMAČILI KO IDE ERI !

Do daljnjeg, budite pozdtavljeni !
acibuLJ

ero је рекао...

Radi li išta druga smjena?

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Ljudi, resio sam da svoje ucesce u prvom kolu ovog takmicenja zavrsim sa jednim dugackim anagramom.
Naslov: MAJKA ALBANKA, OTAC SRBIN, DETE DISKRIMINISANO
Anagram: KO? BALKANSKA ADMINISTRACIJA BESTIDNO NE MARI!

Pozdrav svima, vidimo se u sledecem kolu

ero је рекао...

Dobar završetak prvog kola!

ero је рекао...

Do završetka predavanja anagrama ostalo još 4 sata i može se reći da smo dobili dosta dobrih naslovnih anagrama. Veoma sam zadovoljan brojem anagraam i anagramista. Ipak, mora se uputiti kritika i onima koji su obećali da če poslati svoje anagrame a to nisu uradili (ja sam zaoazio odsustvo najmanje troje koje sam očekivao kao sigurne takmičare)

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Tako je Ero. Zakazale su ti komsije, pre svega Anica Milosev i Milutun Tepsic, ali zato smo osvetlali obraz mi iz daljine, iz Makedonije, Dalmacije itd. Bice valjda bolje u narednom kolu.

ero је рекао...

Milutin Tepsić je poslao jedan (ali vrijedan). Naravno sve pohvale kolegama iz daljine (ali i ovima iz bliyine)

Nikola Živanović је рекао...

Jedan u 105 do 12:

PONOVO U RANG ZA TITULE
Noletov tango u Parizu (16.11.) Press