субота, 22. децембар 2012.

NASLOVNJACI (VEŽBANJE)

Na ovom blogu (i na blogu Enigmatika - tupljenje i oštrenje) od 03.01.2013. kreće treća sezona tamičenja u sastavljanju naslovnih anagrama. Do tada, otvoreno je "vežbalište". Pozivam kolege željne anagramiranja slova iz naslova (bilo koji naslov iz bilo kog lista koji ima štampano izdanje u Srbiji, Hrvatskoj, BiH ili Crnoj Gori) da prijavljuju svoje naslovne anagrame i tako praktično pokažu (onima koji ne znaju o čemu je reč ) kako će naše veselo druženje izgledati odmah na početku godine. Dakle, uzimaju se naslovi objavljeni u štampanim ili online izdanjima koji su se pojavili od ovog trenutka. Treba navesti ovim redom: ANAGRAM, naslov, novine, datum izlaska, stranu ili link ako je online izdanje. Izvolite!

5 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Oho, bravo, Ilija. Jednostavna, ali lepa ideja.

Mogao bi i ti da imaš svoju rubriku ovde koja ne mora da bude uslovljena nekim datumima tj. kad imaš nešto zanimljivo to i objaviš.

Dejan Minić је рекао...

Ja sam (malo) promašio post, ali nema veze, bitno je da može da se pročita.

Mesud је рекао...

RAT? A, MISLI! IDI SUPROTNO!
"Put mira i solidarnost"-Oslob. 22.12. str.3.

Zeca је рекао...

TRPI LUDOST MISIONARA!

Unknown је рекао...

Kada budem imao nešto sastavljeno, poslaću gazdi bloga pa neka raspolaže sa tim po svom nahođenju. Ne moram baš imati rubriku, vjerovatno bi me to "pritiskalo" da moram nešto sastavljati. Ipak sam ja početnik kao sastavljač, svjestan da mi radovi nijesu previše kvalitetni, niti sam toliko "plodan", a i ne znam kako će se to dalje razvijati. Bolje neka ostane ovako neobavezno. Zahvaljujem na podršci.