уторак, 25. децембар 2012.

Dejanov kutak (65)


9 коментара:

Unknown је рекао...

LEGURA NIKLA

ENIGMOTEKA је рекао...

eee Ilija najbrži si:)

Dejan Minić је рекао...

Samo da Ilija brzo ne sagori:)

Ovaj rebus mi se baš dopada.

Unknown је рекао...

Šta ti ovo znači Dejane?

Dejan Minić је рекао...

Da se ne preforsiraš, brzo ispucaš i izgubiš interesovanje za enigmatiku.

Šalim se, naravno, ova naša druženja su pravi maraton i samo onaj ko ima konstantno interesovanje za enigmatiku može da prati tu trku.

Unknown је рекао...

Ipak ja nijesam od juče u ovome, već od svoje petnaeste godine plovim enigmatskim prostranstvima (doduše uz napravljenu veliku pauzu), tako da sada kada sam se vratio u ove vode ništa me neće spriječiti da vam svima još dugo, dugo dosađujem.
Ja i ti ionako i sa preguranih 40 godina još uvijek spadamo u mlađu kategoriju enigmata i naše vrijeme "tek dolazi".
Zbilja uživam u ovim našim druženjima i razmjeni mišljenja i jedva čekam da se i lično upoznamo prvom pogodnom prilikom.
Pozdrav svima!

Dejan Minić је рекао...

Biće prilike, biće...

Синдикат Слога је рекао...

Samo napred Ilija, maksimalna podrška za tebe...
Kao što reče Ero, treba nam sastavljača iz Crne Gore:)

N. Petkovski је рекао...

Sa Ilijom smo već kompletirali bivšu Jugu