уторак, 17. јул 2012.

Dejanov kutak (42)


12 коментара:

Slavko је рекао...

Ne valja da nema komentara.

I Verica me tešila

Dejan Minić је рекао...

Dobro je - ja sam očekivao neki komentar lascivne prirode na dato rešenje.

Milan S. је рекао...

Pa znaš kad bi mi pala na pamet iverica...! :) :) :)

Slavko је рекао...

ima jedan kome svašta pada na pamet :)

Анониман је рекао...

i Verica me tešila

Анониман је рекао...

Jos uvek se ceka na objavljivanje svih radova sa Kolonije. Zasto je tako, ima li nesto sto ne sme da se zna?

kolonista је рекао...

naravno da ima.
neka anonimni dodje sledeci put na Koloniju, pa ce videti sta se tamo desava

Анониман је рекао...

Dolazio sam ja ranije na Kolonijama i vrlo dobro znam {ta se doga|a tamo (zadnjih nekoliko Kolonija ipak ne dolazim). Na panou su se predstavljali svi radovi u~esnika na Koloniju i u vezi Kolonije, a posebnim biltenima i na ovom blogu (pa i na drugim blogovima) su bili objavljivani op{irni rezultati sa takmi~enja i plasmani svih u~esnika u re{avanji i sastavljanju enigmatskih zadataka, a tako|e i svi anagrami u takmi~enju naslovnjaka i njihov plasman nakon ocene `irija, pa se lepo moglo videti koliko je bilo objektivnih ili neobjektivnih glasanja `irija i favorizovanje nekih ranije dokazanih autora.

I onda, a naro~ito nakon odluka "`irija" na rezultate Memorijala Milina, u kojima glavnu ili bar veliku re~ ima Slavko Bovan, vidi se dominacija njegovog subjektivnog suda, u ~emu mu @eca obilato poma`e. Ne}u ponavljati moje komentare u vezi tih neobjektivnih rezultata, ali se jasno vidi iz Slavkovog pisanja povodom zadnje Kolonije da je on imao glavnu re~ u odlu~ivanju plasmana naslovnih anagrama, jer nije pomenut nijedan rad ostalih u~esnika ve} samo njegov (onaj sa guzom). Dobija se utisak da on tvrdi kako je taj njegov anagram bez sumnje bio najbolji, i vidi "objektivnosti" - on tra`io da taj ne pobedi, nego da to bude na visokom drugom mestu! Otkud u~esnik mo`e biti i `iri i odlu~ivati o plasmanu?

Ovo se odnosi i na @ecu koji kao autor zadataka na takmi~enjima nema prava u~e{}a, ali se i on na ranijim Kolonijama takmi~io i osvajao prva mesta i naravno lepe nagrade - Put u Prag, pa su je naizmeni~no menjali sa Slavkom. Zato vi{e ne dolazim na Kolonijama (i ne smo ja!).

Daj, prozvani doma}ine bloga, objavi sve radove sa takmi~enja i rezultate `irija i njegov sastav, ne zato da bismo videli njegovu objektivnost ili neobjektivnost, rado bismo da vidimo kreacije u~esnika, da se divimo njihovom ume}u i sposobnosti. A siguran sam da ih je bilo dosta dobrih (pa i boljih od Slavkove "guze").

Slavko је рекао...

Da rezimiramo, Slavko Ne valja!
potpis:
Slavko Bovan

Slavko је рекао...

Iako prethodni komentar (Slavko ne valja!) stoji, i potpuno je tačan (ja potvrdio potpisom)ima jedan
amandman:

Anonimni VEZE NEMAŠ KAKO SE ODLUČIVALO!
To što izvodiš zaključke iz mog subjektivnog izvještaja to samo pokazuje da ne znaš pravilno da čitaš, makar ne znaš da pročitaš šta je napisano. Ko ima iole smisla za humor, prepoznaje ironiju zahebanciju i sl u mom tekstu.

Očigledno zaboravljaš da je Mirko najbolji učesnik kolonije. Izvoli sad malo ošini i po njemu. Ni Mirko ne valja, zar ne?!

(Mirko, naravno, prepoznaje da je ovo zezanje!)

kolonista је рекао...

Žeco e pa baš nemoj udovoljiti anonimusu!!!!

Slavko је рекао...

Makar je Mirko dobro prošao!

Što se mene tiče, ja i dalje stojim postojano kano klisurina :)