уторак, 29. мај 2012.

Dejanov kutak (36)

18 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Red je da najvredniji enigmata u Srbiji s vremena na vreme bude akter u rebusima.

Slavko је рекао...

Hvala Dejane, ali enmoj tako, najmanje iz dva razloga

1. Nisam sklon nikakvim "naj". Dovoljno je vredni!
2. Nije baš preporučivo biti vredan. Mnogo je isplativije ič ne raditi i onda tražiti dlaku u jajetu

Slavko је рекао...

Moje iskusno oko kaže da će autor ovdje morati da da frazu.

Dejan Minić је рекао...

Mislim da će sa frazom biti prelako.

'Ajde za početak da pokušamo ovako. To što je Slavko režiser uopšte nije bitno za rešenje rebusa, tu 'ulogu' je dobio zbog uklapanja sa ovim glumcem. Estetika, bato!

Večeras ću dati frazu ako ne bude rešen.

Slavko је рекао...

Upravo sam i govorio o tome.
Niko ništa ne režira!

Dejan Minić је рекао...

A za ove lenjivce lek je, što bi u mom kraju rekli, 'motka po golu guzicu'.

Dejan Minić је рекао...

Od ove motke se svi uplašiše:)

Fraza je 1-3-5-4.

mihajlo је рекао...

MALO BAVANIŠTE

Sl.avko је рекао...

Niko Mihajlu da kaže:
Tako je!
Evo ja kažem:
Tako je!

Dejan Minić је рекао...

Bravo, Mihajlo!

Анониман је рекао...

Da kažem i ja BRAVO MIHAJLO, ali da vi meni kažete šta je to BAVANIŠTE, jer sam bio na dobrom putu da rešim rebus, pravilno sam postavio frazu, imao M ALA, pa onda ERO ili SLAVKO ili BOVAN, pa HOĆE ili HTEO, ŽELI ili ŽELEO, IŠTE, TRAŽI i sl., dakle pravilno sam rezonirao, ali nisam znao da postoji reč BAVANIŠTE. Je li to neko geografsko mesto?

Nikola Petkovski

Dejan Minić је рекао...

Dobro si pretpostavio, to je neko selo u Vojvodini.
Nikola, nikako da naučiš da koristiš google pretraživač(:

Nego reci ti nama ono što je važnije - jesi li završio sređivanje stana?

Slavko је рекао...

VAŽNO:
Dogovoreno 99,99999999%:
SVI UČESNICI SUSRETA ENIGMATA SRBIJE U KIKINDI IMAĆE BESPLATNE SLEDEĆE OBROKE:
1. VEČERA U PETAK
2. RUČAK U SUBOTU
3. SVEČANA VEČERA U SUBOTU
4. RUČAK U NEDELJU

Dakle, /za sada/ plaća se spavanje sa doručkom (po danu 800-1000 dinara).
Ovo je stanje za sada. Idem dalje u akciju.
Nemoj sada da mi neko kaže, "ne mogu da dođem, nemam para"!

Zeca је рекао...

Sve pohvale za Eru koji se svojski trudi da ove Susrete digne na najviši mogući nivo, samo što će malo ljudi umeti to da ceni. Dobiće valjda barem tapšanje po ramenu.

Анониман је рекао...

Citiram Dejana: "Dobro si pretpostavio, to je neko selo u Vojvodini.
Nikola, nikako da naučiš da koristiš google pretraživač(:

Nego reci ti nama ono što je važnije - jesi li završio sređivanje stana?"

Tačno, ne znam baš da koristim Google pretraživač. Valjda ćeš me ti naučiti u Kikindi. Biću dobar đak!

Stan sam sredio, već se gosti "uselili" u njemu, a sutra je svadba. Pa, živeli!!!

N. Petkovski

Анониман је рекао...

ALAL TI VERA, SLAVKO!

Pridruzujem se darodavcima svojim malim rukotvorinama.
Anica

Slavko је рекао...

Hvala Anice.
Zabilježeno!

Jovan Nedić је рекао...

Biće, naravno, nekih poklona i od Mirovne grupe Oaza iz Belog Manastira...