петак, 21. мај 2010.

ЗА ЉУБАВ, НАДУ, ВЕРУ И СРЕЋУ

Dragi ljubitelji premetanja (slova), dočekali smo i taj dan i taj čas početka četvrtog kola "Naslovnih anagrama". Nestrpljivo smo čekali, neki su vredno trenirali (što je za svaku pohvalu) dok su drugi čekali u busiji sam početak pa da žestoko krenu od samog starta. U narednih mesec dana imamo priliku da se zabavimo uz zajednički poduhvat nazvan "U susret letu i enigmatskoj koloniji" koji ima podnaslov "Uz dobro druženje i veselu atmosferu do obaranja rekorda".
Dakle, u konkurenciji su SVI naslovi iz SVIH novina (iz Srbije, Crne Gore, BiH i Hrvatske) koje nose datume od 22.05.2010. do 22.06.2010. Treba napraviti DOBAR čist anagram (bez viška i manjka slova). Što više anagrama to bolje.
Podsećamo da je poželjno anagrame prijavljivati istog ili narednog dana, ali je obavezno navesti stranicu lista iz kojeg je naslov ispremetan.
Evidentičar će i ovoga puta biti Ero, ali se očekuje pomoć svih učesnika u vidu sugestija i primedbi (proveravanje da li su sva slova na mestu, da ne ne krije neka druga nepravilnost i sl.)
Pošto smo sebi postavili zadatak da nadmašimo onih 2009 anagrama iz trećeg kola tržimo pun doprinos svih kolega. Potrebno je napraviti više od 70 anagrama dnevno da bismo dostigli zacrtani cilj.
I na kraju, ali ne najmanje važno - TAKMIČENJE JE SAMO UZGREDNA AKTIVNOST KOJOM PRIPOMAŽEMO DOBRU ZABAVU I DRUŽENJE.
Srećno svima!

42 коментара:

Slavko је рекао...

Naš drug Cryproman najavio četvrto kolo na

http://cryptoman.blogger.ba/

Slavko је рекао...

"Još sat vremena"

E, STVARNO MEŠAJ!

Nikola је рекао...

TRI, DVA, JEDAN - START!

D(ragan) T(olomanoski): IDE TRAJNA STVAR!

N. Petkovski

Slavko је рекао...

Ako mi je dobro dojavljeo u "Blicu" od 22.05. na strani 03. (još samo sutra da provjerimo) biće objavljen naslov:
"Mali ne priznaje Kosovo"
U tom slučaju moj anagram biće:
KOME IZJAVI PRESONALNO?

Slavko је рекао...

Ja sam obavio svoju dužnost, dočekao Novu godinu... hm...pardon Novo kolo, sastavio anagram, prijavio anagram i sad odoh na spavanje.
Srećno svima!

Nikola је рекао...

Slavko, prvo pa žensko :) :)

Ne žuri, pazi na greške u pisanju. Nije PRESONALNO već PERSONALNO :) :)

Nikola Petkovski

Žeca је рекао...

SPRETNI IZVORI! DRSKOST!
"Novi direktor RTS iz SPS"
"Kurir", 22.05. naslovna

Slavko је рекао...

Sačekaj jutro, možda će biti mućak ako u je moj izvor u "Blicu" plasirao lošu informaciju.
Biće, u tom slučaju, mućak pa neće biti važno je l' presonalno ili personalno.

Žeca је рекао...

PROVIDNOST, RIZIK, STRES!
"Novi direktor RTS iz SPS"
Kurir, 22.05. naslovna

Nikola је рекао...

"Novi direktor RTS iz SPS"
Kurir, 22.05. naslovna

DE, SKORO VRSNI STRIPTIZ

N. Petkovski

Nikola је рекао...

"Novi direktor RTS iz SPS"
Kurir, 22.05. naslovna

ON DRTI OZIRIS SRPSKE TV

N. Petkovski

Zdenko је рекао...

ZRIO SKRIT VRSNI DESPOT!
"Novi direktor RTS iz SPS"
Kurir, 22.05. naslovna

Zdenko је рекао...

TI I KOMPJUTER!
"Tko mu prijeti"
"Večernji list" 22.05.2010. (naslovna)

Zdenko је рекао...

VEROVNICI IM OPSEDAJU PARU!
"Peveci rasprodaju imovinu"
"Večernji list" 22.05.2010. (naslovna)

Zdenko је рекао...

O, DA! PREPISUJU VEROVNICIMA!
"Peveci rasprodaju imovinu"
"Večernji list" 22.05.2010. (naslovna)

Zdenko је рекао...

NAGRĐEN VRLI ARTISTA NEĆE OSAMIN DUG!
"Nisam terorist već ugledan građanin"
"Večernji list" 22.05.2010. (str. 12)

Zdenko је рекао...

SKLADNA SE SKINULA!
"Seksualni skandal"
"OBZOR - tjednik Večernjeg lista" 22.05.2010. (str. 35)

Zdenko је рекао...

ISKLESAN KLASAN UD!
"Seksualni skandal"
"OBZOR - tjednik Večernjeg lista" 22.05.2010. (str. 35)

Luka је рекао...

Jutro, svima!

Prva trica iz Slobodne Dalmacije!

PRIČA PLAŠI: KAKO TI JE?
Politička peškarija
SloDal 22.05, str.03
"Pečat" o Saborskoj "trgovini"

E, ODLIKA TI ZLI POTEZI?
Odlazite iz politike
SloDal 22.05, Spektar, str.05
Poruka Milanu Bandiću

O, STRAH ME JE VISINE!
Masovne histerije
SloDal 22.05, Spektar, str.18-19
Počtak doba panike - 11. 09. 2001

PS: A što je Zdenko uranija?

Zdenko је рекао...

SEKI SLAN KLASAN UD!
"Seksualni skandal"
"OBZOR - tjednik Večernjeg lista" 22.05.2010. (str. 35)

Zdenko је рекао...

EH, JAVNO SE SMIRITE!
Masovne histerije
SloDal 22.05, Spektar, str.18-19
Počtak doba panike - 11. 09. 2001

Zdenko је рекао...

E, LIK IZLETI OTPOZADI!
"Odlazite iz politike"
"SloDal 22.05, Spektar" (str.05)
(Poruka Milanu Bandiću)

Luka је рекао...

... i trica iz "kontre"!

PRIRODNO ZRI TV-SEKSIST!
Novi direktor RTS iz SPS
Kurir, 22.05. naslovna

TU MI PROJEKTI
Tko mu prijeti
Velist 22.05, naslovna

SKLISKA LEDNA USNA!
Seksualni skandal
Velist 22.05, Obzor str. 35

Zdenko је рекао...

ISTAKNE REČIMA!
"Američki senat"
"Večernji list" 22.05.2010. (str. 10)

Zdenko је рекао...

KASNITE REČIMA!
"Američki senat"
"Večernji list" 22.05.2010. (str. 10)

Zdenko је рекао...

UPADNU, UDARE!
"Napad u uredu"
"Večernji list" 22.05.2010. (str. 10)

Nikola је рекао...

Dobro jutro gospodo. Ako se po jutru dan poznaje, onda ćemo imati veliki dvoboj između Luke i Zdenka. Ne brinite, nećemo ni mi ostali puno zaostajati. Sad sledi rafal Slavka, a pripucaćemo i mi ostali. Ipak mislim da će ovo kolo obeležiti dame, osobito one koje su zakazale u prošlom kolu. Dakle - rukavica je bačena, napred u boj i pobedu!!!

Ajde da se i ja oprobam odjutros

"Napad u uredu"
"Večernji list" 22.05.2010. (str. 10)

NE, UPAD U RADU

N. Petkovski

Zdenko је рекао...

NABLUĐEN MAŽE, MAŽE...
"Blažen među ženama"
"Večernji list" 22.05.2010. (str. 3)

Zdenko је рекао...

PA JAVIH: BUBNI SOPRANA, TENORA ...
"Pobuna raspjevanih baritona"
"OBZOR - tjednik Večernjeg lista" 22.05.2010. (str. 6)

Kontrolor је рекао...

(Velika obnova srpske nauke, Blic)

U, LASKAVO, KOPERNIK VAN SEBE!

Slavko је рекао...

Citat:
Ako mi je dobro dojavljeo u "Blicu" od 22.05. na strani 03. (još samo sutra da provjerimo) biće objavljen naslov:
"Mali ne priznaje Kosovo"
U tom slučaju moj anagram biće:
KOME IZJAVI PRESONALNO?

Informacija nije bila tačna. Jeste Blic i jeste 3. staran ali MALI je nadnaslov a naslov glasi:
NE PRIZNAJU KOSOVO

Slavko је рекао...

Objašnjenje što me nema od jutros. Ekipa pobjednika kviza gostuje po lokalnim televizijama pa sam tek sada stigao. Vidim da je sve dobro krenulo. Samo da nešto prezalogajim pa da odgovorim na neke budalaštine na nekim forumima koje su me od ranog jutra iznervirale, pa se i ja bacam na premetanje (slova)

Nikola је рекао...

Citat:
"Napad u uredu"
"Večernji list" 22.05.2010. (str. 10)

NE, UPAD U RADU


Naravno da može i

UPAD U NERADU

N. Petkovski

Kontrolor је рекао...

@ Slavko: Informacija nije bila tačna. Jeste Blic i jeste 3. staran ali MALI je nadnaslov a naslov glasi:
NE PRIZNAJU KOSOVO...

Onda bi moglo: I NEK JASNO PROZOVU.

P.S: na odmoru sam, ne kupujem i ne čitam novine, samo malo zvirnem po netu :) pa se izvinjavam što nemam podatke o stranici i sl.

Pozdrav svima.

Slavko је рекао...

"Ne priznaju Kosovo", "Blic" 22.05. str. 3

PRIKAZUJU OSNOVNO
UZ OSNOV POKRAJINE

Slavko је рекао...

Citat:

(Velika obnova srpske nauke, Blic)

U, LASKAVO, KOPERNIK VAN SEBE!

strana 9

BALKANSKO UVEK SENA EVROPE

Slavko је рекао...

A ZLOBNOST ZA REPUBLIKU
"Apsolutni bezobrazluk", "Blic" 22.05. str. 2
(državna službenica uzela otpremninu od 20.000 evra)

ero је рекао...

Objašnjenje:
To što nisam odmah u punoj formi zaslužni su pojedinci koji opet po internetu šire laži o meni, o onome šta sam uradio a šta nisam uradio, tumače zašto sam nešto uradio i zašto nešto nisam uradio... Pomalo me to opet dekoncentriše.
Ne znam šta sam ja bogu zgriješio da su se okomili na mene, ni krivog ni dužnog!?
Odoh da pijem kafu smirušu.

Prijatelj је рекао...

Ero ne nasedaj na provokacije. Ne daj se iznervirati. Previše su dugo dušmani bili "mirni". Nastavi sa širenjem svoje pozitivne energije.

Slavko је рекао...

Pravim pregled današnjeg dana. Ovo je granica. Šta je stiglo do obvog trenutka ulazi u pregled.

Slavko је рекао...

Do 18 sati šestorica nagramista napravili su 33 anagrama (polovina dnevne norme) pa sada očekujemo da druga smjena odradi svoj zadatak i do ponoći nadomjesti nedostatak od tridesetak anagrama.

Nikola је рекао...

Ne znam dali znate, po pravoslavnom hristijanskom kalendaru danas je zadušnica (duhovi) i neka bude pokoj dušama umrlih. A takođe danas je i Sveti Nikola letnji, pa pripazite šta radite i kako se ponašate na ovaj MOJ dan!

Nikola Petkovski