петак, 22. јануар 2010.

ИРИНЕЈ НИШКИ НАСЛЕДНИК ПАТРИЈАРХА ПАВЛА

Владика нишки Иринеј изабран је данас за патријарха Српске православне цркве. Нови црквени поглавар је изабран, према уставу СПЦ, "апостолским жребом", пошто се начин избора може мењати само у присуству патријарха.
"Свестан сам тежине крста који ћу носити, али тај терет нећу носити сам већ очекујем помоћ осталих епископа", рекао је нови патријарх у првом обраћању владикама.
Навешћу имена неколико митрополита и епископа, који су учествовали у избору новог поглавара СПЦ: Амфилохије, Лаврентије, Христофор, Артемије, Јефрем, Лукијан, Лонгин, Митрофан, Хризостом, Јустин, Филарет, Фотије, Јоаникије, Герасим, Григорије, Порфирије...

Што се тиче нашег конкурса за најбољи "насловњак", данас смо кренули са првом фазом одабира радова који ће конкурисати за највиша места у 2. колу. Славко је послао мејлове свима који су имали више од 10 анаграма да направе избор својих радова.
На овај начин САМО покушавамо да олакшамо избор најбољих "насловних анаграма", и покушавамо да избегнемо могућност да се нека бисерна остварења "загубе" у мноштву добрих, врлодобрих и одличних анаграма.

59 коментара:

Жеца је рекао...

ВИ ИДЕАЛНИ, ЈАКИ, КРШНИ!
"Владика нишки Иринеј"

Slavko је рекао...

Već mi je stiglo 4 izbora anagrama (+ moj) pa mi se čini da će ova faza biti završena brže nego što sam očekivao. Važno je da uštedimo malo vremena u ovoj fazi jer će nam dosta trebati da kada budemo birali onih 30, pa onda 10 najboljih.
Dakle, pažljivo birajte da ne ispustite neki biserni anagram.

Slavko је рекао...

*Već su mi stigla 4...

ero је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
ero је рекао...

Imamo 7 izbora od po 20 (i manje) anagrama.

ero је рекао...

Ovaj izbrisani komentar je moj (ispravljena slovna greška)

Slavko је рекао...

Još jedna inovacija.
Naslovni anagrami koji će biti ponuđeni za žiriranje biće složeni azbučnim redom. Tako će se moći lakše upoređivati anagrami koji su napravljeni na isti naslov.

Giša је рекао...

Slavko, ja ne dobih mail...

Slavko је рекао...

Stiže sutra.

Анониман је рекао...

Eto, to je statistika ili ako neko više voli onu izreku: statistika je kao žena u bikiniju; ono što pokazuje je interesantno ali ono što ne pokazuje je bitno!

oko sokolovo

21. јануар 2010. 20.08

Ne zovu mene uzalud oko sokolovo jer ono "bitno" tek slijedi. E sad, jel da krečimo il ...

23. јануар 2010. 13.48

Анониман је рекао...

Na forumu Z.R. objavljen je njegov tekst pod naslovom:
"Sukob na pomolu"
A pošto su naslovni anagrami još aktuelni evo anagrama na njegov naslov:

UMOBOLAN POKUS

oko sokolovo

Анониман је рекао...

U, NA POMOLU BOKS!

Zagonetač је рекао...

Dal` je to

POKLON UMA BOSU!

Zagonetač је рекао...

Ili možda

U, PONOS, MUKA, BOL?!?

ero је рекао...

Kad smo se vec okupili ui ovolikom broju, da vam kazem da je spisak anagrama za zirijanje skoro gotov. ostalo je jos samo da stignu liste dvojice ucesnika.

Doktor је рекао...

VALJA REĆ` O NISI ZDRAV!!!

ero је рекао...

Sto je danas gust saobracaj na blogu, k'o onog dana koji smo proglasili za najzinimljiviji.
PS. Moram priznati da samo onda (na taj najzanimljiviji dan) bio raspolozeniji i veseliji.

Анониман је рекао...

UMOBOLAN POKUS
ili
SLABOM UKUPNO "0"

p.s. doktor nije dao dijagnozu već konstataciju!

ero је рекао...

Evo jednog mini anagramnog konkursa.
Ko 'e sastaviti bolji anagram od:
ZA SVADJU JE POTREBNO DVOJE.

ero је рекао...

Ah, da, zaboravio sam. Autoru najboljeg anagrama na zadatu temu) sleduje titula
Drugi anagramista na Balkanu!

Анониман је рекао...

OVO JE POTVRĐEN ZAJEB SUDA

oko sokolovo

ero је рекао...

NO, ZATO PODJEBAJU SVE RDJAVE

ero је рекао...

Odavno nije bilo 7 online na ovom blogu.

Анониман је рекао...

ZORANOVE POBJEDE - ĐAST VJU!
malo srpski, malo engleski po Vuku!

Анониман је рекао...

AJDE, OBAVEZNO SE POTVRĐUJ

Анониман је рекао...

SAVJET POZVAO JEDNO ĐUBRE

Doktor је рекао...

Samo ti...

IZVRĆI, NAROD SE VALJA!!!

Анониман је рекао...

ZNA ĐAVO, OVDJE JEBU PROSTE

Жеца је рекао...

ОВАЈ ЗАЈЕБ ДОСПЕ УТВРЂЕНО

Жеца је рекао...

ВРЕЂАЈУ СЕ, Е ПОЗНАТ ДВОБОЈ!

ero је рекао...

Ne bi bilo lose da se potpises kako bismo ti (eventualno) mogli uruciti laskavu titulu "DRUGI, odmah iza PRVOG".

Анониман је рекао...

SJEBAO TVRĐE ZNOJAVO DUPE

Анониман је рекао...

zar se ne vidi oko sokolovo!

ero је рекао...

Ja vidim, ali cijenjeni publikum hoce da im se poklonis

Анониман је рекао...

VOJVODA ZAJEBE UPRĐENOST!
oko sokolovo

Анониман је рекао...

ako sad nisam DRUGI onda odustajem!
oko sokolovo

ero је рекао...

Drugi si najvjerovatnije. Ali mu medjuvremenu na drugim forumima su se desile jos neke stvari koje me dodatno uneveseljavaju, pa mi treba malo vremena da se priberem.

Nikola је рекао...

Nisam bio ceo dan kod kuce i sad kad sam dosao bacim pogled na blog i avaj, vidim - neka velika svadja. Citao sam sve jucerasnje i danasnje poruke sa ovog bloga i sa foruma i mislim da sam shvatio stvar. Licno mi se sve to ne svidja, ali me se i ne tice, jer nisam ucesnik niucemu sto se ranije dogadjalo izmedju njih, a i necu biti niciji arbitar, niti cu ista komentarisati . (U Makedoniji ima jedna pogovorka: svoj hleb jedi, tudju brigu ne brini). Jedino me zagolicala poruka Slavka ko ce sastaviti najbolji anagram od: ZA SVADJU JE POTREBNO DVOJE i titula "Drugi anagramista na Balkanu". Posto smo zavrsili sa drugim kolom naslovnjaka, jos mi se nije mozak sasvim ohladio, pa sam sastavio sledeci anagram:
EJ, ZOV: SPOJENO - DVA DJUBRETA
a kad bi mi Slavko dozvolio da U pretvorim u A (dakle U=A), onda bi islo ovako:
VODJO: SPAVAJTE BRE ZAJEDNO!
Napomena: ovi anagrami se ne odnose ni na koga ko je s nekim u svadji, niti na razloge za svadju, jednostavno dosla mi inspiracija da prevrnem ona slova od Slavkovog predloga. Ako se nasmejete na ta dva angrama, onda mi je misija uspela: SALIMO SE, A NE SVADJAJMO SE. I Slavko, jesam li zasluzio bar titulu "Treci anagramista na Balkanu"?

N. Petkovski

ero је рекао...

Vazno obavjestenje:
Ko god hoce da povuce anagrama sa takmicenja neka odmah kaze, kako se ne bih dodatno mucio sa sortiranjem.
Zajedno sa porukom da povlaci anagrame neka odmah izbrise i moje ime iz adresara jer ja taj postupak (povlacenje anagrama) smatram nepostovanjem truda koji sam ulozio u promociju ovog takmicenja. Od nikoga ne trazim da se stavlja ni na ciju stranu (Zeca - Zoki) ali povlacenje anagrama smatracu uvredom za mene koji sma se svojski trudio da ovo takmicenje protekne u najboljem redu. Od pocetka sam bio za to da se ZR omoguci ucesce, ali kada se on sam diskvalifikovao i nastavio sa pljuvacinom, ne mogu da ne razumijem Zeljka sto da ne pusta.

ero је рекао...

Dakle izvolite.

Анониман је рекао...

Odmah povlačim sve svoje radove!!!
oko sokolovo

ero је рекао...

Primljeno.

Анониман је рекао...

Pošto sam PRVI povukao znači nisam više ni DRUGI (il' mogu da povučem "povlačenje"?)
oko sokolovo

Анониман је рекао...

I ja ga povlačim!

Nikola је рекао...

Eto, dokazali smo da smo pravi Balkanci: ako sami sebe ne zaseremo, nece niko. Jednostavno sam bez reci i bez komentara - koliko nam je malo potrebno da sve ode dovraga! A zasto sve to? Veceras cu prvi put da odem na spavanje neraspolozen, a tako mi je bilo prijatno svih ovih dana!

N. Petkovski

ero је рекао...

A Nikola kako je meni. Zoran me propisno zajebao nekoliko puta iako mu nicim nisam naudio, a sad koristi svadju sa Zeljkom (jednim od mnogih, jer je lakse nabrojati s kim nije u svadji) da mi pokvari nesto sta je moglo biti veoma dobra zabava u kojoj sam beskrajno uzivao.

Анониман је рекао...

Dragi Slavko, da te malo poučim u vrlini koju sam naučio od svetogorskih kaluđera a ona glasi: sve na ovome svijetu dešava se u skladu s dva principa: po Božijem blagoslovu ili po Božijem dopuštenju.
Ukoliko je po Božijem blagoslovu onda je na dobrobit svih nas a ako je po Božijem dopuštenju onda je na iskušenje svih nas!
Ostaj mi zdravo i veselo!
Tvoj prijatelj

ero је рекао...

Ne moze vam se ni priblizno opisati kako sam uznemiren. Skoro kao onomad kada me jedna neopjevana budala optuzila da sam ga uznemiravao telefonom.

ero је рекао...

Zahvaljujem prijatelju na rijecima utjehe, jer mi je potrebna.

ENIGMOTEKA је рекао...

Хајде да се и ја мало огласим. Пошто се прозивам на овом бр(л)огу.
Еро мислим ниси у праву за ову свађу "ЗР са Жецом". Као што си сам рекао за свађу је потребно две или више особа, а овде је, као што сви добро знају, само што ћуте, учесник једна особа.
А због чега. Због тога што се неком не омогући да учествује на тамо неком конкурсу.
Очигледна је његова намера да се петља у свачије двориште, а ми будимо довољно наивни и глупи па наседајмо на његове провокације.
Досад је била само једна особа у Србији која је покушавала да завади енигмате, а колико видим и чујем тај број се побећава.

ero је рекао...

Razumijemo se. Sada je (povod za razjebavanje necega dobrog, a sto nije Medjunarodno ovo ili ono, ili prvo u Srbiji) svadja sa Zecom, juce je bila sa Slavkom, prekjuce sa Dinkom, onomad sa Mikom, pa prije sa Zikom...

ero је рекао...

Odoh na spavanje, ako mognem da zaspim...Hajd zdravo!

Анониман је рекао...

Častim te čim hoćeš ako večeras uopšte budeš spavao!

Жеца је рекао...

Ова ујдурма иде предалеко и уопште није добра за будућност енигматике.
Могу само да нам се смеју колеге из суседних држава шта нам се дешава у шору. Као што сам причао и на скуповима у Сомбору и на Енигмоколонији и на Сусретима енигмата, мој први задатак (рецимо као председника ЕСС) био би успостављење сарадње између две асоцијације код нас. Нисам против ниједног члана СЗС, чак сам их у више наврата позивао на све манифестације које организујемо.
Али на жалост између ових асоцијација је један "тврд орах".

Анониман је рекао...

Стављам се на располагање да преузмем улогу преговарача!
М. Милићевић

Жеца је рекао...

Одлично Милоше, само шта ћемо оде нам Еро на спавање.
Мада, не верујем да ће успети заспат`.

Анониман је рекао...

Па, Еро се очито држи оне народне: паметније је јутро од вечери. А спавати ионако неће моћи али нећемо га узнемиравати!
М. Милићевић

Жеца је рекао...

Пребацимо се на следећи пост.
Срамота је да се испод слике нашег новог патријарха пишу ружне ствари.

ivan је рекао...

Poštovani svi,

Ja možda jesam član SZS, ali to ne znači da držim bilo čiju stranu u svemu ovome. Do sada sam se sa nekima od vas video svega nekoliko puta, ostale još nisam uživo upoznao, a nikog ne poznajem dovoljno dobro. Ne želim da gradim svoj stav samo na osnovu nemog posmatranja prepirki preko interneta, koje su očigledno počele još pre nego što sam počeo da pravim anagrame.
Dakle, ja ću i ubuduće slati svoje radove kad i gde god nađem za shodno i neću se obazirati na sva ova trvenja dokle god se moje ime ne koristi u negativnom kontekstu, za šta naravno razlog ne postoji.
Pored toga, mada ne verujem da će moj apel bilo šta promeniti, apelujem da se zakopaju ratne sekire i da se koplja ukrste tamo gde treba - na enigmatskom terenu. Moj mali enigmatski san, a verujem i mnogih od vas, je da jednog dana ovo ovdašnje ili neko drugo anagramno takmičenje uključi sve stare i mlade asove i da nastane jedna istinska Liga šampiona u premetanju slova, koju ja nikad nisam upoznao, jer sam jedva preko godinu dana aktivan u ovom svetu.

Pamet u glavu, ponos u wc-šolju.

Ivan