четвртак, 10. децембар 2009.

КАДА ЕРО СИТНУ КЊИГУ ПИШЕ

Ево још једног мог поста (да мало припомогнем Жељку)
Приближава се почетак другог кола НАСЛОВНИХ анаграма, а пошто се осјећа “позитивна трема” или нестрпљење међу потенцијалним такмичарима, закључујем да ће друго коло и по броју учесника и по броју анаграма превазићи стартно коло, које је поставило високе стандарде. Већ сам неколико пута рекао да сам задовољан како је протекло прво коло. Добили смо доста добрих анаграма (Мирков је, евидентно, НАЈБОЉИ), а поновићу да сам задобољан и бројем анаграмиста који су учествовали. Само за троје анаграмиста (М.М., А.М. и В.М.) нисам нашао оправдање за њихов изостанак, али очекујем их у другом колу, а очекујем и учешће још неких колега који су имали оправдан изостанак. Наравно, сви учесници из првог кола треба да се појаве и у другом.
А сада да се заједнички подсјетимо сврхе нашег такмичења. Главни и основни разлог “расписивања конкурса” јесте ДОБРА ЗАБАВА док тражимо добре насловне анаграме. Сви треба да уживамо СВАКОГ ДАНА и да се у игри допуњујемо, шалимо и забављамо. Из те игре, треба да сви извучемо корист - Такмичари ће пронаћи задовољство у опуштеном дружењу, организатор ће добити одлично такмичење, а енигматика ће бити богатија за неколико десетина добро склопљених насловних анаграма. Зато АПЕЛУЈЕМ на такмичаре да крену са слањем анаграма ОДМАХ од 19.12. и да свакодневно направе макар један анаграм. У првом колу, иако сам стално презаузет, успио сам да сваки дан саставим по један анаграм, а онда је у ПРЕЛОМНОМ МОМЕНТУ Милош Милићевић дао "вјетар у леђа" такмичењу коментарима и добрим анаграмима. У другом дијелу прикључили су се Зденко и Никола Велики Македонски, а затим још неколико колега. Али, то је било у другој половини такмичења, што нећу толерисати у другом колу!! Више колега само шаље анаграме, а не упушта се у било какво коментарисање, па подсјећам да смо у правилинику такмичења казали “kоментарисање је пожељно”. Ни “полуактивност” нећу толерисати у дргом колу. Дакле, да поновимо , са анаграмима стартујте од првог дана, слободно коментаришите, хвалите, аргументовано кудите, преправљајте, поправљајте, јављајте се ... Ово је заједничко такмичење или боље речено, дружење кроз такмичење.
Ваш Еро.

20 коментара:

Nikola је рекао...

Ajde nek meni dopadne cast da otvorim ovaj post

Nikola је рекао...

Ero, verujem da ce biti bolje u drugom kolu. Ja sam bio dosta aktivan i u prvom, pa cu nastaviti tako i u drugom. Sto se tice mog ucesca u prvom kolu, nisam se bas ukljucio tek u drugoj polovini kola. U drugoj polovini sam poceo da dajem komentare, a ukljucio sam se u takmicenje vec nakon tri dana od pocetka i to nakon moje primedbe da nisu bile ukljucene i makedonske novine odakle bi najlakse crpio naslove. Moj je hendikep bio sto ovde nema bas puno srpskih novina, i one koje ima ja ne korsitim, pa sam pretezno cekao na nekoga od vas da sastavi anagram od nekog "srpskog" naslova, pa sam ja koristio taj naslov i za sebe. Ali svejedno makar i tako, mene ce opet biti sa vama. Uh, ono tvoje: Nikola Veliki Makedonski :o) me obavezuje da budem na visini zadatka i u drugom kolu. Pa, prijatelji i kolege, napred u boj!!!

Анониман је рекао...

"Kada Ero sitnu knjigu piše"

KIKINDA SRUŠI NJEGA POETU!

Zdenko

Анониман је рекао...

GROTESKNA EPIKA DUŠI I NJU!

Zdenko

Анониман је рекао...

PUŠENJE IGRA - KOITUS NIKAD!
?!?

Софи је рекао...

У бој, у бој!

Слажем се да смо овде пре свега због дружења и забаве, и волела бих да сам у првом колу била активнија, али не стижем од посла и куће. При том највише мислим на ћерку- само због ње трудим се да обуздам интернетске и анаграмне активности, иначе бих се сигурно активирала и превише.

Јуче сам завирила на блог држећи је у крилу, а она пружила прстић ка овом узаврелом котлићу и виче "Тупа, тупа!"(супа). :о)

С

Анониман је рекао...

Хаха, Зденко, свака част како ради кликер од ране зоре! Ја се још нисам разбудила...

С

Анониман је рекао...

PUŠENJE IGRA - KOITUS NIKAD!
?!?

U, KO NAG DRKA I PUŠI I STENJE?

Zdenko

Slavko је рекао...

Danas ću, vjerovatno otkloniti problem stručno zvani nedostatitkis kućnitis internetitis, pa ću i preko vikenda da "bacam poglede" na ovaj blog. Odgovor Nikoli: Da, znam kada si počeo da daješ doprinos našem takmičenju. Ono "u drugom dijelu takmičenja" se odnosi na doprinos u smislu šege-zabave, odnosno pridodavanja živosti u smislu komentarsisanja i češćeg posjećivanja bloga.
Odgovor Zdenku: Sve čestitke na svakodnevnom tumbanju slova. samo tako nastavi i od 19.12.
Odgovor Sofiji: Potpuno te razumijem. I ja imam sličan problem, samo moja dva čeda (muška) ne viču TUPA, TUPA, već "beži tata s interneta!". dakle, ja sam u malo nepovoljnijoj situaciji (za ninansu)

Nikola Živanović је рекао...

Mislim da će prvo kolo biti kvalitetnije, pre svega zbog većeg izbora naslova. Imena i nadimci često se javljaju u naslovima tekstova. Ipak, ne očekujem da će stići više radova nego u startnom kolu. Voleo bih da me anagramisti demantuju, ali imamo tri dana manje za prevrtanje, novine neće izlaziti u dane praznika.

Nikola Živanović је рекао...

Ne radi mozak ovako rano. Hteo sam da kažem da će drugo kolo biti kvalitetnije.

Анониман је рекао...

KONJAKE TRUSI, UD PIŠA, GINE!

Zdenko

Slavko је рекао...

Ja bih se usudio kladiti da ćemo u nadmašiti prvo kolo u svakom pogledu (iako će biti teško). Tu treba napomenuti da se uzdamo i u to da će Nikola Živanović dobro obaviti svoj zadatak. Koliko sam shvatio, svakodnevno on će sortirati anagrame na one koji zadovoljavaju kriterijume i one koje ćemo nazvati "poslati ali nisu za konkurenciju" (jer imaju neku manu), kao i da će sortirati anagrame po autorima. To će dodati dodatnu živost akciji nazanoj Naslovni anagrami.

Анониман је рекао...

Оно јес' да ће за празнике бити мање новина, али нам следује и више слободног времена, па зато можемо очекивати праве анаграмне падавине!

С

Nikola је рекао...

Zdravo drustvo, ajde da vam se i ja malo prikljucim. Nema veze sto tri dana novine nece izlaziti. Pa imamo veci izbor naslova, jer je trazeno da ovaj put ne budu naslovi samo sa naslovnih strana, nego sa bilo koje strane. E, jedino sto treba je: da je u naslovu necije ime ili prezime ili nadimak. Ma snaci cemo se mi. Vazno da nas drzi ovaj vedri duh, volja i zelja za nadmetanje kako u anagramisanju, tako i u sali-zabavi. Ovo drugo nam isto tako uopste ne nedostaje!
N. Petkovski

Nikola је рекао...

Za vedro raspolozenje i razgibavanje usnih misica, evo jedan mali vic:
"Mis optuzuje svoju zenku:
- Sve mogu da razumem, i to sto si me izneverila, ali da me izneveris sa slepim misem...?
- Ah, znas dragi, ali pilot je pilot!!!"

Анониман је рекао...

Dođe čovjek kod ginekologa i kaže:

- Doktore žena mi je trudna.
Doktor: - Pa, to je odlično.
- Znam, ali kakav će biti moj seksualni život ovih 9 mjeseci.
- Pa, prva 3 mjeseca kao i do sada možete se kresati do mile volje, druga tri meseca samo dogi poza, a zadnja tri meseca vučja poza.
- Pa, doktore hvala vam. Samo mi nije jasno kakva je to vučja poza.

-Pa, to ti je ono, SJEDIŠ PORED RUPE I ZAVIJAŠ.

Zdenko

Анониман је рекао...

Mujo: Sinoć sam sa ženom puna dva sata...

Suljo: Nemoj zajebavat, u tim godinama toliko....

Mujo: Prvo sam je 40 minuta ubjeđivao, 30 minuta skidao, 5 minuta one stvari i ostatak joj se izvinjavao dok nisam zaspao....

Zdenko

Анониман је рекао...

"Prvo kolo naslovnih anagrama"

POGLAVAR SKRHANO: MALO NOVINA!

Zdenko

Анониман је рекао...

Evo jednog za fenjera

"Prvo kolo naslovnih anagrama"

ANAL - GRKOV PLAN: NA VRH - OSAM IOO

Zdenko