уторак, 24. новембар 2009.

НОВИ ЕНИГМАТСКИ САЈТ

Наш колега и пријатељ Јован Новаковић из Пожаревца обавестио нас је да је почео са радом нови енигматски сајт "Енигматика и друге заврзламе". Након тромесечних припрема овог пројекта, Јован и његова супруга Ранка, нам свима желе добродошлицу на сајт за енигматику, логику и још по нешто. Основни циљ сајта је популаризација енигматике и неких сродних грана. Лепо је Јован навео у уводном излагању да је српска енигматика кренула чудним токовима, упркос поплави енигматских часописа. Адреса сајта је www.enigmatika.webs.com , а њега можете посетити и са овог блога.
Колико видим данас још нема анаграма од имена и презимена колега енигмата. Јесте ли се то мало "заситили" преметања или су ипак "насловњаци" занимљивији.

АЛИ СКЛОНИЋЕ УД! (Данило Секулић) - Жеца
Е, ДИЧАН НАШ СРБИНЕ
БЕШЕ И ДРЧАН ИНСАН
НАШ СЕБИЧНИ ДЕРАН
(Решад Бесничанин) - Динко, Славко и још по неко
НАВАЛИ И ДРЖИ МОЋ (Милорад Живанић) - Славко
ИДИ, ЖИЛАВ НАМЋОР (Милорад Живанић) - Милин
ЋУТИ ЛИ - ШТИПНЕМ (Милутин Тепшић) - Еро
ЋУЋОРИМО И ДРВИ НАМ (Радомир Мићуновић) - Еро
О, ТИ ГРАДИШ МОЋ
ДИШО, ТРАГ МОЋИ
(Миодраг Тошић) - Славко
А, ТАЈ ЈЕ ЛИЧНОСТ! (Стојче Талијан) - Славко

6 коментара:

Nikola је рекао...

Zeco, 10 puta sam otvarao blog danas i vidim - prazno. Ja sam mislio da je zavrsena stvar sa anagramima od imena enigmate, pa sam i ja zastao. Prakticno smo svi u ocekivanju rezultata prvog kola i naravno pocetka drugog. Pa ti pisi sta i kad sledi, da se i mi programiramo za dalje.
Pozdrav EKO SPLAV KON-TIKI

Анониман је рекао...

Koliko sam ja informisan, u pripremi je spiska svih anagrama (taj spisak je ovoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooliki) a onda ćemo (kako čujem) svi pripomoći da napravimo uži izbor.
Ero.

Nikola је рекао...

Ero, procitao sam tvoj komentar, izbrojao koliko "O" imas tamo i ustanovio da si ispustio jedno "O". Koreguj se.

ero је рекао...

Ne, jedan anagram ne ispunjava uslove konkursa (nije sa naslovne strane)

Nikola је рекао...

Ne razumem ti odgovor. Nisam pisao niokakvom anagramu nego o onim tvojim ovoooooooooooooooooooooooooo itd., i tu ti fali jedno "O".

ero је рекао...

Pa to je taj anagram koji je označen tim "O" koji je bio tu ali smo ga iybacili iz popisa :)