петак, 20. новембар 2009.

ЕРО ПОЧЕО СА СТАТИСТИКАМА

Славко Бован доказује да не посустаје. Први је кренуо са анализом конкурса објављивањем имена аутора у првом колу. Оно што следеће треба да урадимо је прављење листе приспелих анаграма, која уопште није мала.
Еро је пребројао укупно 36 учесника конкурса, од чега је 5 дама, што је за сваку похвалу. Његова запажања говоре да смо имали два брачна пара (Ранчиће и Шариће), мајку и ћерку (Дијана и Љубица), тројицу Никола, двојицу: Бориса, Ера, Жељка, Јована, Милутина, браћу Милоша и ?!?, Мирка и Славка...
Наставиће се...

19 коментара:

ero је рекао...

I nekoliko koautora u raznim kombinacijama, što evidentiranih što neevidentiranih... nekoliko istih kombinacija, nekoliko popravki, prepravki, konsultacija, dorada, prerada, brušenja, dobrušivanja...

Жеца је рекао...

Оте ми речи из уста....

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Aaaaaaaaaa probudio nam se sef. E pa dobro jutro junace. Izgleda da smo samo Ero i ja do sada dezurali, ali sada ja idem na spavanje, pa cu sutra da procitam sta ima novoga. Zelim vam ugodnu konverzaciju i zabavu. Ako vam se jos neko pridruzi, neka je pozdravljen od mene.
Laku vam noc!

Жеца је рекао...

Оно што је најбитније Србе, Хрвате, Босанце, Македонце, Словенце и Црногорце!

Жеца је рекао...

Морамо направити и статистику које су новине биле најзаступљеније, па да пошаљемо текст редакцији да објави.

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Tako je Zeco, ja sam to vec pomenuo u jednom od predjasnjih komentara: dusevno smo se ponovo svi povezali iz ovoh bivsih zajednickih prostora. I to je veoma lepo, pa neka se tako i nastavi. Ziveli svi!!!

Жеца је рекао...

Немој земо на спавање сад ће бити најзанимљивије, ако буде још ноћобдија?

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Predjasnji moj komentar se odnosi na sve nacionalnosti zastupljene na konkursu. U medjuvremenu si se ubacio sa svojim komentarom, pa se redosled poremetio.

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

A sta ce biti najzanimljivije???
Sta ce se dogadjati? Da neces da objavis moju ideju za takmicenje u pauzi?

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Zeco, posto nije bilo nikakvih aktivnosi na blogu od 21 do 23 sati, pokusao sam da napraviom neki anagram od tvog imena i prezimena, al mi je slabo islo. Mnogo su ti bre "blesava" slova u tvojim generalijama.

Жеца је рекао...

ЕТО СЛАВКО ПИКНИК
организује за победника

Nikola је рекао...

E, puno je lakse napraviti anagram od mog imena i prezimena. Imas dosad vec eksploatisan anagram EKO SPLAV KON-TIKI, ali i KOL'KI PENIS - OKTAV itd. Evo sad sam bas "permetuo" ZDENKO CAPAN, ide ovako: DON ZNA PACKE, pa ANICA MILOSEV ovako: I MASNICA LEVO itd, its, itd.

Жеца је рекао...

Ниџо можемо сутра кренути са евиденцијом најуспешнијих преметаљки од имена и презимена колега енигмата.
За почетак наводим неке којих се сећам.
ДИМОВИЋ ЛАЖИРАН
И ЦЕНИ ФИН СОЈ
ПСЕЋИ ТРЕНЕР
МА ПАКЛЕН УД (МЛАК НА ДУПЕ)
АНАНДОВ НИВО

Nikola је рекао...

A nemoj sad da me teras da re{avam tvoje anagrame, sad u sitne sate. Daj mi i re{enja. Ne radi mi vise mozak, spava mi se. Zelim resenja gornjih anagrama pa da idem da spavam

Жеца је рекао...

Милорад Живанић, Софија Нецин, Сретен Перић, Младен Паук, Иван Андонов.

Ево још неких
КРЧИ ОРМАНИЂ (Мирко Ранчић)
СУДЕЂИ ЛОКАЛНИ (Данило Секулић)
ДИРНУТ КЛИМАМ (Милутин Мрдак)

Nikola је рекао...

E, dobro, dok sam cekao resio sam sve osim Mladen Pauka. Zanima me dali TI mozes sastaviti dobar anagram od TVOG imena i prezimena? Stvarno su ti nezgodna slova.
I zemljace, nek ovo bude dosta za danas, stvarno idem da spvam. Neka ti je laka noc i nemoj da se ispremeces nocas, naspavaj se i ti. Stvarno je sutra subota, verovatno ne ides na posao, pa pospavaj malo duze. Zasluzio si, velika si lavcina!

Nikola је рекао...

E, Zeco

VELJKO DIZI MOC
za laku noc!

ero је рекао...

Dragi Slavko,
evo sam sačuvao ovu tvoju poruku pa vidim da je 18. 11. zadnji datum za naslovne anagrame. Kako je to brzo prošlo! Ovih su me dana još dodatno ugnjavili za onu knjigu o kojoj sam ti pisao, pa nikako da se malo opustim. A Ranko je danas u kafiću našao jučerašnje novine (Jutarnji list, 19. 11.) i od naslova VIDOŠEVIĆ UGROŽAVA BANDIĆA (predsjednički kandidati Nadan Vidošević i Milan Bandić) sastavio anagram BAŠ ODIĆI VEĆA GOVNA U DRŽAVI! Šaljem ti ga pa ga slobodno upotrijebite izvan konkurencije!
Srdačni pozdravi,

Boris

OVO JE PORUKA KOJA MI JE JUTROS STIGLA.

ero је рекао...

Slažem se sa kolegom Borisom Nazanskim da je ovih mjesec dana brzo prošlo. Nadam se da će nam se ponovo pridružiti u drugom kolu (a da Ranko Skopal) neće čekati istek roka.