понедељак, 16. новембар 2009.

КАКАВ ДАН

Ово је дан са највише коментара до сада. Морам вас све похвалити. Видим да сте се одлично забављали, док сам ја ринтао на првим борбеним редовима у борби са "свињским грипом". Одморио сам, попио кафицу, па крећем у евиденцију данас пристиглих радова, а касније ћу покушати да нешто и премећем. Славко нам, колико видим, није послао коментар на јучерашњу слику.

Славко Бован
"Политика", 15.11.
"У бунди сам отишла у затвор"
ВИНУЛА ДОБРУ САМОЗАШТИТУ
"Криво је море"
КРИЈЕМО ЕВРО
"Ужаси промискуитета"
КУРАТИ МУЖ СЕ ИСПАТИО
"Како против вируса"
ТАКО СВАРИ КОПРИВУ
ПОРИВИ РУСКА ВОТКА
"Глас јавности"
"Брисел отима за Шиптаре"
А ЗАШТО ЛИ И СРБИМА ПРЕТЕ?

Никола Петковски
Пожар у "Застави"
ЖАО, СПАЗИ ВАТРУ
ПОЗИВ: УА СТРАЖА!

"Проглашена епидемија"
Е, АПЕЛ: ГРИП ЈЕ НАДМАШИО!


Жеца
"Побједа", 15.11.
"Криво је море"
МЕРИВО КРОЈЕ!
"Ужаси промискуитета"
У, ПА ИСКОРИСТИТЕ МУЖА
Е, КУРАТИ САМИ ПОСТИЖУ
ПА МУЖ ЕРО КИТИ СИСАТУ!!
"Правда", 15.11.
"Пораз Србије" (Статут Војводине)
БРЕ ЈАЗ И СПОР!
РАЗБИЈЕ СПОР!
ПРЕБРЗО СИЈА!

"Глас јавности", 15.11.
"Брисел отима за Шиптаре"
АЛИ РАЗБИШЕ ПРОТЕСТИМА!
"Курир", 15.11.
"Естрадни комплекси"
ПРЕДМЕТ: СИЛИКОНСКА!

Зденко Цапан
"Блиц", 14.11.
"Фантастични Новак одувао Надала"
НОКАУТ ИСТАНЧАНА ДИВА - ЛОВА ФОНДА
Пожар у "Застави"
ЗАЖАРИ ПОСТАВУ
ТУ ПОЗИВ СА ЖАРА
ЖУСТАР ЗАВАПИО
"Вакцине прво за министре"
ПРЕНЕТИ СВИМ: КРИЗА НОВЦА!
НЕ ПРЕТИ СВИМ` КРИЗА НОВЦА!
"Ослобођење", 14.11.
"Нико није изнад закона"
И ОНДА ИЗНЕО ЗНАК - КАЈИН!
"Правац Европа"
ПРВО ЦАР ПА ЕВА
"Сплићани се не боје заразе"
ПАСЈИ ЗАОБИЛАЗЕ НЕСРЕЋНЕ!?
"Како против вируса"
А И ТИ СОК ПРАВО У КРВ!
"Не удајем се!"
ЕЈ, НЕДАМ УСЕ!
"Пунто на о-рук"
КРПАН УТОНУО!
ПУНО КОТУРАН!
ОН ПУНО УТРКА!

Маскирани репортери "Слободне"
КРСТАРИ ЛИ ЕРО ОБДАРЕН ПЕНИСОМ?
"Селектор Антић мења тактику"
ИСКРЕЋИ НЕКОМ ЛАКАТ ТЕ ТУТАЊ!
"Ужаси промискуитета"
ОПУСТИ СИ КАРУ ТЕ МАЖИ
ПО УСТИМА КАРУ ИСТЕЖИ
ПОМАЖИ УСИСАТИ КРУТЕ
ПОМАЖИ И СЕКСАТИ У ТУР
"Креснула сам се са Игором"
СЕКС НА СЕЛУ - МАСИРАМО РОГ!
СКРАСИ СЕ, ЛЕГНУ СА АМОРОМ


Лука Павичић
"Фантастични Новак одувао Надала"
ФИНАЛИСТОВА ЧУДНОВАТА КАНОНАДА!
"24 сата", 14.11.
"У десет минута сложила наступ"
У, ОНА МЛАД ТАЛЕНТ, УСПЕСИ СТИЖУ!
"Плаћа туђе дугове"
А ГДЕ ЋУ ОПЕТ, ЂАВЛУ?
"Како против вируса?"
КОВ СИРУПА ОТКРИВА!
"Она је побједница"
ЈЕДНА ОПЦИЈА - НЕБО!
"Слободна Далмација", 15.11.
"Међугорје се не боји Рима"
МОЈ ЈЕ ЕГО УБЕЂЕН: МИР РАСИ!
"Промоције су ми драже од писања"
САЈАМ ПОМИРИО ПИСЦЕ ОД ДРУЖЕЊА"
"Вечерње новости", 13.11.
"Правац Европа"
ПА, ПРАВОВЕРАЦ!
"Нико није изнад закона"
КАЗНИО ИЗДАЈНИКЕ, НАНО!
"Вакцине прво за министре"
ЦЕПИВО ИЗРАВНА СМРТНИКЕ?
"Политика", 15.11.
"Партија јавног интереса"
ИСПРВА ТО ТАЈНА ЕНЕРГИЈА!
"Пунто на о-рук"
КРУПНО АУТО "Н"
"Не удајем се"
Е, ДАЈЕМ УСНЕ
"Ослабила"
БИЛО САЛА

Мишо Живанић
"Спортски журнал", 16.11.
"Сулејманијева три евро гола"
ГРУВАЈ СТРЕЛЕ! МАЛИ ЈЕ "АВИОН"!

15 коментара:

Жеца је рекао...

Много је радова, те су грешке могуће. Журио сам, пошто морам још и укрштати нешто!

ero је рекао...

Nisam poslao komentar na sliku jer nema tu nista da se komentarise. Vidi se da smo lijepi k'o slika. A, tek, sto smo jaki. Mnogo smo jakiiiiii.
I ja imam mnogo posla pa mi je krivo sto nisam stigao da vise komentarisem.

ero је рекао...

Ima nekoliko zaista dobrih anagrama, ali ovo BILO SALA (oslabila) mi se posebno dopada. Samo fali jedna dobra ilustracija

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Zeco, anagram od naslova: BRISEL OTIMA ZA SIPTARE nije moj kako je postavljen na blogu od 16.11.2009 vec je Erin , kako se vidi u komenatrima od juce. Molim te da ispravis ovo, jer nije u redu da me kitis tugijm perjem. Pozdrav

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Mislim na anagram: A ZASTO LI I SRBIMA PRETE. To nije moje. Pozdrav pravom autoru Slavku Bovanu.

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Naslov: KRIVO JE MORE
Anagram: KOM' RIVIJERE?

Жеца је рекао...

Па ја мислио да ти имаш неку примедбу на текст.

Жеца је рекао...

"Сулејманијева три евро гола"
СЈАЈНЕ ИГРЕ, А УЛИВАМО РЕВОЛТ!

Жеца је рекао...

Хоће ли нам се представити Борис П.?

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI
Zeco, nemam primedbi na tekst uopste, ali vrati anagram onome kome pripada (ne daj boze da taj pobedi, treba da me tuzi autor za plagijat, a ja ni kriv ni duzan da jedem batine - ha-ha), vidi koliki je Ero veci od mene, ima da me prebije (ha-ha).
evo neKoliko novih anagrama na naslov: NE UDAJEM SE
JEDEM SAUNE
SEDAJ U MENE
U, JES' MEDENA
Pozdrav

Nikola је рекао...

EKO SPLAV KON-TIKI

Zeco, oprosti, ali moracu da povucem anagram iz naslova: KRIVO JE MORE - KOM' RIVIJERE, jer je nazalost nekorektan. Naime u anagramu imam dva slova I, a u naslovu je samo jedno. To je pogresno i mora se diskvalifikovati.
Pozdrav

ero је рекао...

Otpozdarvljam Nikoli. Spreman sam da se trampim za neke moje anagrame, ali ne bih da se odricem ovog koji je gore citiran (nekoliko komentara uvise).

ero је рекао...

Drugi Nikola mi pise (ja ga pitam da li je Sloboda Pirotska dnevni list)
Evo pisma:
da, dnevni od 14,11.09,
Droga u rezervnom točku (14.11.09.SLOBODA Pirotska)

-ZAR U DNO GUME OTROV KRČE !?

Nikola Pešić, Niš
Dakle, treba uvrstiti anagram u konkurenciju.

ero је рекао...

Sad primijetih da je na nassem takmicenju trojica Nikola. Onog treceg, odnosno onog koji je prvi poceo, skoro smo zaboravili jer odavno nema njegovih anagrama.

ero је рекао...

Obavjestenje za Milosa M. da mi se obavezno javi mailom. A mail je mojeimeiprezime (zajedno bez tacke) pa majmun u obliku slova a, pa yahoo pa tacka pa co pa tacka pa uk kao velika britanija bez tacke.
Naravno, i druge kolege mi mogu pisati na ovu adresu, ali ovo obavjestenje upucujem Milosu jer nemam njegovu adresu a imam jedno vazno pitanje za njega (najozbiljnije, nije ovo ona moja uobicajena ssala/komika)