понедељак, 26. октобар 2009.

ЈОШ ПАР КОМАДА ЗА ДАНАС

Од малих ногу треба читати новине и тражити згодне наслове за анаграмирање. Само што дечкић није одабрао дневну штампу, већ "стручну" литературу.

Жецини анаграми од наслова "У пензију по старом"
О, ПУСТИ ПРАЗНУЈЕМО!
ПСТ, ПРЕУЗИМАЈУ ОНО!


Мало пре стигла пошиљка Милосава Марјановића.

СИНОЋ ОСУ ФРКА, РОКАЊЕ, УМОРИ ИХ
Осморо рањених у кафићу „Рокси“ („Политика“)

ТРЧЕ У ПАНИЦИ, ГРАБЕ НОСИЛА, ЈЕД
Спречена трагедија у болници („Политика“)

С.О.С. Е, ХИТРЕ СУ ЈЕР...
Сестре су хероји („Новости“)

18 коментара:

Анониман је рекао...

Mališan me neodoljivo podsjeća na jednog enigmatu. Premeće i primeće...(ima jedan drugi naziv za to a počinje na slovo, na slovo s)
Ne, ne mislim na tebe koji sad ovo čitaš, već na onoga koji će malo kasnije čitati. Ero.

Анониман је рекао...

kako ti znaš na koga sam mislio? E baš nisam na njega. Ero.

Željko Prvanov је рекао...

Tekst iz novina "24 sata" od 26.10.2009
Tekst o Valentinu Rosiju("Doktor") glasi:Doktor je doktor za motore
ANAGRAM: OTO!TODOR MOZAK,JEDRO TRKE.
POZDRAV!

Анониман је рекао...

Pozdrav za kolegu Prvanova. Nastavi sa premetanjem!!! Ero.

Анониман је рекао...

Dosta hvale ajmo na poso!
"Kriza je dosegnula dno" (Vjesnik, Zg)
GLADAN DOJKE SUZE RONI!
Milićević

Анониман је рекао...

Ja se još nisam razbudio. Ali, vidim ima ranoranilaca (jutros me zatekli neki mailovi sa naslovnim anagramima "novajlija", koje sam proslijedio Žeci). Miloša sam pominjao u sinoćnjem chatu sa jednim potencijalnim učesnikom. Naravno, hvalio sam njegovu kolekciju anagrama, ali nisam se usudio da citiram ovakve premetačine sa prizvukom erotike. ne bih da kvarim omladinu. (he-he). Mi malo stariji, sa smiješkom pratimo takve umotvorine.
Ja bih npr ispremetao DOK JE GLADAN, SUZE RONI (da ti vratim za ono "otimanje" naslova). tako bih pokupio svu slavu. samo ne znam šta će komisija za žalbe kazati. Čiji je to anagram, tvoj, moj ili tvoj 90%, a moj 10%. Ero.

Анониман је рекао...

Imao sam i tu varijantu al nekako mi sisa milija od slave, tebi je prepuštam, zaslužio si!
Milićević

Анониман је рекао...

Nadam se da ne roniš suze!!! Ja bih volio da nas organizator evidentira kao koautore, tebe kao autora, a mene kao savjetnika za nadogradnju (sad bih ovdje ubacio smajlića, da znam kako). Ero.

Prželj је рекао...

FOTO VEST IZ 24 SATA
SRBI I TURCI NIKAD BOLJE
ANAGRAM:CILJ KINE:"DA BORIS TRUBI"

Željko Prvanov је рекао...

FILM DANA NASLOV IZ 24 SATA
CRNA OVCA
ANAGRAM: CAR NOVCA

ivan је рекао...

BORIS SAVESNO BIRAO TABOR MUSTAFE! ("Stubovi mira sa obe strane Bosfora", Politika, 27.10.)

Eto i mene, pozdrav.

Ivan Andonov

Анониман је рекао...

"Na mukama zbog Radovana", Glas javnosti
UBAVA ZAMKO GRANDOMANA!
A KOGA NAM UZDRMA, BOVANA?
Milićević

Анониман је рекао...

"Нераднике треба казнити", Глас јавности

ДА, БРЕ, И НЕК РИНТА ЗА КИНТЕ!

Софи

Анониман је рекао...

Pozdrav za nove takmičare! Ero.

Анониман је рекао...

Tek sad obratih pažnju na Ivanov bosforski anagram. Dooooobar!!! Ero.

ivan је рекао...

Hvala, prvo pa Tursko!

Анониман је рекао...

Sad nastavi u ovom stilu pa će organizatori morati da mijenjaju propozicije. Već ima 15-20 mnooooogoooo dobrih ostvarenja. Ero.

ivan је рекао...

Koliko stignem, stignem. E da, *tursko malim slovom.