среда, 28. октобар 2009.

ЕНИГМАТЕ ДАНАС НА САЈМУ КЊИГА

Данас ће десетак чланова Енигматског савеза Србије посетити штанд издавачке куће "Алма" на Београдском сајму књига. Наше друштво представљаће Милутин Тепшић. Требали смо Славко и ја такође да се придружимо екипи, али нажалост због бројних обавеза нисмо могли отићи.
Детаљан извештај очекујемо сутра.
У данашњи дан прегледа пристиглих анаграма крећемо од синоћне пошиљке Милосава Марјановића.
"Син ће ми се звати Златибор" - изјава Ивана Зељковића за "Блиц"
ЗНАЋЕ ИМЕ БРЗО, СИТ СЛАВИТИ

Јутрос је опет "најбржи" био Милош и посало неколико анаграма.
Фокус, 28.10.
"Срби неће под турски барјак"
ТРК, БРДА И БОСАНСКЕ ЋУПРИЈЕ
НЕСРЕЋО БРДСКА И ЈАКУБ ТРПИ
ПРОБУДИ СЕ ЈАК БРАНЕЋИ КРСТ!

"Нови лист" Ријека
"Данак презадужености"
ДОЗНАТИ УЖАС ПРДЕКАНЕ!

Затим се огласио, а ко други но Еро, "изнервиран" што га је Милош поново предухитрио, зашиљио оловку па навалио.
"Новости"
"Пензије наша одлика"
ДАЈЕ УЛЕПШАНИ ЗАКОН
"Дневник"
"Родила близанце у седмом основне"
МАЛА ДОСЛЕДНОМ ОЦУ ЗБРИНЕ СИНОВЕ
МАЛА ДОСЛЕДНОМ ОЦУ ЗБИРНЕ СИНОВЕ (уз Иванову коректуру)
"Новости"
"Стижу еври из Торина"
ТИ СУ ИЗВОРИ ТРАЖЕНИ!
ТУ ИСТРАЖЕНИ ИЗВОРИ

"Блиц"
"Богаташима већи порез на имовину"
ПОНОВИ И УЗИМАЂЕШ ЕВРО БИТАНГАМА

10 коментара:

Жеца је рекао...

Још само да се јави анонимац, па да и то евидентирамо

Анониман је рекао...

Može i ZBIRNE, ali ja sam za to da se evidentira i ono ZBRINE, jer kako se vidi iz naslova, porodilja je gledala da što prije ZBRINE sinove. Ero.

Анониман је рекао...

Исправљам

Анониман је рекао...

Dva kratka naslova iz lista koji se zove "Pravda" a izlazi u Beogradu.
Nisam lopov (to je tekst o Velji Iliću)
POSLOVAN IM
(POSLOVNIMA)
Na slobodi (o Biljani Plavšić)
SILNO DOBA
OSOBI 'LAD
DA L' O BOSNI
Ero

Анониман је рекао...

mislio si na OSOBNI
?!?

Анониман је рекао...

Mislio sam OSOBNI. Ero.

ero је рекао...

Malo pojašnjenje zašto sam danas prebacio normu. Srijeda je dan kada završavamo novine i tada imam najviše posla, ali ovu srijedu sam, ranije, rezervisao za odlazak na Sajam knjiga pa sam mnoge poslove odradio unaprijed, računajući da ću u utorak zatvoriti svoje stranice u novinama i u srijedu krenuti put Beograda. Ali, u utorak sam, iznenada, imao dva bitna dešavanja popodne u Kikindi i uveče još jednu promociju knjige, pa sam morao da se u firmi pojavim i u srijedu u jutarnjim časovima, ali odlazak u BG je otpao. Pošto sam već do 10 završio novine, i radio sam još samo korekturu tekstova imao sam više slobodnog vremena za naslovoanagramiranje. Zato sam vas i "zatrpao". Već sutra počinje novi ciklus poslova, pa sumnjam da đu uspjeti da normu prebacim.

ŽELJKO PRVANOV је рекао...

Naslov iz Pančevca od 23.10.2009 godine (izlazi jednom nedeljno)
NAĐA POMERA GRANICE SNOVA
ANAGRAM:POMENA:"RIĐA GANE SRCE NAMA"
u RIMU 200m PRSNO 2:21,62
NOVI REKORD U DURBANU 200m PRSNO
2:20,41

ENIGMOTEKA је рекао...

Жељко жао ми је али мора наслов из дневних новина, да би се задовољио услов за прво коло.

ero је рекао...

Čemamo izvještaj sa sajma.