понедељак, 19. октобар 2009.

СТИГЛИ ПРВИ РАДОВИ

Први је дан наградног конкурса у НАСЛОВНИМ АНАГРАМИМА, а већ је стигло одличних радова. Наши чланови Никола Живановић и Славко Бован били су "вредни" још од раног јутра, па појурили да први дограбе дневну штампу.
Од наслова из данашњих "Новости" - "Демократе освојиле Врбас", Никола је саставио анаграм: БОРИС ЈЕ ОВДЕ МЕРКАО ВЛАСТ!
Од наслова такође из "Новости" - "Крај кризе после зиме", Николин анаграм гласи овако: Е, ИЗМРЗЛИ ПОКРАЈ "СЕКЕ".
Славко је такође послао два анаграма. Први наслов је из "Дневника" - "Упала им Србија у мед". Анаграм од њега је: МА, ПРЕМИЈА СУ БУДАЛИ.
Други анаграм је из данашњег "Блица". Он је од наслова "Бубе смо поделили, остао је стан" саставио анаграм: УОСТАЛОМ И ДОБИЈЕ СЕ БЕСПЛАТНО!!

Наравно у конкуренцију улази и први Славков анаграм на наслов из "Блица" -
"Кустурица постао Козак" (ТАКО ПОКАЗА-ИСТОК У СРЦУ!)

7 коментара:

Анониман је рекао...

Ne zaboravi Kusturicu koji je postao Kozak. Ero.

Анониман је рекао...

A Nikala Veliki i ja imamo dogovor da svakodnevno, odnosno svakojutarno prelistavamo stampu i posaljemo po dva-tri dobra anagrama. Nadam se da ce nas i ostali slijediti u tome. Volim zdravu i jaku konkurenciju. Meni se svidjaju njegovi anagrami a on meni cestita na mojim. Tako ja njemu "vojvodo", on meni "serdare", a anagrami sve bolji i bolji.(ovdje treba ubaciti onog nasmijanog smajlica) Ero.

Анониман је рекао...

Ako smo kazali da je dozvoljeno (i poželjno)komentarisanje anagrama, onda kažem da je anagram BORIS JE OVDE MERKAO VLAST ili OVDE JE BORIS MERKAO VLAST više nego odličan. Pohvala! Ero

ENIGMOTEKA је рекао...

Извињавам се Еро за мали пропуст.
Наравно у конкуренцију улази и први Славков анаграм на наслов из "Блица" - "Кустурица постао Козак" (ТАКО ПОКАЗА-ИСТОК У СРЦУ!)

ENIGMOTEKA је рекао...

И мени се допада Николин анаграм БОРИС ЈЕ ОВДЕ МЕРКАО ВЛАСТ.
Али такође ништа мање вредан није ни Славков УОСТАЛОМ И ДОБИЈЕ СЕ БЕСПЛАТНО.
Пошто сте вас двојица пробили лед, сутра очекујем укључење и осталих анаграмиста.

Milos је рекао...

Ja sam dobio gomilu mailova u kojima kolege najavljuju svoje učešće. Čekam anagrame. Ero

Анониман је рекао...

I pored mnogobrojnih obaveza, i danas sam uspio da sastavim dva naslovna anagrama i ispunim normu koju sm sebi zadao. A vi ostali, ŠTA ČEKATE? Gdje su naslovi, anagrami i naslovni anagrami? Ero.