недеља, 12. април 2020.

LOGO #SES20

Predlog broj 1

Predlog broj 2

Na Željkovu ponovljenu molbu pristao sam da uradim predlog za logo predstojećih "Susreta enigmata Srbije". Nerado, ne samo zbog, za mene zahtevnog posla, već i više zbog mogućeg zameranja sa kolegama Krstom i Marjanom. Oni su preuzeli mnoge obaveze oko organizacije, obavili gotovo sve, pa i kreirali predlog za logo. Marjan i ja smo već dogovorili šta bi bilo moje zaduženje, a moguća su i neka dodatna, ukoliko ima potrebe. 

Ipak sam pristao, radi se o mom rodnom gradu (zadnji Željkov adut). Siguran sam da će Krsta i Marjan (sa kojim sam razgovarao o tome) to razumeti. Nije mi važno koji će predlog biti prihvaćen, važno mi je da sam se potrudio, a ne samo nalazio zamerke organizatorima i kritikovao urađeno. 
''Mene ako se sete na Dan bezbednosti (enigmata Srbije), sete se, ako se ne sete nikom ništa. To je bila moja dužnost!'' 

Zoran Milunović

7 коментара:

ENIGMOTEKA је рекао...

Poželjna su mišljenja svih kolega. Na osnovu vaših mišljenja Predsedništvo ESS će doneti konačnu odluku.

Анониман је рекао...


Oba loga su dobro urađena, ali...
Logo treba da u sebi ima znak ESS-a i EK Niša/Bora jer će ići na majice i na druge propagandne stvari (blokove za pisanje, olovke, upaljače na primer).

Dakle, predlažem da se ugrade ovi simboli ili slova koja ukazuju na to ko je organizator i domaćin SES-a. Ne znam da li je to moguće ali treba pokušati.

Predlažem da se raspiše enigmatski konkurs povodom jubilarnih 20. Susreta enigmata Srbije na temu koja će se odnositi na jubilej:

1. Anagram: JUBILARNI DVADESETI SUSRETI ENIGMATA SRBIJE
2. Anagram: TRIDESETPET GODINA ENIGMATSKOG SAVEZA SRBIJE
3. UKRŠTENE REČI SA POJMOVIMA VEZANIM ZA JUBILEJE NA ODREĐENI LIK KOJI TREBA DA SE UTVRDI.
4. SITNE ZAGONETKE : MEMORIJAL NIKOLE ČD PEŠIĆA - TEMA NIŠ I NIŠKA BANJA

Vlašar

Анониман је рекао...

Jel narandžasta boja slučajno odabrana?
Jovo

Анониман је рекао...

Opet se javlja budala sa narandćastom bojom!
Sveti Petar

Zoca је рекао...

Logo ima onaj tekst koji mi je Željko rekao da stavim. Ako nešto valja dodati, Šare, to je na onima koji vode ESS, neka mi jave.
Ne sećam se kada sam toliko dugo razmišljao koju boju da odaberem za rad. Pogledao sam neka prethodna rešenja, bilo je plave, crvene, zelene i još nekih boja, ali nisam video narandžast logo. Ta boja se lepo vidi i na crnoj, beloj, plavoj, zelenoj, ili sivoj majici. To je jedini razlog za njen odabir. Asocijacija na neku boju je lična. Recimo, mene plava podseti na more, crvena na komunizam, zelena na Lorku. Kod drugih te boje bude ko zna koje asocijacije. Niko ne polaže pravo ni na jednu boju. A ukoliko treba obojiti logo drugačije, to mi je najmanja muka. Ovo su predlozi, to mi je traženo, to sam uradio, najbolje što sam znao. ZM

Бранислав Никић је рекао...

Zorane, svaka čast za oba logoa. Prvi je vrlo maštovit, drugi je standardan, ali izuzetno lepo osmišljen i vrlo pregledan. Ja bih svoj glas dao drugom, a boja mi se sviđa, jer me podseća na pomorandže koje jedem svakog dana od kad je počela ova pošast zvana COVID-19. Moje viđenje boja je sledeće: plava me podseća na more koje ove godine neću videti, crvena me podseća na uniforme osoblja iz Hitne pomoći, zelena me asocira na virus koronu, a žuta na sunce koje vidim ponekad kad nema policijskog časa. I da, crna me podseća na izgubljene živote svih koji su umrli zbog ovog prokletog virusa, iako ima pametnjakovića koji tvrde da je ovo običan virus kao i svaki drugi!

Zoca је рекао...

Bane, hvala ti za ovako lep komentar o radovima, ali i za to što si ga objavio. Jer, ja sam sviko-moj rad (enigmatski ili grafički), dobar je ukoliko nema negativnih objava. Zato ova tvoja meni znači više od pohvale.
ZM