уторак, 1. октобар 2019.

SOMBORSKE NOVINE

Pogledajte OVDE.

8 коментара:

Nessko је рекао...

Јесу потписали "Новости"? :)

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Ekipna titula jeste značajna za svaki klub, ali kako je EKK zabranjeno učešće, mogao sam malo da se pozabavim praćenjem rezultata takmičenja prostalih klubova (koji nam do sada nisu mogli ni pera odbiti!), pa mi ponešto nije najjasnije. Moguće da će mi neko pametniji pojasniti.

Ovo su objavljeni rezultati:

SASTAVLJANJE
“Piramida” 141
Rešad Besničanin - 56
Saša Čolaković - 44
Milutin Tepšić – 41

“Natošević” 111
Zoran Radisavljević - 57 poena
Miloš Karna - 39
Zoran Ilijašević – 15


REŠAVANJE
“Piramida” 386
Milutin Tepšić - 147
Saša Čolaković - 122
Rešad Besničanin - 117

“Natošević” 312
Zoran Radisavljević - 180 poena
Miloš Karna - 171
Zoran Ilijašević – 61


Dakle, na dva od tri takmičenja Piramida je bolji klub. Rezultati trećeg takmičenja (anagram) nisu objavljeni (ili ih nisam našao) pa je moguće da je tu “Natošević” bolji. Ipak, jednom je jedan mudar čovjek ustvrdio: BOLJA SU DVA ZLATA od JEDNOG ZLATA I DVA SREBRA. Ako je tako, kako je moguće ovo?!

Možda je u međuvremnu onaj pravilnik blagopočivšeg ESS ukinut? Možda!
Ipak, možda će neko dati racionalno objašnjenje za nas koji se usuđujemo da pitamo.

IlijaO је рекао...

Možda bi bilo dobro jednom prilikom odmjeriti snage , i to na neutralnom terenu : EKK: ESS! Da se vidi tko je bolji, ali i zašto je najbolji klub izbačen iz igre! Jer, dok je ovaj sustav: mi sastavljamo, mi rastavljamo, mi žiriramo, mi zbrajamo, mi odlučujemo i naravno: mi pobjeđujemo, puno toga ostaje "siva zona"!
( Valjda se nitko neće srditi zbog prijedloga !)

Живадин ЈОВАНОВИЋ је рекао...

Овим путем, честитам Зорадису ново радно место у КВИСКОТЕЦИ, код Роберта Паулетића. Зоран је овако важан, посао великог поштовања заслужио својим радом, успесима...Мада су га многи злобници оспоравали, сада је Зоран доказао да је ПРВА КЛАСА! Пукните душмани, Зорадис је за вас веома велика величина.
Просто ненадмашив. Зоране, ја ти овим путем честитам јер на ФБ имам потешкоћа...Проведи се лепо у Загребу....

Анониман је рекао...

Javi se na par postova niže, tamo ti komentariš, pustio ti ovog prevaranta i nameštača takmičenja, sada neka malo namešta i tamo u ZG.

Martin је рекао...

Biće to:
Martin u Zagreb, Martin iz Zagreba

Анониман је рекао...

Način na koji je Zoran osvojio dobar deo trofeja je nedopustiv. Ogranizuje takmičenje, smišlja zadatke, učestvuje i naravno pobeđuje. Taj ko organizuje nešto ne bi trebalo i da učestvuje. Svaki enigmata u Srbiji može tako da organizuje takmičenja i kroz 20 godina da ima sijaset titula.