субота, 22. јун 2019.

"SOMBORSKE NOVINE"

Pogledajte OVDE.

2 коментара:

Анониман је рекао...

Janković se juče nakrkao u Mornaru na račun ESS. Šta će kolege preuzeti po ovom pitanju?
Jovo

Живадин ЈОВАНОВИЋ је рекао...

Прво, да се дистанцирам од горњег коментара,
који је потписан са "именом" Јово!
Обзиром да сам Јовановић и асоцира на моје презиме
многи ће помислити да сам то ја...
Друго, апсолутно се слажем са горњим коментаром да
су паре ЕСС-а попијене и поједене... Уосталом, сам
Миле је најавио да ће од тих пара платити иће и пиће.
Ах да, да кажем да јако жалим што нисам могао да дођем
на Скупштину Нове загонетке, и да понесем моју девизну
пензију и да је попијемо. То је он написао пре
неколико дана на блогу ЕСС који је он узурпирао.
Ех да сам дошао, Миле би пио и јео бар недељу дана, а
и отишао би до Новог Сада четвороношке.
Верујем да му је криво, јер такву шансу неће добити
све до Врњаца...