четвртак, 27. август 2015.

RADOVI KOLEGA (181)

Autor: Marko Mihaljević

6 коментара:

N. Petkovski је рекао...

ASTANA
SKENER
MATARA
ADONIN
RAVENA
AROLAS

Миле Јанковић је рекао...

NERINA, gradic (predgradje) kod australijskog grada Viktorije, tako da ovde ima OSAM gradova.
Verovatno se pretragom nekih atlasa moze sastaviti ukrstenica sa svih 12 gradova, mesta, sela..............

Marko Mihaljević је рекао...

Pozdrav Nikola.
Za dlaku ispravno: MATALE/ARENAS

Sastavio sam i sa osam, ali mi se nije sviđao pojam- NEKOG SELA U GRČKOJ :)

Žeca је рекао...

Mile eto izazova za tebe :)

N. Petkovski је рекао...

U Cvorovom R6 nisam nasao ni ARANAS ni ARENAS, ali sam nasao MATARA sto je tagodje GRADIC U SRI LANKI, pa sam mislio da je to tacno resenje. Onu Bugarki Nelinu (Nerinu) nisam ni trazio, odgovaralo mi ono R u imenu zbog MATARA i eto tako sam resio (ali pogresno).

Marko Mihaljević је рекао...

Uz Nikolinu i Miletovu pripomoć verzija s osam gradova

ASTANA
SKENER
MATARA
ADONIM
RAVENA
AROLAK

Adonim= drevni oblik množine reči Adon koji su Jevreji koristili za svog Jehova i anđele

Arolak(Arolac) - francusko trgovačko ime lijeka lisurid (koristi se u liječenju Parkinsonove bolesti)

Aramak (Aramac) - gradić u saveznoj australskoj državi Kvinsland