понедељак, 28. октобар 2013.

ŽECOLOMKE (56)


10 коментара:

N. Petkovski је рекао...

RNA-C-SP
TERMINAL
POMAGALA
-PATAREN
MATIRATI
-SUJETAN
ZARATITI
ANASEVIĆ

ENIGMOTEKA је рекао...

Tako je zemo.
Bilo je ovo prelako za tebe.

N. Petkovski је рекао...

Rešio sam za 17 sekundi. Merio sam, da znaš.

Синдикат Слога је рекао...

Ja sam mislio da ti je 13 bilo dovoljno.

N. Petkovski је рекао...

5 sekundi sam izgubio dok sam povećavao sliku, a efektivno mi je trebalo 11-12 sekundi za rešavanje!

N. Petkovski је рекао...

5 sekundi sam izgubio dok sam povećavao sliku, a efektivno mi je trebalo 11-12 sekundi za rešavanje!

Миле Јанковић је рекао...

Ala lupetate.

Анониман је рекао...

A što lupetaju kralju?
J.J.

Миле Јанковић је рекао...

Slobodno se potpisi (znam ko si).
Lupetaju kojom su brzinom resili skandinavku.
Interesantno ovde sam kralj, a kod tebe sam......znas i sam.

N. Petkovski је рекао...

Onaj ko me zna, zna da kod mene enigmatika i humor idu uvek zajedno. To je mentalno i duhovno zdravlje i ono je kod mene na vrlo visokom nivou. Mile me samo jednom u životu upoznao (sigurno se seća kad me je Milutin Tepšić pre nekoliko godina odveo kod njega nakon Kolonije u Somboru, a kasnije nam se pridružio i Zoran Radisavljević, pa smo zajedno ručali u jednom restoranu u Novom Sadu), pa mu ne zameram što nije shvatio šalu i duhovitost u gornjim postovima i što sigurno ne zna da smo ja i Dimović zemljaci i da se uvek šalimo i uvek nam je veselo. Ono što mu zameram je što nije u redu što je svoj duhovni nedostatak iskazao 16 godina starijem čoveku neprimernim izrazom: "lupetate". Postoje dve reči: kultura i respekt, samo treba znati šta one znače.