уторак, 30. јул 2013.

Nostalgija


5 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

Napiši nešto više o ovom časopisu. Potpuno mi je nepoznat.

Синдикат Слога је рекао...

1995. je izašao 1 broj "Zamka" na formatu B5, drugi je bio pripremljen ali nije ugledao svetlost dana.
2005. je ponovo pokrenut na većem formatu, 52 strane. Izašla su samo 2 broja, treči je bio pripremljen.
Tako da se neslavno završio pokušaj izlaženja ovog časopisa.
Inače izdavač je bio tvoj zemljak koji živi u Somboru Milutin Mrdak, rodom iz Pljavalja, a ja sam bio urednik.

Belirac је рекао...

Ni ja se ne sjećam da sam čuo za "Zamka" iz 2005. godine. Ima li još koji primjerak?

Синдикат Слога је рекао...

Kako nisi Jovane?
Baš me čudi...
Ima naravno...

Belirac је рекао...

Ne tvrdim da nisam čuo, nego se ne sjećam da sam čuo. Godine, šta da se radi!