недеља, 21. април 2013.

Jovanov izazov 6


10 коментара:

N. Petkovski је рекао...

STRANAC
TEOREME
ANSAMBL
STOPALO
KAPITEN
ANONIMI

Belirac је рекао...

I ja bih volio da je u šestom redu množina ANONIMI (=anonimusi), ali nije. Google bilježi riječ ROSOPO, ali s nekakvim sumnjivim značenjima pa sam radije odabrao prezime ROSOPA, koje nosi jedan američki univerzitetski profesor psihologije i autor naučnih radova i knjiga.

Belirac је рекао...

O riječi ANANIM više se može saznati na sh-Vikipediji:

http://sh.wikipedia.org/wiki/Ananim

(Zaboravih kako se u ovim komentarima postavljaju linkovi!)

N. Petkovski је рекао...

I ja sam se baš dvoumio oko ANONIMI i ANANIMI, jer ona imena ipak nisu anonimna, ali sad sam baš pronašao u 6-slovnom rečniku reč ANANIM - pseudonim od unatrag čitanog imena ili prezimena. Dakle, koregiram zadnju reč u ukrštenici.

Miroslav Cvetković је рекао...

@Belirac:

Zaboravih kako se u ovim komentarima postavljaju linkovi!

OVAKO

Belirac је рекао...

Da probamo. Pročitajte (moj) članak
Ananim na srpskohrvatskoj Wikipediji, a možete ga i dopuniti ako znate za još neke primjere.

Belirac је рекао...

Stvarno radi...:)

Анониман је рекао...

Kako si to uradio Jovane?

Belirac је рекао...

Pa Miroslav je napisao kako treba zadati vanjski link.

Анониман је рекао...

http://oi36.tinypic.com/25g7509.jpg