понедељак, 8. април 2013.

Bez komentara (22)


7 коментара:

N. Petkovski је рекао...

Ovo se dešava kad jedan autor jednom ranije objavi ukrštenicu, pa kad prođe poprilično vremena on prevari i urednika i čitaoce, pa ponovo objavi istu ukrštenicu, verujući da je ona već pala u zaborav. Da bi bio ubedljiviji on promeni sliku osobe čije je ime bilo tema prvi put, ali zaboravi da obriše ono "sa slike" iz opisa gde je prvi put stajalo i da ga prebaci u opisu nove ličnosti koja je sada tema ukrštenice. U želji da se za istu ukrštenicu dvaput zaradi honorar, često se krivac oda upravo ovakvom greškom. U Makedoniji ja već dugo "lovim" takve lopuže. Jedan od njih je vrlo promućurno sastavljao ukrštenice u koje je uvrštavao po nekoliko imena raznih ličnosti, pa ih samo menjao i ponovo objavljivao nakon nekog vremena. "Zlikovac" je ulovljen i redakcije su mu otkazale saradnju. Ja sam ga nekoliko puta ulovio i ukazivao mu na to, ali kad je čovek gramziv i samo mu je novac važan, onda je njegov pad još bolniji.

Miroslav Cvetković је рекао...

Stvar je ovde mnogo jednostavnija: u montaži su zamenjene fotografije. Niti autor ove ukrštenice, a ni izdavač nikada nisu ponavljali svoje radove. Ova slika godinama stoji (čini mi se) na "Vukajliji".

Miroslav Cvetković је рекао...

Autor je Saša Čolaković.

Синдикат Слога је рекао...

Ja sam je tek skoro video...

ENIGMOTEKA је рекао...

Inače ovo je skroz zanemarljivo kakve gluposti "prolaze" u pojedinim enigmatskim časopisima!!!

Анониман је рекао...

A zašto književnici mogu imati više izdanja svojih dela??

Анониман је рекао...

A zašto književnici mogu imati više izdanja svojih dela??