уторак, 12. јун 2012.

Dejanov kutak (38)

17 коментара:

Slavko је рекао...

Vidim, Dejan je toleratan!

Slavko је рекао...

Ovo gore nije rješenje!

Dejan Minić је рекао...

Sve u duhu evropskih vrednosti!

Milan S. је рекао...

Sa sve odgovarajućom motkom :)

Бранислав Никић је рекао...

JA ĆU BAGRU PREBITI (ćuba, Gru pre Bitija)

Slavko је рекао...

Zar i ti crni Bane?!
A mi mislili da je Dejan najgrđi!
:))))

Бранислав Никић је рекао...

Kad smo već kod opasnih tipova, jeste li videli kako se zove glavni Betmenov neprijatelj u novom filmu?

Slavko је рекао...

Zagonetač?

Slavko је рекао...

Stigao sam prije 5 minuta sa 14. Enigmatske kolonije.
Bilo je fe-no-me-nal-noooooo!
Interneta nije bilo, a i da ga je bilo ne bih ga koristio (bili smo zauzeti nekim značajnijim stvarima).
Uskoro će se na ovim našim sastajalištima (blogovima) pojaviti slike i tekst o koloniji.

Slavko је рекао...

teze za tekst koji ću pisati večeras:
- 14. kolonija -14 učesnika (prošla 13-13)
- Zašto sam morao plijeniti alkohol?
- Ko je nije izlazio iz bazena, a ko nije ulazio u bezen?
- Da li je u ranim jutarnjim časovina (na prelazu imeđu noći i jutra) smijenjeno rukovodstvo ESS-a?
- Da li je važniji krkanluk od enigmatike, odnosno kako se želja za enigmatikom borila sa željom da mesištem s roštilja i mesištem iz kotlića (poljem se širi miris pečenjaaaaaaaaa)
- Zašto sam trojici kolega produžio rok za slanje mamutskih ukrštenica
- Kako je konsenzusom odlučeno da ED Natošević pokloni putovanje u Prag (pet dana) za Susrete enigmata Srbije?
- Još lijepih stvari..

rostiljdzija је рекао...

Samo pozuri, ljudi su nestrpljivi...

Slavko је рекао...

Deder šefe, turi pokoju sliku da dobijem inspiraciju za pisanje :)

Slavko је рекао...

(ako si hrabar, objavi ONE fotografije)

vaterpolista је рекао...

ONE fotografije su vec na FB

Slavko је рекао...

Šta da radimo mi antiFBaši?

Slavko је рекао...

Eto, iako sam pružao otpor, morao sam da se prikačim na FB.
Priznajem, kriv sam!

Анониман је рекао...

Ostavi ti FB, nemamo mi svi FB. Objavi slike na blogu da mogu SVI da ih vide (i ZAVIDE).

Nikola Petkovski