недеља, 12. фебруар 2012.

UZBUDLJIV FOTO-FINIŠ

Veoma zanimljivo treće kolo "Naslovnih anagrama" okončano je pobedom Mesuda Malkoča. On je za samo jedan poen "pobegao" Zdenku Capanu. Čestitke pobedniku i svim ostalim učesnicima koji su doprineli uspehu ovog takmičenja. Naravno posebna zahvalnost sudijama i evidentičaru na uloženom trudu. Naravno vidimo se u sledećem kolu u nadi da će nam se u ovoj našoj igrariji pridužiti još koleginica i kolega.

1. "Banja luka i Sarajevo sve dalje" Mesud Malkoč
E, DOVEKA SRANJE, A SIJALA LJUBAV. 140
2."Jugoslavija-dvadeset godina poslije" Zdenko Capan
GDJE GADNO VOJEVALI PA OSTALI SUSJEDI? 139
3. "Nole najbolji sportista sveta" Zdenko Capan
TO SRBIN I LJETOS OSVAJA PLANET! 135
4."Priština preti oružjem" Mirko Rančić
PRIPREMI JUŽNO RATIŠTE!? 130
5. "Real spušten sa neba" Mirko Rančić
USPEŠAN NALET "BARSE"! 125
6. "Mrzimo li zaista Jadranku Kosor?, Ranko Skopal
RADO RAZMOTRIMO KUJIN SILAZAK! 103
7. "Merkel:Trebaće nam godine" Mirko Rančić
BLEDE RATNE MOĆI GERMANKE! 102
8.,,Pravoslavnim vernicima čestitamo Svetog Nikolu!" Mihajlo Džudžar
TI, SVETLI NAMESNIK, ČUVAR MOREPLOVACA – GOSTIM VINO! 101
9. "Putin sprema novu rusku politiku" Bojan Savić
USLOV, PROMENITI UKUPAN PUT I KURS 99
10."Uhapšen piroman" Ranko Skopal
PA NEMARNO PUŠIH ... 96
10. "Prvi izbori nakon Mubaraka" Ivan Andonov
PUNO KRVI I BIRAMO NA BRZAKA! 96

22 коментара:

Синдикат Слога је рекао...

Moram primetiti da u svakom kolu neki somborac ima po 3 anagrama u top 10.
I neki Zdenko po 2 u prva 3, ako se ne varam?

ero је рекао...

A u svakom kolu imamo najmanje 10 odličnih anagrama i najmanje isto toliko koji su ispod (nažalost) crte

Zdenko је рекао...

Opet sam na žalost propustio direktan prijenos koji nam svaki puta upriliči Slavko. Čestitam Mesudu na pobjedi i jedva čekam četvrto kolo.

Midhat је рекао...

Čestitke Mesudu,Zdenku ,Mirku i moderatoru.
Midhat Sarajlija

Rok Ban је рекао...

Čestitke svoj desetorici, sretno i u sljedećem kolu

Mesud је рекао...

Zahvaljujem se svima koji su mi čestitali ili će to učiniti kasnije.
Čestitam Zdenku i ostalima iz top 10 na osvojenim bodovima, kao i svima koji su tu negdje, u 30 i šire, na učešću i dobrim anagramima.
Posebno, s poštovanjem i divljenjem, čestitam i zahvaljujem društvu na čelu sa Slavkom, koji sve ovo organizuju.
Kratak osvrt na ovo kolo:opet je pobijedio anagram(a isto tako dobro se plasirali anagrami) s porukom koju šalje, dok je rješivost bila u drugom planu.
Moj favorit je bio Mirkov anagram
(4), ali...
(Kad će ono početi naredno kolo?)
Pozdrav svima!

Slavko је рекао...

Ja sam za 21.februar iz tri razloga
a. imaću gomilu obaveza pa ne bih da zbrzimo ovo lijepo druženje
b. onda bi to značilo (mjesec dana igre) pod radnim naslovom "u susret proljeću"
c. taj dan je Dan enigmata Srbije

PS. Ja sam već rekao koji je moj favorit, ali me Bojan prozvao pominjući nekakve uštipke...
:))

Mesud је рекао...

Meni prijedlog odgovara, jer se TOPLO nadam da će OTOPLITI i da će proljetni radovi krenuti na vakat, početkom marta.A toliko poslova imam da bih sve mogao počastiti.
Pozdrav.

Slavko је рекао...

Molio bih i ostale zainteresovane za NASLOVNE ANAGRAME da se izjasne imaju li išta protiv 21.02.-21.03., kako bih na vrijeme poslao raspis za četvrto kolo.

Nikolina Kraus-Nina је рекао...

U ekipi sam :)

Bojan Savic је рекао...

Ја сам за...

Анониман је рекао...

Mene uopšte ne treba pitati!

Nikola Petkovski

Mirko је рекао...

Termin i meni odgovara.

Анониман је рекао...

Velika ČESTITKA Mesudu, Zdenku, Zdenku, Mirku i Mirku :) za odličan plasman.
Eto i mene 21. 02.
vidimo se,
Ljubica

Zdenko је рекао...

Ja sam uvijek ZA :)

Zdenko је рекао...

Ljubice, hvala, hvala :)

Mirko је рекао...

Hvala na čestitkama!

Slavko је рекао...

Možete početi sa vježvanjem!

Анониман је рекао...

A koja ce tema biti, ili je to jos tajna?
Ljubica

Slavko је рекао...

U Četvrtom koju je uvijek slobodna varijanta. Dakle, svi naslovi!

Ljubica је рекао...

Super!
U to ime idem da se registrujem...
i krajnje je vrijeme :))

ivan је рекао...

Meni je potpuno promaklo ovo proglašenje, tek danas videh. Sve čestitke najboljima!

Ivan