четвртак, 19. јануар 2012.

DOBAR MARKETINŠKI POTEZ

U beogradskom "Blicu" ("najtiražnijem listu u Srbiji"), u izdanju za Vojvodinu 12. januara, objavljen je tekst o kikindskoj enigmatici. Tekst je napisala Rada Šegrt, s kojom su Zlatan Pupezin i Slavko Bovan razgovarali uz kaficu nekoliko dana pre Nove godine.
U tekstu se govori o Kikindi, kao domaćinu ovogodišnjih 12. SES, "mamutskoj" ukrštenici i kikindskim enigmatičarima.

Sve pohvale za njih dvojicu, jer ovo je pravi primer kako marketinški treba pripremati teren za neku manifestaciju

3 коментара:

Slavko је рекао...

Izvolite pogledati na Adnanovom blogu šta se dešava povodom ovog teksta. Komentari (i enigmatske igrarije) su poželjni

blogu http://cryptoman.blogger.ba/

Slavko је рекао...

http://cryptoman.blogger.ba/

Sastavljačko nagrano takmičenje

Slavko је рекао...

nagradno takmičenje