понедељак, 12. децембар 2011.

TOP 1O REBUSA 3. KOLA

Rebus je pre svega vizuelna zagonetka i sigurni smo da će Vam biti interesantno da vidite najbolje ideje u konačnoj formi.
Naš kolega iz Leskovca Dejan Minić se potrudio da grafički prikaže sve rebuse koji su ušli u TOP 10 u trećem kolu Memorijala Milana Milina.

1. mesto - DOM U LAPONIJI (do mula poniji)

2. mesto - SNAJA MAMI ŠTIKLAMA! (s najama miš tik lama)

3.mesto - RAŽALOSTI GA RAT (raža, los, tigar, at)

4. mesto - PANDAN AMIŠU (panda na mišu)

5. mesto - SAT U NAMA KUCA (sa tunama kuca)

6. mesto - MERKA TIPA SARA (merkat i pasara)

7. mesto - DOBRA DELA ME PRIVUKU (do brade lame pri vuku)

8. mesto - GUŠT ERI PRIDEVI I ZAMENICE (gušteri pri devi iza menice)

9. mesto - DONESI TAMO RUNA (do nesita moruna)

10. PRIKA MI LIKUJE (pri kamili kuje)

14 коментара:

ero је рекао...

Bravo za Dejana!
Sviđa mi se kako je ovo uradio.
Posebno je simpatičan onaj miš koji gleda šta je to na njemu.

Žeca је рекао...

Mislim da je i Dejan zaslužio jedno veliko tapšanje po ramenu, da nam Ero ne bi bio jedini.

Žeca је рекао...

Šalu na stranu, bravo za Dekija. Odličan grafički prikaz.
S ovim je lepo zaokružen 1. Memorijal Milana Milina.

Žeca је рекао...

Još samo da se dotaknemo nagrada, pošto me pojedine kolege prozivaju da sam svašta obećavao, a ja se pa sad nešto i ne sećam toga...

Žeca је рекао...

Ali biće, biće naravno... Kada mi nismo ispunili naša obećanja:)))))

Žeca је рекао...

Pošto nam je Zdenko najuspešniji u anagramima, a i u konačnom poredku, njemu sledi spicijalna nagrada.
Naravno i najuspešnijeg "rebusologa" očekuje iznenađenje.
Ali kakvo...
Tandem Ero i Žeca mora smisliti nešto efektno!

Žeca је рекао...

Takođe visokopalsirani u obe konkurencije Ivan i Zoran zaslužuju prigodne nagrade.

Žeca је рекао...

Mislim da sam se sada već dosta naobećavao...

Анониман је рекао...

Ispravno je u poretku ako i oprostimo lapsus calami u reči spicijalna.
profesor

ero је рекао...

A da li je sa poretkom sve u redu?

Dejan Minić је рекао...

Ako, ako neka i nagrade pljušte...Hvala za pohvale, i meni se rebusi vizuelno dopadaju.

Izgleda da ni prof.Baltazar nema neke primedbe, a to znači da je Slavko stvarno dobro uradio posao.

Анониман је рекао...

U to se baš puno i ne razumem ali verujem da jeste.
profesor

Бранислав Никић је рекао...

Čestitke najboljima u obe konkurencije, zaista su bili sjajni. A pohvale i Dejanu koji je postao ekspert i za grafičku pripremu rebusa. Organizatorima takmičenja sve pohvale za ideju i naravno sav trud koji su uložili da se sve pregleda i profiltrira, te u ovako jakoj konkurenciji odabere ono što je stvarno najbolje.
Što se mene lično tiče, ja sam u ovom kolu podbacio pre svega zato što su moja dva favorita bili već poznate ideje (ali meni nisu): LIJEPA SLAVICA JE ŽILAVICA (lije, pas, lavica, jež i lavica) i PREVARA NARODA (pre varana roda).

Slavko је рекао...

Bane me podsjeti.

Ta PREVARA NARODA javila se čak četiri puta, ali odmah sam je eliminisao jer sam takav rebus imao poodavno u Politikinom zabavniku (a velika je vjerovatnoća da je još ranije neko imao ovu kombinaciju)