среда, 3. март 2010.

ОГРАНИЧЕЊЕ

Nešto više od 24 sata ostalo je do početka TREĆEG KOLA u sastavljanju "Naslovnjaka".
Mail sa obaveštenjem o početku 3. kola otišao na više adresa, ali sve kolege se mole da prošire vest o našem veselom druženju. Zahvaljujemo Borisu Nazanskom, jer je u novom broju "Kvizorame" najavio takmičenje i pozvao anagramiste da nam se pridruže. Kompletan tekst možete pročitati na blogu našeg prijatelja Adnana Spahića (http://cryptoman.blogger.ba/), koji je takođe najavio treće kolo.
Moram da podsetim da imamo velike ambicije. 1283 anagrama nije lako dostići.
U jučerašnjem 287. broju "Enigmatike" objavljen je tekst o drugom kolu, i najavljeno treće kolo "Naslovnih anagrama". Zahvaljujemo redakciji "Enigmatike" i uredniku Draganu Nikoliću.
Treće kolo "Naslovnih anagrama" traje od petka 5. marta do 5. aprila, a zadatak je da se naslova DO PET REČI, dakle, od jedne, dve, tri, četiri ili pet reči, (iz bilo kog lista iz Srbije , BiH, Hrvatske ili Crne Gore, sa bilo koje strane) napravi čist anagram.
Radovi se odmah objavljuju na blogu i odmah će biti podložni pohvalama i kritikama.
Poželjno je anagrame slati istog (ili narednog) dana kada se naslov pojavi u novinama.
Uz prijavljeni anagram treba navesti naslov, naziv lista i stranicu, a svi anagrami se potpisuju imenom i prezimenom ili poznatim pseudonimom.
Na kraju, podsećamo cenjene kolege da su "Naslovni anagrami" pre svega druženje, a da je takmičarska komponenta samo dodatni motiv za dobru zabavu.

32 коментара:

Stanko Žugić је рекао...

Poštovani,
Negde sam našao da treći ciklus počinje trećeg pa uradih, a sad vidim kod Vas da počinje petog, ali ne jede hleba.
Pozdrav



Вест
1.ĐELO ĆE POTURIT LEZILEBOVIĆE OZDO. N.M.

2.OBEZVREDITI MONOPOL, UZLETEĆE ĐOLIĆ.

"ĐELIĆ: NEĆEMO DOZVOLITI ZLOUPOTREBE".
"Политика" 03.02 2010. страна 5

Вест
ČANDRLJIV KANARINAC UVREDI EKIPU. Š.G.

KUŠNER: VIDLJIV NAPREDAK U GRAČANICI.
(Политика 3.2 2010 страна 6)

Жеца је рекао...

КРЕЋЕ ЛОТО
"Треће коло"

Жеца је рекао...

ПРЕДОЧИТЕ!!!
"До пет речи"

Жеца је рекао...

ЕРО, ЧИН ЊЕГА!
"Ограничење"

Жеца је рекао...

НАРАВНО СИГНАЛИМА
"Насловни анаграми"

Slavko је рекао...

Nisam bio prisutan, da prozdravim kolegu Stanka. Malo je poranio, ali nije loše na vrijeme početi sa vježbanjem. Bolje je iz punog treninga odmah uletiti u igru. Brzo će peti...

Анониман је рекао...

Ero proradio je brojač. Pecaj 8000.

Slavko је рекао...

Sad ću da se zapitam, ko li će biti prvi koji će prijaviti anagram?

U drugom kolu ja sam prijavio jedan anagram 2 minuta od početka (u 00,02) ali na moju nesreću, nisam našao potvrdu naslova u štampanom izdanju (iako sam bio siguran da ga ima) pa je stroga arbitražna komisija anagram svrstala u one koji nisu za konkurenciju.

Dakle, jedna od naših igrarija može da počne - Ko će da prijavi prvi anagram?

Slavko је рекао...

Citat:
Ero proradio je brojač. Pecaj 8000.

Moj komentar:
1. Vidio brojač.
2. Pecam (ako ne budem odustan kao npr u posljednjih 4 sata kada sam bio u pozorištu, a tamo nisu poželjni kompjuteri jer bi te ljudi čudno gledali)
3. Vidim da se moji komentari čitaju (i to pažljivo) i da je zapažena moja "manija" sa okruglim brojevima tyv. okruglobrojomanija.
4. Vidim i da se sporadično pojavljuju nepotpisani komentari. APELUJEM da se oni svedu na minimum.
5. Znam. Znam. Sada će se odmnah pojaviti još jedan anaoniman komentar.

Luka је рекао...

Petak, peti marta

TIP: PAMET AKTERA!
TIP PREMETA AKTA!

Sretno svima!

Zdenko је рекао...

PAMTI - ETAPA TRKE!

Slavko u punom treningu је рекао...

Naslov za vježbu iz "Kurira" o incidentu kada je Bernar Kušner uvredio novinara
"Sram te bilo"

SRBE MLATIO

Zdenko је рекао...

SILOM BRATE!

Zdenko је рекао...

TRAS! BOLI ME!

Zdenko је рекао...

E, RAMBO STIL!

Zdenko је рекао...

A, MILOST BRE!

Zdenko је рекао...

TA, MOLI SRBE!

Zdenko је рекао...

SLOMI BRATE!

Zdenko је рекао...

TREBA SILOM!

Анониман је рекао...

POMENIMO - PROROK UMA!
"Preminuo Momo Kapor"

Zdenko је рекао...

Zaboravih potpis

Slavko је рекао...

Na vrijeme si se ispravio. Taman sam pošao da vadim žuti karton :)

Slavko је рекао...

Već sam se pomalo izvještio da otkrijem ko je prisutan online. Kada se klikne na broj dobije se izvještaj "odakle je ko". Mene mašina (načešće)prijavljuje kao da sam iz Brazila, Zdenko je Francuz, Ljubica je iz Švajcarske, Željko iz Španije...
Jedino je Nikola Petkovski uspio da se izbori pa ga kompjuter prijavljuje da je iz Makedonije (neka protekcija)

Francuz је рекао...

MA, POMIREN OPORUKOM!
"Preminuo Momo Kapor"

Ero Karioka је рекао...

Ja sam danas probao s naslovom
KOMŠIJU UDARIO MOTKOM
ali na kraju sam vidio da sam imao MOMKA koji nekome radi nešto sa ŠIJOM (a komŠIJA i ŠIJA) ne može pa sam odustao.

Slavko је рекао...

Uraaa. Upecao sam 8000.

Zdenko је рекао...

RADI BILANS!
"Dinar slabi"

Ero bez dinara (i evra) је рекао...

I NAS DRIBLA

Zdenko је рекао...

MUŠKI TAJI, MODRO MU OKO!
"Komšiju udario motkom"

Анониман је рекао...

JOŠ RUKOM, UDOM, A I KITOM!
"Komšiju udario motkom"

Zdenko је рекао...

Opet ime zaboravih

Zdenko је рекао...

KOJI MOTO - KRIŠOM U MUDA!
"Komšiju udario motkom"